پتروگ ، طراحی و اجرای کابینت و کمد دیواری

کابینت آشپزخانه کرم قهوه ای به همراه عکس

3.3/5 - (3 امتیاز)
کابینت کرم و قهوه ای

شماره تماستو بفرست تا مشاوره رایگان دریافت کنی :)

    کابینت کرم قهوه‌ای از آن‌دسته از ترکیب رنگ کابینت است که با هر سبک دکوراسیون ست شده و با هرجنس و متریالی، کابینت بسیار زیبایی را به وجود می‌آورد. رنگ قهوه‌ای از دیرباز طرفداران بسیاری در بین افراد با سلیقه‌های متفاوت داشته است به همین دلیل طراحان، این ترکیب رنگی را در هر دو سبک مدرن و کلاسیک به کارگرفته و مدل‌های بسیار زیبایی از این کابینت را به بازار عرضه کرده‌اند.

    استفاده از رنگ قهوه‌ای به تنهایی در کابینت، ممکن است نازیبا و خسته کننده به نظر برسد. به همین خاطر، طراحان این رنگ را در کنار رنگ‌های خنثی همچون کرم، در طراحی کابینت به کارگرفته و مدل کابینت‌های کرم قهوه‌ای بسیار زیبایی را به طرفداران این رنگ ارائه داده‌اند. رنگ و ترکیب رنگی، مهم‌ترین عامل در انتخاب یک کابینت است که اگر با وسایل و دکوراسیون منزل شما هماهنگی داشته باشد، نتیجه نهایی راضی کننده خواهد بود. اگر کابینت آشپزخانه کرم و قهوه‌ای انتخاب شما است با ما همراه باشید تا تمامی نکات مهم مربوط به این طرح و مدل کابینت را با نمایش عکس با هم بررسی کنیم.

    کابینت شیک کرم قهوه ای

     در انتخاب رنگ کابینت گزینه‌های بسیار زیادی وجود دارند که ممکن است مورد انتخاب شما قرار بگیرد. ترکیب رنگ گرم قهوه‌ای با رنگ‌های خنثی از جمله کرم، هماهنگی بسیاری داشته و هارمونی خوب و زیبایی را به وجود می‌آورد.

    • ترکیب رنگ قهوه‌ای و کرم حس گرم، شاد و آرام‌بخشی را به شما القا می‌کند. دکوراسیون آشپزخانه با کابینت کرم قهوه‌ای بسیار جذاب بوده، نمای بسیار چشم‌نوازی داشته و در بیننده حس مطلوبی را به وجود می‌آورد.
    • نورپردازی در کابینت آشپزخانه کرم و قهوه‌ای بسیار تاثیرگذار بوده و با یک نورپردازی خوب، کابینت بسیار زیبایی از این طرح و مدل را خواهید داشت.
    • رنگ قهوه‌ای فارغ از اینکه در چه سبک و جنس کابینت مورد استفاده قرار بگیرد، حس طبیعت را به بیننده القا می‌کند و به همین دلیل است که کابینت با ترکیبات رنگ قهوه‌ای از دیرباز تا اکنون، طرفداران بسیاری در بین افراد و طراحان کابینت دارد.

    انواع مدل کابینت کرم قهوه‌ای

    از مهم‌ترین مزایای انتخاب رنگ کرم و قهوه‌ای این است که با هر نوع و طرح کابینت آشپزخانه به راحتی ست شده و محصول نهایی بسیار زیبایی را به شما ارائه می‌دهد.

    کابینت کرم قهوه‌ای ام دی اف

    کابینت آشپزخانه کرم و قهوه ای

    رنگ قهوه‌ای از مدت ها پیش در کابینت ام دی اف مورد استفاده قرار می‌گرفته است. عکس کابینت کرم قهوه‌ای ام دی اف ترکیب زیبایی از این رنگ را به نمایش گذاشته است. استفاده از کفپوش هم‌رنگ با کابینت‌های کرمی، جذابیت دکوراسیون را افزایش داده  است. استفاده از رنگ مشکی برای صفحات کابینت و در فضای بین کابینت‌ها، مدرنیته کار را افزایش داده است.

    یکی از دلایل استفاده زیاد از کابینت ام دی اف، قیمت مناسب این کابینت نسبت به سایر انواع کابینت است.

    مطلب مرتبط : قیمت کابینت ام دی اف

    کابینت های‌گلاس کرم قهوه‌ای

    کابینت کرم قهوه ای مدرن

    جذاب‌ترین ترکیب رنگ کرم قهوه‌ای را در کابینت‌ های گلاس خواهید دید. براقیت بسیار زیاد متریال های‌گلاس، باعث زیبایی دوچندان این مدل کابینت شده است. رنگ نسکافه‌ای یکی از پرطرفدارترین توناژ رنگ قهوه‌ای است که به تازگی طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. جدیدترین مدل کابینت کرم قهوه‌ای های‌گلاس در عکس بالا به زیبایی به نمایش درآمده است.

    کابینت کرم قهوه‌ای ممبران

    کابینت کرم قهوه‌ای ممبران

    رنگ قهوه‌ای بیشترین کاربرد را در سبک کلاسیک دارد. کابینت ممبران کرم قهوه‌ای با جلوه‌ای بسیار زیبا شما را از داشتن یک کابینت کلاسیک بی‌نیاز می‌کند. کابینت ممبران قیمت بسیار مناسب‌تری از کابینت کلاسیک چوبی داشته و جایگزین بسیار مناسبی برای آن است.

    کابینت کرم قهوه‌ای چوب

    کابینت کرم قهوه‌ای چوب
    کابینت کرم قهوه‌ای چوب

    بیش‌ترین رنگ به کاررفته در کابینت‌های کلاسیک، رنگ قهوه‌ای است. استفاده از رنگ طبیعی چوب کرم در کنار رنگ طبیعی چوب‌های قهوه‌ای بسیار زیبا و چشم‌نواز است. حکاکی‌های بسیار زیبا و خیره‌کننده در این مدل کابینت، آشپزخانه شما را بسیار مجلل و باشکوه خواهد کرد.

    نکات مهم در انتخاب کابینت کرم قهوه‌ای

    رنگ کرم از ترکیب رنگ سفید و زرد به دست می‌آید و در دسته رنگ‌های خنثی جای می‌گیرد. استفاده از این رنگ باعث حس آزادی و دلپذیری در خانه می‌شود و بهترین رنگ مکمل برای کرم، رنگ قهوه‌ای است. قهوه‌ای حس گرمی و طبیعت را به بیننده القا کرده و یکی از رنگ‌های پرطرفدار در دکوراسیون منازل ما ایرانی‌ها است.

    استفاده به تنهایی از هرکدام از این دورنگ می‌تواند خسته کننده باشد. ترکیب رنگ کرم و قهوه‌ای دکوراسیون زیبا و دلنشین را به وجود می‌آورد. اگر این ترکیب رنگی را انتخاب می‌کنید، حواستان به رعایت نکات زیر باشد.

    • هماهنگی رنگ محیط با کابینت کرم قهوه‌ای

    سعی کنید رنگ کفپوش، دیوارها و یا صفحه روی کابینتی را با کابینت آشپزخانه کرم قهوه‌ای ست کنید تا جلوه و زیبایی بیش‌تری داشته باشد. داشتن یک آشپزخانه ایده‌آل کار سختی نیست، با کمی خلاقیت و ایده‌پردازی می‌توان کنتراست رنگی بسیار خوبی بین وسایل، کابینت و محیط آشپزخانه به وجود آورد.

    ترکیب رنگ کرم قهوه‌ای به سختی با بعضی از رنگ‌ها ست می‌شوند و ممکن است ترکیب نازیبا را به وجود آورد. انتخاب رنگ محیط و وسایل آشپزخانه‌ای با کابینت کرم قهوه‌ای باید با دقت بسیار زیادی انجام گیرد.

    • نورپردازی کابینت کرم قهوه‌ای

    نورپردازی نکته بسیار مهمی در زیباتر جلوه دادن کابینت است. اگر تمایل دارید از رنگ قهوه‌ای در طراحی کابینت کرم قهوه‌ای خود بیشتر استفاده کنید، یک نورپردازی عالی به شما کمک خواهد کرد که آشپزخانه‌ای بسیار زیبا و دلنشین داشته باشید.

    جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه رنگ کرم قهوه‌ای

    آشپزخانه رنگ کرم قهوه‌ای

    کابینت های‌گلاس یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین مدل در بین کابینت‌های سبک مدرن است. کابینت کرم و قهوه‌ای براق های‌گلاس بسیار زیبایی را در عکس بالا مشاهده می‌کنید. هم‌خوانی کفپوش با رنگ کرم کابینت‌ها، بسیار هوشمندانه مورد استفاده قرار گرفته است. استفاده از های‌گلاس طرحدار برای کابینت‌های کرم، جذابیت این کابینت را افزایش داده است. نورپردازی بسیار خوب توسط لامپ‌های متعدد در سقف و زیر کابینت‌های هوایی، تیرگی کابینت‌های قهوه‌ای را خنثی کرده است. استفاده از رنگ قهوه‌ای در پاخور کابینت و همچنین سنگ روی صفحه کابینت با رگه‌های قهوه‌ای، کنتراست رنگی زیبایی را ایجاد کرده است.

    آشپزخانه رنگ کرم قهوه‌ای

    کابینت کرم قهوه‌ای براق دیگری در عکس به نمایش گذاشته شده است که جدیدترین ترکیب رنگی قهوه‌ای و کرم است. استفاده از رنگ نسکافه‌ای برای کابینت‌های زمینی و کابینت‌های کمدی و هوایی کرم براق، جلوه بسیار شیک و زیبایی را به این آشپزخانه بخشیده است. استفاده از سنگ کفپوش با رگه‌های نسکافه‌ای، هماهنگی بین رنگ‌های محیط را حفظ کرده است. استفاده از شلف‌های زیبا و گل‌های طبیعی حس آرامش طبیعت را بیشتر به بیننده القا می‌کند.

    این عکس جدیدترین نمونه کابینت کرم قهوه‌ای را نشان می‌دهد. اگر خواستار این ترکیب رنگی هستید. این طرح، نمونه بسیار خوبی برای آشپزخانه مدرن منزل شما است.

    کابینت کرم و قهوه ای

    زیباترین کابینت دورنگ کرم و قهوه‌ای را در سبک کلاسیک می‌توان دید. رنگ قهوه‌ای بیش‌ترین رنگ مورد استفاده در سبک کلاسیک است. ترکیب رنگ قهوه‌ای و کرم با نقش و نگارهای زیبا در کابینت کلاسیک، جذابیت خیره‌کننده‌ای را به وجود می‌آورد.

    در عکس تمامی کابینت‌ها کرمی می‌باشد و به زیبایی از یک کابینت جزیره قهوه‌ای جذاب در مرکز آشپزخانه استفاده شده است. استفاده از کفپوش‌های قهوه‌ای هارمونی بین رنگ‌های محیط آشپزخانه را افزایش داده است. این کابینت برای آشپزخانه‌های بزرگ با سبک دکوراسیون کلاسیک مناسب است و آشپزخانه‌های کوچک را بسیار شلوغ‌تر از حد معمول نشان خواهد داد.

    کابینت کرم و قهوه ای

    کابینت‌های ممبران جدیدترین مدل‌های کابینت ارائه شده به بازار هستند. کابینت ممبران بسیار زیبای کرم قهوه‌ای در عکس ارائه شده که تمامی کابینت‎‌ها کرمی بوده و از کابینت جزیره قهوه‌ای در مرکز آشپزخانه استفاده شده است. استفاده از سنگ با رگه‌های قهوه‌ای برای صفحات روی کابینت و جزیره و همچنین کفپوش همرنگ با کابینت جزیره، هماهنگی بین رنگ‌های محیط آشپزخانه را حفظ کرده است. کابینت کرم قهوه‌ای سوخته به زیبایی در این عکس به نمایش گذاشته شده است. این ترکیب رنگی اگر دارای نورپردازی خوبی نباشد فضای آشپزخانه را بسیار دلگیر نشان می‌دهد.

    3.3/5 - (3 امتیاز)

    مشاوره و طراحی رایگان

    جهت دریافت مشاوره رایگان و یا طراحی رایگان تنها کافیست تلفن خود را وارد کنید.

    Step 1 of 2

    فهرست مطالب

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مکالمه را شروع کنید
    ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم

    پروفایل

    تمامی حقوق برای گروه صنعتی هنری پتروگ محفوظ است
    گروه صنعتی هنری پتروگ
    شماره تماس : 3634

    واتساپ : 09151172080

    دفتر مرکزی : 05138466965
    ایمیل : petrog.group@gmail.com
    آدرس شرکت : مشهد, خیابان چمران
    چمران 9 ساختمان نشان طبقه 1 واحد 105