پتروگ ، طراحی و اجرای کابینت و کمد دیواری

قیمت کابینت ام دی اف روز (قیمت خرید کابینت ام دی اف اقساطی)

5/5 - (1 امتیاز)
قیمت کابینت ام دی اف

شماره تماستو بفرست تا مشاوره رایگان دریافت کنی :)

    قیمت کابینت ام دی اف به عوامل مختلفی بستگی دارد. قیمت کابینت یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید در هنگام خرید کابینت مورد توجه قرار دارد و نمی‌توان یک قیمت قطعی برای آن بیان کرد. ام دی اف از آن دسته متریال هایی است که در کابینت‌سازی زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع قیمت مناسب ام دی اف نسبت به سایر متریال های کابینت، قابلیت برشکاری و شکل‌پذیری و تنوع رنگ بالا باعث شده که این متریال از محبوبیت بیشتری برخوردار باشد.

     قیمت تمام شده کابینت ام دی اف به عواملی همچون متریال، نوع اکسسوری‌ها و شیر آلات به کار رفته در ساخت و همچنین فضای آشپزخانه شما بستگی دارد. در ادامه مطلب با ماهمراه باشید تا نکات مهمی را در این مورد با شما به اشتراک بگذاریم.

    کابینت آشپزخانه -پتروگ
    قیمت کابینت ام دی اف
    کابینت ام دی اف متری چنده
    کابینت ام دی اف قیمت

     

    شماره تماستو بفرست تا مشاوره رایگان دریافت کنی 🙂

      نمونه پروژه های اجرا شده توسط گروه هنری پتروگ

      قیمت هر متر کابینت ام دی اف چنده؟

      قبل از اینکه بپرسیم قیمت هر متر کابینت ام دی اف چقدر است بهتر است اطلاعاتی در مورد اینکه مواد اولیه اصلی به کار رفته در ساخت کابینت چیست و چگونه در قیمت نهایی کابینت ام دی اف تاثیر دارد را بدانیم.

      همانطور که پیش تر گفتیم ام دی اف یکی از متریال پرکاربرد در ساخت تمامی انواع کابینت است و معمولا بدنه اصلی یونیت بیشتر کابینت‌ها از این متریال ساخته می‌شود. ام دی اف به دلیل قیمت مناسب و استحکام بالا و تنوع رنگی بالایی که دارد پرطرفدارترین متریال ساخت کابینت شناخته می شود و به همین دلیل سال‌های زیادیست که در این صنعت وجود دارد.

      قیمت کابینت آشپزخانه
      اردیبهشت ماه 1401
      نوع و متریال کابینت قیمت پتروگ
      قیمت کابینت مدرن تمام ام دی اف 3000،000 تومان
      قیمت کابینت مدرن هایگلاس ایرانی 3500،000 تومان
      قیمت کابینت مدرن هایگلاس خارجی 3800،000 تومان
      قیمت کابینت کلاسیک وکیوم یا ممبران 4200،000 تومان
      قیمت کابینت کلاسیک روکشی با رنگ پلی استر 4500،000 تومان

      نحوه‌ی محاسبه قیمت کابینت ام دی اف آشپزخانه

      شاید شما در هنگام خرید و سفارش مدل کابینت این جمله را بارها شنیده باشید که کابینت به صورت متری قیمت داده می‌شود اما به صورت دقیق متوجه منظور طرف مقابلتان نشده باشید. نگران نباشید! ما در ادامه مطلب به توضیح چگونگی محاسبه قیمت کابینت ام دی اف خواهیم پرداخت.

      اول از همه باید بدانیم که یک متر کابینت استاندارد یعنی چه؟

      یعنی هزینه متریال ساخت یک متر کابینت زمینی با عمق 55 و ارتفاع 90 سانتی‌متر و یک متر کابینت دیواری با عمق 30 و ارتفاع 70سانتی متر با طراحی کاملا ساده. البته که قیمت کابینت ام دی اف روز از طرف اتحادیه کابینت‌سازان اعلام می‌‌شود و مقداری تفاوت ممکن است در بین سازندگان مختلف وجود داشته باشد.

      اما حواستان باشد که قیمت گرفتن متری کابینت در موارد بسیاری ممکن است گمراه کننده باشد و قیمت نهایی کار شما با قیمت متری اولیه تفاوت چشمگیری داشته باشد.

      بهتر است بدانید در حال حاضر با توجه به گرانی و تورم موجود در بازار برای خرید و قیمت کابینت ام دی اف روز باید با یک کابینت ساز حرفه‌ای مشورت کنید تا بعد از هزینه زیاد دچار خسارت مالی نشوید. گروه هنری پتروگ با داشتن اعضای حرفه‌ای در زمینه کابینت سازی می‌توانند به صورت رایگان به شما مشاوره بدهد.

      قیمت کابینت ام دی اف به چه عواملی بستگی دارد؟

      معمولا کابینت مدرن در دکوراسیون جدید که آشپزخانه به صورت پلن باز طراحی می‌شود، نقش بسیار مهمی را در زیبایی ایفا می‌کند. یکی از انواع کابینت که نمای بسیار جالب و شیکی را در آشپزخانه منزل شما به وجود می‌آورد کابینت ام دی اف است. اگر می‌خواهید کابینت ام دی اف را برای آشپزخانه خود سفارش دهید بهتر است که قیمت کابینت ام دی اف روز را بدانید.

      در ادامه مطلب عوامل بسیار مهم و تاثیرگذاری را برقیمت کابینت بیان می‌کنیم که قطعا در تصمیم‌گیری شما نقش مهمی را ایفا می کند.

      1. قیمت تمام شده کابینت ام دی اف به صورت مستقیم تحت تاثیر نوع متریال و ورق‌های ام دی اف که در ساخت کابینت استفاده می‌شوند قرار دارد. ایرانی یا خارجی بودن این ورق‌ها و به طور خاص این که توسط چه کارخانه یا شرکتی ساخته شده است در قیمت نهایی کابینت ام دی اف شما تاثیرگذار است.
      2. طرح کابینت مدنظر شما بر قیمت کابینت اثر دارد. بهتر است که قبل از سفارش نمونه کار مدنظر خودتان را ازبین مدل‌های کابینت که در ادامه آورده شده است انتخاب کنید و براساس آن قیمت ‌گیری نمایید.
      3. جزییات به کارگرفته شده در ساخت کابینت مانند یراق‌آلات، اکسسوری‌ها و نحوه آب‌بندی کابینت و ….یکی دیگر از عوامل بسیارمهم در قیمت نهایی کابینت ام دی اف است. در ادامه به صورت اختصار در مورد این جزییات مطالبی را بیان می‌کنیم.

      در موقع اندازه‌گیری متری کابینت‌های زمینی 60درصد و کابینت‌های دیواری 40درصد از قیمت نهایی را شامل می‌شوند. که این یک متر کابینت ممکن است خود دارای جزییاتی از قبیل موارد ذکر شده در ادامه مطلب باشند که در قیمت حدودی کابینت ام دی اف تاثیرگذارند.

      شماره تماستو بفرست تا مشاوره رایگان دریافت کنی 🙂

        قیمت کابینت ام دی اف
        قیمت کابینت ام دی اف

        منظور از یک متر کابینت ام دی اف چیست؟

        یک متر کابینت ام دی اف شامل اجزای خاصی است که در قیمت کابینت ام دی اف جدید تاثیرگذار بوده و در ادامه مطلب به آن پرداخته‌ایم.

        • یک متر یونیت کابینت زمینی و یک متر یونیت کابینت هوایی

        یونیت کابینت در واقع همان اسکلت کابینت بوده که شامل دیواره‌های کناری، بالایی و پایینی و درب کابینت می‌شود که خود شامل یونیت زمینی، یونیت هوایی، یونیت دکوری یا کمدی و یونیت نیمه کمدی می‌شود.

        1. کابینت‌های زمینی ارتفاع استانداردی دارند که با صفحه و پایه به 90سانتی متر می‌رسد. در زمان اندازه‌گیری، قیمت کابینت ام دی اف با این اندازه‌ها به شما داده می‌شود.
        2. کابینت هوایی دارای ارتفاع 70 و عرض 30 سانتی‌متر بوده و بهتر است که از این اندازه‌ها بیشتر نشود زیرا وزن آن سنگین شده و خطرناک است.
        3. کابینت کمدی کابینت‌های عمودی و ایستاده‌ای هستند که از زمین شروع شده و تا ارتفاع نهایی کابینت‌های هوایی امتداد دارند. این کابینت از لحاظ قیمت 3برابر  قیمت کابینت‌ زمینی ام دی اف، قیمت‌گذاری می‌شوند.
        4. کابینت‌های ویترینی؛ کابینت‌هایی با بدنه تمام رنگ هستند و برای وسایل دکوری طراحی می‌شوند. قیمت کابینت ام دی اف روز ویترینی دو برابر قیمت کابینت‌ هوای ام دی اف  محاسبه می‌شوند.
        5. کابینت‌های نیمه کمدی هم با ارتفاع 120تا 130 طراحی می‌شوند و قیمت گذاری آن‌ها دو برابر قیمت کابینت‌ زمینی ام دی اف است.
        6. درب نما قسمتی از کابینت است که قابلیت باز و بسته شدن ندارند و بر روی دیواره کابینت به کار گرفته می‌شود و قیمت آن به صورت جداگانه محاسبه می‌شود.
        • یک متر صفحه کابینت

        صفحات روی کابینتی جنس‌های بسیار متنوعی دارد و بالطبع قیمت‌های متفاوتی نیز دارند. بسته به این که شما چه صفحه‌ای را برای کابینت خود درنظر دارید، قیمت کابینت آشپزخانه ام دی اف جدید شما متفاوت خواهد بود.

        قسمت‌های قرارگیری گاز، لباسشویی و ماشین ظرفشویی از اندازه‌گیری‌ها حذف شده و فقط قیمت صفحه روی کابینت در قیمت حدودی کابینت ام دی اف لحاظ می‌شود.

        • کشوها

        کشوها قسمت های متحرکی هستند که در کابینت ام دی اف جای‌گذاری می‌شوند و سهولت دسترسی به بعضی وسایل را برای ما راحت‌تر می‌کنند و به دلیل استفاده از یراق‌ آلاتی مانند ریل و بسته به جنس این متریال قیمت های متفاوتی دارند.

        • جزیره کابینت

        در آشپزخانه‌های مدرن امروزی قسمتی به نام کانتر یا جزیره وجود دارد که استفاده‌های متفاوتی می‌تواند داشته باشد. کانتر از جنس‌های متفاوتی ساخته می‌شود و به کابینت‌های زمینی متصل نمی‌شود. قیمت کابینت ام دی اف جزیره یک برابر و نیم کابینت‌های زمینی محاسبه می‌شود.

        • نمای یخچال

        برای زیبایی بیشتر در آشپزخانه و پوشاندن پشت یخچال از دید نمایی دور یخچال ایجاد می‌شود که به نمای یخچال معروف است و محاسبه قیمت آن در قیمت نهایی کابینت ام دی اف به صورت جداگانه صورت می‌گیرد.

        • درب یونیت
        • یک متر تاج، زیرچراغ، پاخور
        • کلیه یراق‌آلات شامل لولا، جک پمپی یا ساعتی، ریل، پایه و قرنیز
        • تمامی ابزارآلاتی که برای یک متر کابینت مورد نیاز است.
        کابینت ام دی اف متری چنده

        شماره تماستو بفرست تا مشاوره رایگان دریافت کنی 🙂

          کابینت آشپزخانه -پتروگ

          مواد اولیه به کار گرفته شده در ساخت کابینت ام دی اف

          صفحات فشرده چوبی یا تخته فیبرها

          این صفحات بیشتر از خرده‌چوب با چسب و یا به صورت لایه‌ای ساخته می‌شوند.

          تخته فیبر همان قسمتی از کابینت است که روکش ام دی اف بر روی آن کشیده شده و به عنوان بدنه اصلی کابینت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

          تخته فیبر به سه دسته تقسیم می‌شود:

          عایق یا ال دی اف

          نیمه سخت یا ام دی اف

          سخت یا اچ دی اف

          پرکاربردترین شکل آن به صورتی است که هرسه این صفحات به هم متصل شده و یک ورق را تشکیل می‌دهند.

          ابعاد صفحات کابینت  ام دی اف در ایران معمولا با ضخامت mdf از 3میلیمتر تا 80میلیمتر ساخته می‌شود که پرکاربردترین ضخامت 32میلیمتر می‌باشد. البته که ضخامت ام دی اف انتخابی شما در ساخت کابینت در قیمت کابینت ام دی اف روز آشپزخانه جدید شما تاثیرگذار است.

          روکش ام دی اف

          این روکش‌ها به صورت طبیعی یا چوبی مصنوعی یا با انواع پلیمر ساخته می‌شوند.

          روکش‌های طبیعی بسیار گران قیمت هستند و قیمت کابینت ام دی اف درجه یک را افزایش می‌دهند. چهار نوع از معروف‌ترین روکش‌های کابینت ام دی اف لترون یا فینیش فویل، لمینیت‌ها ملامینه و پی وی سی ترموپلاستیک می‌باشد.

          نوار لبه کابینت

          لایه‌ای نازک از چوب با روکش ام دی اف که برای زیباسازی لبه کابینت ام دی اف مورد استفاده قرار می‌گیرد. در سه نوع چوبی، لترون و پی وی سی در بازار وجود دارد و قیمت کابینت ام دی اف  را تحت تاثیر قرار می‌‌دهد.

          اتصال پیچ ام دی اف

          برای ثابت کردن قسمت‌های مختلف کابینت و همچنین نصب آن برروی دیوار از پیچ فیکس استفاده می‌شود که در تمامی طول خود دارای رزوه است و بسیار تیز می‌باشد و با طول‌های مختلفی در بازار وجود دارد.

          چسب کابینت

          برای ساخت کابینت و اتصال قطعات مختلف به هم از چسب کابینت استفاده می‌شود. چسب چوب، چسب پلی یورتان، چسب آهن و چسب سیلیکون از جمله این چسب‌ها است که با کیفیت های مختلفی در بازار وجود دارد.

          الان با توجه به نکات گفته شده در بالا شاید راحت تر بتوانید به این سوال پاسخ دهید که قیمت  کابینت ام دی اف چنده؟ در واقع الان می‌دانیم که تمامی موارد ذکر شده در بالا و کیفیت موارد مصرفی در قیمت نهایی کابینت موثر است.

          شاید شما از چند کابینت‌ساز برای ساخت کابینت ام دی اف خود قیمت بگیرید و کمترین قیمت داده شده را انتخاب کنید و احساس برد داشته باشید، اما باید این را در نظر بگیرید که این کابینت در بازه زمانی طولانی برای شما چگونه کار خواهد کرد و آیا بعد از چند سال از نتیجه تصمیم‌گیری خود راضی خواهید بود یا نه؟

          شماره تماستو بفرست تا مشاوره رایگان دریافت کنی 🙂

            قیمت هر متر کابینت ام دی اف

            سفارش اصولی کابینت چگونه است؟( انتخاب / قیمت‌گیری/ تحویل)

            تا اینجا در مورد چگونگی محاسبه قیمت کابینت ام دی اف مطالب بسیاری گفته شد و برای اتمام مطالب بهتر است که به این موضوع بپردازیم که چگونه یک کابینت ام دی اف را به صورت اصولی سفارش و خریداری کنیم.

            • ابتدا عکس و یا تصویری از کابینت مد نظر خود را انتخاب کنید تا با نشان دادن آن به کابینت ساز بتوانید اطلاعات دقیق‌تری از خواسته خود را به کابینت‌ساز انتقال دهید. در ادامه مطلب عکس‌هایی از مدل‌های مختلف کابینت آورده شده است که می‌تواند به شما در این زمینه کمک کند.
            • سپس نوع کابینت و برند متریال‌های مورد نظر و همچنین رنگ کابینت خود را انتخاب کنید.
            • نوع یراق‌ آلات از قبیل لولاها، دستگیره‌ها و اکسسوری‌های مورد نظرتان را انتخاب کنید و برند و رنگ مورد سلیقه خود را نهایی کنید.
            • و در انتها در مورد جزییات مهم اجرایی مثل نحوه آب‌بندی سینک و شیرآلات و جای دقیق اجزای تشکیل دهنده کابینت تصمیم گیری کنید.
            • در انتها با یک کابینت‌ساز حرفه‌ای مشورت کنید تا بتوانید قیمت کابینت ام دی اف روز را با توجه به انتخاب های مورد نظرتان به دست‌ آورید. سپس از به دست آوردن قیمت نهایی کابینت آشپزخانه خود قراردادی با تمامی جزییات با کابینت‌سازتان ببندید.

            و در آخر اگر حوصله و یا وقت انجام چنین کارهایی را ندارید بهتر است کارتان را به دست یک کابینت‌ساز حرفه‌ای بسپارید و خیالتان راحت باشد که کار نهایی شما رضایت بخش و فوق العاده خواهد بود. گروه هنری صنعتی پتروگ با بیش از یک دهه فعالیت در این زمینه می‌تواند مشاور و اجراکننده خوبی برای کار کابینت شما بوده و شما را به هدف نهایی مورد نظرتان برساند.

            کابینت ام دی اف
            کابینت ام دی اف قیمت
            قیمت کابینت ام دی اف
            قیمت مدل کابینت ام دی اف

            در عکس بالا کابینت بدون دستگیره که جدیدترین نوع کابینت مدرن بوده و برای آشپزخانه‌های کوچک بهترین گزینه است به نمایش گذاشته شده است. اگر شما آشپزخانه کوچکی دارید این رنگ و مدل از کابینت گزینه مناسبی برای شماست. با نشان دادن این عکس ازجدیدترین قیمت کابینت ام دی اف برای منزل خود مطلع شوید.

            قیمت کابینت ام دی اف
            کابینت ام دی اف متری چنده
            قیمت هر متر کابینت ام دی اف

            این عکس یک آشپزخانه نسبتا بزرگ با کابینت های ام دی اف و اکسسوری‌های متفاوت را به نمایش گذاشته است. یونیت کمدی و همچنین ویترینی به زیبایی در این کابینت کار شده است. اگر به دنبال یک آشپزخانه مدرن هستید و قیمت تمام شده برایتان مهم نیست این مدل کابینت برای شما گزینه بسیار مناسبی است که مدرنیته در آن به وضوح قابل لمس است. رنگ سفید طوسی به کار گرفته شده در آن جدیدترین و پرطرفدارترین رنگ در کابینت ‌سازی است  شما با نشان دادن این عکس به کابینت‌ساز می‌توانید قیمت کابینت ام دی اف  را نسبت به فضای آشپزخانه‌تان از کابینت‌ساز بخواهید.

            قیمت هر متر کابینت ام دی اف
            قیمت کابینت ام دی اف
            قیمت کابینت ام دی اف
            قیمت متر کابینت ام دی اف

            تنوع رنگی زیبایی در عکس‌های بالا از کابینت ام دی اف به نمایش گذاشته شده و هرکدام از این رنگ‌ها با توجه به سلیقه و نظر شما می‌توانید زیبایی بخش منزل شما باشد. انتخاب رنگ کابینت مساله بسیار پر اهمیتی است و با نشان دادن عکس مدل و ترکیب رنگی مورد نظرتان می‌توانید قیمت نهایی کابینت ام دی اف براق یا مات را به راحتی به دست آورید. البته که رنگ کابینت متاثر از مد روز و همچنین رنگ غالب دکوراسیون منزل شما و همچنین کوچک و بزرگ بودن آشپزخانه متفاوت است که بهتر است در زمان انتخاب به آن دقت شود و یا از یک کابینت‌ساز حرفه‌‌ای کمک بخواهید.

            قیمت کابینت ام دی اف

            عکس بالا یک آشپزخانه مدرن امروزی را با یک جزیره متحرک در قلب آشپزخانه به نمایش گذاشته است. استفاده از یراق‌آلات واکسسوری‌های نقره‌ای در کنار رنگ سفید کابینت و کفپوش چوبی زیبایی این کار را دوچندان کرده است. اگر این نوع کابینت را می‌پسندید و آشپزخانه بزرگی هم دارید با نشان دادن این عکس به کابینت‌ساز می‌توانید قیمت کابینت لم دی اف روز را به دست آورید.

            شماره تماستو بفرست تا مشاوره رایگان دریافت کنی 🙂

              سخن پایانی

              در مطلب بالا سعی کردیم تمامی موضوعات تاثیرگذار و مرتبط مربوط به قیمت کابینت ام دی اف جدید و قیمت کابینت ام دی اف روز را به شما بیان کنیم و به این نتیجه رسیدیم که قیمت متری کابینت نمی‌تواند قیمت دقیقی باشد و ممکن است قیمت نهایی و تمام شده با آن بسیار متفاوت باشد. پس تاجایی که امکان دارد با کابینت‌سازتان در مورد جزییات کابینت مورد نظرتان صحبت و مشورت کنید تا قیمت داده شده از سمت کابینت ‌ساز با قیمت نهایی کابینت ساخته شده شما یکی باشد و فراموش نکنید که حتما قیمت نهایی و تمام شده کابینت را از کابینت‌ساز بخواهید.

              امیدواریم که این مطلب توانسته باشد به سوالات شما در مورد قیمت کابینت ام دی اف روز پاسخ داده باشد. گروه هنری صنعتی پتروگ با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه کابینت سازی می‌تواند با مشاوره رایگان به شما در زمینه رسیدن به خواسته موردنظرتان در ساخت کابینت کمک کند.

              سوالات متداول

              قیمت کابینت آشپزخانه ساده ام دی اف چگونه محاسبه می‌شود؟

              متداولترین راه قیمت‌گذاری کابینت بصورت متری است که شامل یک متر کابینت زمینی و یک متر کابینت هوایی شده و خیلی دقیق نیست.

              قیمت نهایی کابینت ام دی اف چه فرقی با قیمت متری کابینت دارد؟ 

              قیمت نهایی کابینت ام دی اف قیمتی است که با در نظرگرفتن تمامی جزییات موثر بر قیمت داده شده است و قیمت قطعی است و قیمت متری کابینت ممکن است که با قیمت نهایی و تمام شده کابینت تفاوت چشم‌گیری داشته باشد.

              عوامل تاثیرگذار بر قیمت کابینت ام دی اف روز کدامند؟

              نوع و برند متریال به کار برده شده در کابینت و همچنین جنس و کیفیت یراق‌آلات و اکسسوری‌های مورد نظر مشتری و نوع و مدل کابینت و تزیینات به کار گرفته شده در ساخت کابینت در قیمت کابینت روز ام دی اف تاثیر بسزایی دارد.

              5/5 - (1 امتیاز)

              مشاوره و طراحی رایگان

              جهت دریافت مشاوره رایگان و یا طراحی رایگان تنها کافیست تلفن خود را وارد کنید.

              Step 1 of 2

              فهرست مطالب

              دیدگاهتان را بنویسید

              نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

              مکالمه را شروع کنید
              ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم

              پروفایل

              تمامی حقوق برای گروه صنعتی هنری پتروگ محفوظ است
              گروه صنعتی هنری پتروگ
              شماره تماس : 3634

              واتساپ : 09151172080

              دفتر مرکزی : 05138466965
              ایمیل : petrog.group@gmail.com
              آدرس شرکت : مشهد, خیابان چمران
              چمران 9 ساختمان نشان طبقه 1 واحد 105