پتروگ ، طراحی و اجرای کابینت و کمد دیواری

قیمت کابینت ممبران روز – محاسبه کابینت ممبران به چه عواملی بستگی داره؟

2/5 - (1 امتیاز)
قیمت کابینت ممبران

شماره تماستو بفرست تا مشاوره رایگان دریافت کنی :)

    قیمت کابینت ممبران شاید اولین سوالی باشد که در زمان انتخاب کابینت وکیوم برای آشپزخانه منزلتان خواهید پرسید و شاید به دنبال جواب این سوال باشید که چرا قیمت این نوع کابینت از کابینت ام دی اف و های‌گلاس گرانتر است. کابینت ممبران یا وکیوم یکی از شیک‌ترین انواع کابینت آشپزخانه است که اصالت و زیبایی کابینت کلاسیک را با طرح مدرن تلفیق کرده و در هر دو سبک دکوراسیون کلاسیک و مدرن به کار گرفته می‌شود. تفاوت در ساختار این کابینت است که قیمت آن را نسبت به سایر کابینت‌ها افزایش می‌دهد.

    در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا دلایل بالاتر بودن قیمت کابینت ممبران روز را نسبت به سایر کابینت‌ها و همچنین فاکتورهای موثر بر قیمت‌گذاری کابینت ممبران بررسی کرده و مطمئنیم با دانستن این مطالب، خرید کابینت ممبران برای شما بسیار راحت خواهد بود.

    قیمت کابینت ممبران چقدره؟ خرید و قیمت کابینت آشپزخانه ممبران

    قیمت کابینت آشپزخانه
    اردیبهشت ماه 1401
    نوع و متریال کابینت قیمت پتروگ
    قیمت کابینت مدرن تمام ام دی اف 3000،000 تومان
    قیمت کابینت مدرن هایگلاس ایرانی 3500،000 تومان
    قیمت کابینت مدرن هایگلاس خارجی 3800،000 تومان
    قیمت کابینت کلاسیک وکیوم یا ممبران 4200،000 تومان
    قیمت کابینت کلاسیک روکشی با رنگ پلی استر 4500،000 تومان

    شماره تماستو بفرست تا مشاوره رایگان دریافت کنی 🙂

      با توجه به تعداد فاکتورهای زیادی که در قیمت کابینت ممبران موثر است و همچنین نوسانات نرخ ارز، محاسبه قیمت کابینت ممبران کمی پیچیده و سخت می‌شود.   

      • مهم‌ترین عامل تاثیرگذار بر قیمت کابینت ممبران طرحی از کابینت است که شما برای دکوراسیون آشپزخانه خود انتخاب می‌کنید. هرچه کابینت انتخابی شما دارای طرح شلوغ‌تری باشد شما باید هزینه بیشتری برای ساخت آن بپردازید.
      • جنس وکیوم، جنس مغزی ام دی اف و چسب به کار گرفته شده در ساخت کابینت در بالا بردن قیمت کابینت ممبران موثر است. هرچه جنس این متریال مرغوب‌تر باشد قیمت نهایی کابینت ممبران نیز افزایش پیدا می‌کند.
      • مشاوره گرفتن از یک تیم حرفه‌ای در کابینت سازی درقیمت گرفتن برای کابینت مد نظرتان و اینکه در موقع سفارش و ساخت ضرر نکنید، به شما کمک خواهد کرد. تیم هنری پتروگ با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه کابینت‌سازی در این زمینه به شما مشاوره رایگان می‌دهد.
      کابینت آشپزخانه -پتروگ

      کابینت ممبران ارزان | بهترین و ارزان‌ترین قیمت کابینت ممبران را از ما بپرسید

      قیمت کابینت آشپزخانه ممبران

      قیمت کابینت ممبران روز و نحوه محاسبه قیمت کابینت ممبران برحسب قانون 60 درصد و 40 درصد است. در این قانون کابینت‌های زمینی با ارتفاع 90 و عمق 55 سانتی‌متر و کابینت‌های هوایی با ارتفاع 70 و عمق 30سانتی‌متر به صورت استاندارد در نظرگرفته شده است و قیمت نهایی براساس این درصدها تعیین می‌شود.

      • همانطور که می‌دانید کابینت ممبران جز کابینت مدرن نیست و در دسته کابینت‌های کلاسیک و نیمه کلاسیک قرار می‌گیرد و دارای روکش‌هایی از چوب یا پی وی سی است که نوع روکش در قیمت کابینت ممبران موثر است.
      • اگر کابینت ممبران ارزان قیمت‌تری مدنظر شما است بهتر است که ساده‌ترین طرح از این نوع کابینت را انتخاب کنید زیرا کابینت ممبران با توجه به تزئیناتی که بر روی آن به کارگرفته می‌شود، می‌تواند کابینت‌های بسیار مجلل و گران‌قیمتی باشد. هرچه میزان این نقش و نگارها و منبت‌کاری‌ها کمتر باشد می‌توانید هزینه کمتری برای کابینت ممبران بپردازید.

      مطلب مرتبط : کابینت جدید

      شماره تماستو بفرست تا مشاوره رایگان دریافت کنی 🙂

        قیمت مدل‌های مختلف کابینت ممبران | چه عواملی بر قیمت کابینت تاثیرگذار هستند؟

        نحوه محاسبه قیمت کابینت ممبران بسته به اینکه قسمت‌های مختلف آن از چه نوع متریالی تشکیل شده باشد، متفاوت است. در ادامه مطلب نکات مهم و تاثیرگذار در قیمت کابینت ممبران را با هم بررسی می‌کنیم.

        نوع جنس بدنه کابینت ممبران

        در ساخت کابینت توجه به نوع جنس بدنه و استحکام آن در برابر وزن و رطوبت اهمیت بسیار زیادی دارد. بدنه کابینت‌های وکیوم یا ممبران از ورق‌های ام دی اف  با مقاومت  بسیار بالا ساخته شده که ضخامت خوبی داشته و وزن زیادی را نیز تحمل می‌کند. دو نوع ام دی اف کاستامونا و واناچای بهترین نوع این ورق‌ها می‌باشد که بیشتر در ساخت کابینت ممبران استفاده می‌شوند و قیمت آنها نیز با هم متفاوت است. قیمت کابینت طرح ممبران بسته به نوع بدنه به کارگرفته شده در ساخت ان تغییر می‌کند.

        طرح کابینت ممبران

        ویژگی اصلی که در اولین نگاه به کابینت وکیوم قابل مشاهده است کنده‌کاری و منبت‌های نگاشته شده برروی درب‌ها، سرستون‌ها و سایر قسمت‌های این نوع کابینت است که به صورت ویژه‌ای جلوه‌گری می‌کند. این نقش و نگارها با دستگاه سی  ان سی انجام می‌شود و تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی کابینت ممبران دارد. همانطور که مشخص است هرچه مقدار این کنده‌کاری‌ها بیش‌تر باشند قیمت نهایی کابینت شما نیز افزایش پیدا می‌کند. پس اگر به دنبال کابینت وکیوم ارزان قیمت هستید طرح ساده‌تری از این نوع کابینت را انتخاب کنید.

        نرخ کابینت ممبران

        عکس بالا کابینت ممبران با طرح بسیار ساده را به نمایش گذاشته است که با رنگ سفید پرطرفدار در کابینت ممبران و یراق‌آلات طلایی به زیبایی جلوه‌گری می‌کند. اگر به دنبال کابینت ممبران ارزان قیمت هستید این طرح از کابینت مناسب شماست.

        کابینت ممبران ارزان قیمت

        این عکس از کابینت ممبران با ترکیب رنگ قهوه‌ای چوب به همراه سفید کابینت بسیار جذاب شده است. در این عکس که قیمت متوسطی در کابینت‌های ممبران دارد کابینت وکیوم ویترینی و کابینت کمدی هم به وضوح قابل مشاهده است.

        محاسبه قیمت کابینت ممبران

        یراق‌آلات طلایی به کاررفته در کابینت ممبران و همچنینی ستون‌ها و سرستون‌های بسیار مجلل استفاده شده در ساخت کابینت ممبران درعکس اسن کابینت را به یک کابینت سلطنتی تبدیل کرده است. همانطور که از عکس پیداست قیمت کابینت ممبران با این ویژگی‌ها بالاست. اگر هزینه برایتان مهم نیست با انتخاب این کابینت منزتان را به یک قصر باشکوه تبدیل کنید.

        کابینت ممبران ارزان

        در دو عکس بالا کابینت بسیار مجلل و زیبایی از ممبران به نمایش گذاشته شه است. کابینت جزیره در هر دو طرح کابینت دیده می‌شود. این کابینت با ستون و سرستون‌های شیک و همچنین تاج‌های زیبا و کابینت ویترینی دکوراسیون منزل شما را بسیار باشکوه خواهد کرد.  قیمت کابینت ممبران از این نوع گران خواهد بود.

        کابینت آشپزخانه -پتروگ

        روکش کابینت ممبران

        کابینت‌های وکیوم دارای بدنه‌ای از جنس ام دی اف هستند که لایه‌های پی وی سی برروی آن روکش می‌شود. جنس این روکش‌ها ارتباط مستقیم بر ماندگاری و عمر مفید کابینت ممبران دارد. هرچه جنس این روکش‌ها بهتر باشد کابینتی با کیفیت و ماندگاری بالاتری خواهید داشت.

        البته روش روکش کردن کابینت و اینکه از چه دستگاهی برای اینکار استفاده می‌شود نیز بر کیفیت نهایی کار بسیار تاثیرگذار است. هرچه جنس روکش کابینت بهتر باشد و برای اینکار از دستگاه‌های پیشرفته‌تری استفاده شود قیمت نهایی کابینت ممبران افزایش می‌یابد. بهتر است در این قسمت از هزینه‌ها خساست به خرج ندهید زیرا تاثیر مستقیم بر ماندگاری کابینت داشته و استفاده از جنس معمولی یا ضعیف کیفیت نهایی کار شما را به شدت کاهش خواهد داد.

        چسب کابینت ممبران

        برای چسباندن روکش برروی ورقه‌های ام دی اف برای ساخت کابینت ممبران از چسب‌های مخصوص برای اینکار استفاده می‌شود. این چسب‌ها با برندهای ایرانی و خارجی متفاوت در بازار وجود دارند که در صورت استفاده از چسب خارجی برای ساخت قیمت کابینت ممبران ساخته شده بیشتر خواهد بود. اگر از چسب نامرغوب برای اینکار استفاده شود به مرور زمان روکش از روی بدنه کنده شده و ظاهر بسیار زشتی برای کابینت شما ایجاد می‌شود.

        یراق‌آلات کابینت ممبران

        دستگیره، لولا، پاخور، تاج، پایه، اکسسوری‌، ستون و سرستون‌ها و سایر یراق‌آلات به کار رفته در ساخت کابینت ممبران بسته به نوع و جنس در قیمت نهایی کابینت شما موثر است و با توجه به اینکه این یراق‌آلات وارداتی بوده و یا ساخت ایران باشند نیز تفاوت قیمت خواهند داشت.

        قیمت انواع کابینت ممبران

        کابینت ممبران عکس بالا در بهترین شکل برای یک آشپزخانه مدرن طراحی شده است. وجود جزیره‌ای زیبا که سینک بر روی آن نصب شده است زیبایی این آشپزخانه را دوچندان کرده است و زیبایی در عین سادگی را به نمایش گذاشته است. قیمت کابینت ممبران ساده از سایر نوع آن کمتر است.

        قیمت کابینت ممبران متری چند

        همراهی رنگ سفید کابینت با رنگ قهوه‌ای چوب و همچنین استفاده از اکسسوری و یراق‌آلات نقره‌ای به خوبی در عکس بالا نمایش داده شده است. کابینت‌های هوایی با ارتفاعی بیشتر از حد استاندارد تا سقف کشیده شده است. کابینت‌های کمدی و ویترینی در این عکس قابل مشاهده است. قیمت کابینت ممبران در این عکس به دلیل وجود تزئینات بیشتر گران‌تر خواهد بود.

        قیمت کابینت ممبران متری چند

        این عکس کابینت ممبران با تزئینات بسیاری را نشان می‌دهد. منبت‌کاری‌های بسیاری دیده می‌شود. کابینت جزیره نیز خود دارای کنده‌کاری و جزئیات بسیاری است. کابینت‌های دکوری با کنده‌کاری‌های بسیار زیبا منقش شده است. اگر هزینه تمام شده کابینت برایتان مهم نیست. این کابینت‌های زیبا آشپزخانه شما را دگرگون خواهد کرد.

        کابینت ممبران دیواری یا زمینی

        یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر قیمت کابینت ممبران طراحی در نظرگرفته شده و میزان استفاده از هرکدام از کابینت‌‌های دیواری، زمینی، کمدی، نیمه کمدی، ستون، تاج، سرستون،  کابینت کاور یخچال، جزیره یا کانستر و کابینت‌های ویترینی یا دکوری است که قیمت هر کدام از موارد گفته شده متفاوت بوده و در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

        خرید کابینت ممبران
        قیمت چوب ممبران-

        عکس‌های بالا کابینت ممبران دیواری، زمینی، کمدی، ویترینی و نیمه کمدی را با زیبایی و سادگی خاصی نشان داده است. یراق‌آلات به کار رفته در ساخت کابینت ممبران بسیار ساده و شیک هستند و زیبایی خود را در عین سادگی حفظ کرده‌اند. قیمت فروش کابینت ممبران موجود در این تصاویر مناسب‌تر از سایر طرح‌ها است.

        شماره تماستو بفرست تا مشاوره رایگان دریافت کنی 🙂

          هزینه طراحی، ساخت و نصب

          از دیگر موارد تاثیرگذار بر قیمت کابینت ممبران هزینه‌های طراحی و دستمزد ساخت کابینت و همچنین نصب کابینت به صورت حرفه‌ای است. در این مورد می‌توانید با سپردن کارتان به یک گروه حرفه‌ای از منصفانه بودن قیمت‎‌ها و همچنین قیمت نهایی کابینت وکیوم خود مطمئن باشید.

          نحوه محاسبه کابینت ممبران
          لیست قیمت کابینت ممبران

          در عکس‌های بالا کابینت ممبران با رنگ طوسی آورده شده است. رنگ طوسی پرطرفدارترین رنگ در سال اخیر بوده است و طرفداران زیادی در طراحی مدرن دارد. برای اینکه بتوانید قیمت کابینت طرح ممبران را به درستی پیدا کنید بهتر است که عکسی از طرح مورد نظر خود را به کابینت‌ساز نشان دهید و جزئیات را روی عکس مشخص کنید.

          عکس کابینت ممبران قیمت
          قیمت کابینت ممبران

          ترکیب رنگ سفید و طوسی در کابینت پرطرفدارترین رنگ در سال اخیر بوده است. این دو رنگ خنثی با توناژهای مختلف رنگی زیبایی خاصی را به دکوراسیون منزل شما می‌بخشد. اگر این ترکیب رنگی مدنظر شماست با داشتن عکس طرح مورد نظر خود می‌توانید به راحتی با مشورت با یک کابینت ساز مجرب قیمت نهایی کابینت ممبران خود را بدست آورید.

          عکس و قیمت کابینت ممبران

          یکی دیگر از زیباترین ترکیب رنگی در کابینت ممبران و سایر انواع کابینت ترکیب رنگ مشکی با سفید است. جزیزه مشکی در یک آشپزخانه با کابینت تمام سفید و صفحه روی کابینتی سنگ طبیعی، کنتراست رنگی جذابی را به وجود آورده است. یراق‌آلات و اکسسوری‌های نقره‌ای و همچنین کفپوش طرح سنگ هماهنگی تمامی رنگ‌ها را کامل کرده است. نرخ کابینت ممبران در چنین کاری با سایر کارهای کابینت متفاوت است.

          قیمت کابینت ممبران چنده
          قیمت ورق ممبران

          رنگ سورمه‌ای و آبی کلاسیک کابینت یکی از رنگ‌هایی است که به تازگی وارد کابینت‌سازی شده و جای خود را در دکوراسیون مدرن و کلاسیک باز کرده است. کابینت ممبران با این خانواده رنگی نیز بسیار زیباست و اگر این رنگ مد نظر شماست بهتر است در زمان انتخاب کابینت به کابینت‌ساز نشان دهید و قیمت کابینت ممبران با این رنگ را جویا شوید.

          قیمت کابینت ممبران کلاسیک
          قیمت کابینت ممبران
          قیمت کابینت ممبران
          نحوه محاسبه قیمت کابینت ممبران
          محاسبه قیمت کابینت ممبران
          محاسبه قیمت کابینت ممبران

          رنگ سفید پرطرفدارترین رنگ در کابین ممبران است. عکس‌های بالا کابینت ممبران سفید با طرح‌های مختلف را  نشان داده است. کابینت ویترینی و کمدی و یراق‌آلات مختلف در عکس کابینت ممبران بالا دیده می شود. اگر انتخاب شما یکی از این طرح کابینت است با در دست داشتن عکس در نحوه محاسبه قیمت کابینت ممبران راحت‌تر خواهید بود.

          قیمت کابنیت ممبران

          رنگ آبی یکی دیگر از رنگ‌های کابینت ممبران است که از رنگ‌های جدید در کابینت‌سازی بوده و طرفداران خاص خود را پیدا کرده است. همجواری این رنگ با رنگ چوب کفپوش‌هاو صفحه روی کابینتی روح زندگی و طبیعت را در منزل ما زنده می‌کند. کابینت نیمه کمدی و ویترینی جذابیت این کابینت ممبران را افزایش داده است.

          شماره تماستو بفرست تا مشاوره رایگان دریافت کنی 🙂

            قیمت هر متر کابینت ممبران چقدره؟

            شاید برایتان پیش آمده باشد که برای قیمت‌گرفتن کابینت به کابینت‌ساز مراجعه کرده‌اید و قیمت کابینت را به صورت متری به شما داده باشند. در ادامه مطلب منظور از کابینت به صورت متری و اینکه یک متر کابینت شامل چه مواردی می‌شود را برای شما بیان می‌کنیم.

            1. یک متر یونیت زمینی و یک متر یونین هوایی( منظور از یونیت همان بدنه کابینت است).
            2. یک متر صفحه روی کابینتی
            3. درب یونیت
            4. یک متر تاج، زیرچراغ و پاخور
            5. یراق‌آلات شامل دستگیره، لولا، جک، ریل، پایه، قرنیز و…)
            6. قیمت یک متر کابینت ممبران هوایی

            کابینت هوایی استاندارد با عمق30 و ارتفاع 70 سانتیمتر است. و این ارتفاع تا90سانتی‌متر می‌تواند افزایش پیدا کند و در محاسبه قیمت نهایی این افزایش ارتفاع لحاظ می‌شود. قیمت کابینت هوایی استاندارد 40  درصد از قیمت کابینت متری راشامل می‌شود و اگر با ارتفاع 90 ساخته شود هم‌قیمت با کابینت زمینی محاسبه می‌گردد.

            در کابینت هوایی باید دقت داشت اندازه‌ها از استاندارد خود زیاد تجاوز نکند زیرا افزایش وزن برای کابینت‌های هوایی ممکن است حادثه‌ساز باشد.

            قیمت یک متر کابینت وکیوم زمینی

            کابینت‌های زمینی ارتفاع استاندارد 72 سانتی‌متر دارند که با احتساب صفحه کابینت و پایه کابینت وکیوم به 90سانتی‌متر می‌رسد. این کابینت‌ها دارای عمق استاندارد 55سانتی‌متری هستند. قیمت  کابینت ممبران زمینی استاندارد 60 درصد از قیمت یک متر کابینت ممبران را شامل می‎‌شود.

            قیمت یک مترکابینت ممبران کمدی

            به کابینت‌های ایستاده‌ای که از زمین شروع شده و تا انتهای کابینت‌های هوایی امتداد داشته باشند کابینت کمدی گفته می‌شود. محاسبه قیمت کابینت کمدی ممبران به صورت 3برابر قیمت کابینت زمینی است.

            قیمت کابینت ممبران دکوری

            به کابینت‌هایی که بدنه تمام رنگی داشته و محل قرار گرفتن وسایل دکوری در آشپزخانه است کابینت ویترین یا دکوری گفته می‌شود. محاسبه قیمت کابینت ویترینی 2برابر کابینت‌های هوایی است. و کابینت ویترینی اگر زمینی باشده قیمت آن دو برابر کابینت زمینی است.

            قیمت کابینت ممبران نیمه کمدی

            کابینت‌هایی که ارتفاع آن‌ها از سطح زمین 120تا 150سانتی‌متر باشد نیمه کمدی گفته می‌شود و قیمت این نوع کابینت دو برابر کابینت‌‌های زمینی می‌باشد.

            قیمت کانستر یا جزیره کابینت ممبران

            در آشپزخانه‌های مدرن و کلاسیک قسمتی به نام جزیره و یا کانستر وجود دارد که برای میز ناهارخوری و یا قرار گرفتن سینک ظرفشویی و یا گاز مورد استفاده قرار می‌گیرد.  از لحاظ ابعاد همانند کابینت‌های زمینی بوده و به دلیل اینکه از دو طرف دید دارد هردوطرف باید از طرح اصلی کابینت کار شود و این باعث شده که قیمت آن یک و نیم برابر کابینت‌های زمینی محاسبه شود.

            قیمت صفحه روی کابینت ممبران

            صفحه روی کابینتی نیز انواع متفاوتی دارد که بسته به اینکه از چه نوع متریالی استفاده کنید  قیمت متفاوتی دارد. قسمتهای گاز و ماشین لباسشویی و ظرفشویی از متراژ اصلی کابینت حذف شده و فقط قیمت متراژ صفحه روی کابینتی در قیمت اصلی لحاظ می‌شود.

            قیمت کاور یخچال کابینت ممبران

            برای زیبایی بیشتر کابینت و فضای آشپزخانه و محافظت از نمای پشت یخچال دور یخچال را با کاور کابینتی می‌پوشانند. بسته به ابعاد یخچال سایز و قیمت نمای یخچالی متفاوت است.

            با توجه به مطالب گفته شده در بالا اگر بخواهید هرکدام از موارد گفته شده را تغییر دهید و یا به آن اضافه کنید مطمئنا قیمت نهایی کابینت ممبران شما تغییر خواهد کرد.

            قیمت درب نما در طراحی کابینت ممبران

            قسمتی از کنجی‌ها و یا قسمت های از کابینت که قابلیت باز و بسته شدن ندارد و بدنه کابینت در معرض دیده شدن است. صفحاتی از رنگ اصلی کابینت برروی بدنه کار می‌شود که درب‌نما نامیده می‌شود و قیمت آن به صورت مجزا از سایر قسمت‌های کابینت ممبران بر‌آورد می‌شود.

            کابینت آشپزخانه

            عوامل تاثیرگذار برقیمت کابینت ممبران

            کابینت ممبران یکی از زیباترین کابینت‌های جدید موجود در بازار است. عوامل تاثیرگذار بر قیمت کابینت را در قسمت‌های بالایی بیان کردیم. اما در این مطلب عواملی را بیان می‌کنیم که فقط در خرید کابینت ممبران باید مورد توجه قرارگیرد و در قیمت فروش کابینت ممبران تاثیر مستقیم دارند.

            چسب کابینت ممبران

            روکش پی وی سی کابینت وکیوم بوسیله چسب بر روی بدنه ام دی اف ثابت می‌شود. بهترین نوع چسب برای این کار چسب آلمانی است. اگر کیفیت چسب به کارگرفته شده خوب نباشد به مرور زمان روکش از بدنه جداشده و شکل ظاهری بدی پیدا خواهد کرد. شاید هزینه تعمیر چنین مشکلی خیلی بیشتر از هزینه‌ای باشد که در ابتدا می‌توانید با آن کابینت  با جنس بهتری خریداری کنید.

            جنس ام دی اف بدنه و روکش پی وی سی

            قیمت ممبران ارتباط مستقیم با جنس وکیوم و جنس مغزی ام دی اف خام بدنه دارد.

            • وکیوم باید در هنگام پرس به وسیله چسب و حرارت به مغزی ام دی اف بچسبد و اگر کیفیت خوبی نداشته باشد به مرور زمان و با گرم شدن از روی ام دی اف بلند شده و ظاهر کابینت خراب می‌شود.
            • جنس ام دی اف بدنه باید خوب باشد زیرا  بدنه کابینت ممبران باید به طرح دلخواه شما تراش بخورد و اگر کیفیت خوبی نداشته باشد طرح کابینت بی‌کیفیت می‌شود.

            نوع دستگاه وکیوم

            هرچه دستگاه پرس وکیوم پی وی سی پیشرفته‌تر باشد. کار نهایی به دست آمده جذابیت و دوام بیش‌تری خواهد داشت.

            تزیینات کابینت ممبران( ستون، سرستون، گل و کتیبه)

            قیمت کابینت ممبران به جهت تزییناتی که این نوع کابینت دارد نسبت به سایر کابینت‌ها بیشتر است. هرچه طرح کابینت انتخابی شما دارای تزیینات بیش‌تری از جمله ستون، سرستون، گل و کتیبه باشد قیمت تمام شده کابینت ممبران شما بیشتر می‌شود.

            موارد بیان شده برای خرید کابینت ممبران بسیار مهم بوده و توجه به آن را به شما توصیه می‌کنیم.

            در پایان باید گفت که اثرگذارترین مورد در ساخت کابینت ممبران تیم و گروه حرفه‌ای است که کار ساخت کابینت خود را به آن‌ها می‌سپارید. تیم حرفه‌ای پتروگ با بیش از یک دهه فعالیت در ساخت کابینت مشاور خوبی برای شما در این زمینه خواهد بود.

            شماره تماستو بفرست تا مشاوره رایگان دریافت کنی 🙂

              سخن پایانی

              در این مطلب سعی کردیم به تمامی سوالات شما در مورد قیمت و نحوه محاسبه قیمت کابینت ممبران پاسخ دهیم و با هم به این نتیجه رسیدیم که قیمت کابینت متری راه درست و مطمئنی برای قیمت‌گیری کابینت ممبران نیست و ممکن است قیمت نهایی کابینت ممبران انتخابی شما با قیمت متری بسیار متفاوت باشد.

              پس بهتر است که با کابینت ساز حرفه‌ای موردنظر خود در مورد تمامی جزئیات کابینت دلخوا‌ه‌تان صحبت کرده و با توجه به تمامی جزئیات از او قیمت نهایی کارتان را بخواهید تا در انتهای کار به مشکل نخورید. گروه هنری و صنعتی پتروگ بابیش از یک دهه فعالیت در زمینه کابینت می‌تواند مشاوری خوب برای شما باشد و کار نهایی دلخواه و مدنظرتان را به شما تحویل دهد.

              سوالات متداول

              نرخ کابینت ممبران چگونه محاسبه می‌شود؟

              قیمت کابینت ممبران روز برحسب جنس وکیوم، جنس ام دی اف بدنه، چسب، یراق‌آلات، و کم کار یا پرکار بودن طرح موردنظر مشتری محاسبه می‌شود.

              چگونه کابینت ممبران ارزان قیمت بخریم؟

              اگر کابینت ممبران انتخاب شماست و می‌خواهید ارزان قیمت نیز باشد باید طرحی بسیار ساده را برای کابینت ممبران خود انتخاب کنید.

              عوامل تاثیرگذار بر قیمت و دوام کابینت ممبران کدامند؟

              جنس وکیوم، جنس مغزی ام دی اف بدنه کابینت ممبران و همچنین چسب بکار گرفته شده در ساخت کابینت ممبران بر قیمت و دوام آن بسیار موثر است.

              2/5 - (1 امتیاز)

              مشاوره و طراحی رایگان

              جهت دریافت مشاوره رایگان و یا طراحی رایگان تنها کافیست تلفن خود را وارد کنید.

              Step 1 of 2

              فهرست مطالب

              دیدگاهتان را بنویسید

              نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

              مکالمه را شروع کنید
              ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم

              پروفایل

              تمامی حقوق برای گروه صنعتی هنری پتروگ محفوظ است
              گروه صنعتی هنری پتروگ
              شماره تماس : 3634

              واتساپ : 09151172080

              دفتر مرکزی : 05138466965
              ایمیل : petrog.group@gmail.com
              آدرس شرکت : مشهد, خیابان چمران
              چمران 9 ساختمان نشان طبقه 1 واحد 105