پتروگ ، طراحی و اجرای کابینت و کمد دیواری

قیمت روز کابینت آشپزخانه های‌گلاس به همراه عکس

1.5/5 - (2 امتیاز)
قیمت کابینت های گلاس

شماره تماستو بفرست تا مشاوره رایگان دریافت کنی :)

    قیمت کابینت های‌گلاس مهم‌ترین دلیل سرزدن شما به این مقاله است. کابینت های گلاس یک از جدیدترین متریال ساخت کابینت بوده که به دلیل براقیت خاصی که دارد توجه خیلی از مشتری‌‌ها را به خودش جلب می‌کند. استفاده از های‌گلاس در کابینت آشپزخانه و دکوراسیون مدرن انتخاب بسیار مناسبی است و شما قبل از انتخاب وسفارش کابینت های‌گلاس باید ازیک سری مطالب بسیار مهم و تاثیرگذاردر قیمت کابینت های‌گلاس و همچنین چگونگی قیمت‌گذاری آن مطلع باشید تا نتیجه نهایی کارتان رضایت‌بخش باشد.

    ما دراین مطلب به تمامی عوامل تاثیرگذار بر قیمت کابینت های‌گلاس، بهترین نوع کابینت های‌گلاس و قیمت آن ونحوه محاسبه قیمت کابینت های‌گلاس پاسخ می‌دهیم. امیدواریم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

    نمونه پروژه های اجرا شده توسط گروه هنری پتروگ

    شماره تماستو بفرست تا مشاوره رایگان دریافت کنی 🙂

      قیمت کابینت آشپزخانه
      اردیبهشت ماه 1401
      نوع و متریال کابینت قیمت پتروگ
      قیمت کابینت مدرن تمام ام دی اف 3000،000 تومان
      قیمت کابینت مدرن هایگلاس ایرانی 3500،000 تومان
      قیمت کابینت مدرن هایگلاس خارجی 3800،000 تومان
      قیمت کابینت کلاسیک وکیوم یا ممبران 4200،000 تومان
      قیمت کابینت کلاسیک روکشی با رنگ پلی استر 4500،000 تومان

      قیمت کابینت های‌گلاس چقدره- نحوه محاسبه قیمت کابینت های‌گلاس

      کابینت های‌گلاس به عنوان کابینت مدرن بیشتر در سبک دکوراسیون مدرن مورد استفاده قرار می‌گیرد. متریال اصلی ساخت های‌گلاس همان مغزی ام دی اف است که با یک روکش های‌گلاس پوشانده می‌شود. این روکش ازنوع پلاستیکی به نام پلکسی گلاس است که در قسمت بیرونی کابینت به کارگرفته می‌شود. از ویژگی‌های دیگر های‌گلاس می‌توان موارد زیر را بیان کرد. دانستن این نکات برای شما که انتخابتان کابینت های‌گلاس است ضروری است.

      • های‌گلاس نسبت به سایر متریال کابینت سبک وزن‌تر بوده واستحکام بالایی نیز دارد.
      • نمایی زیبا و جلوه‌ای درخشنده و شیک مهم‌ترین ویژگی کابینت های‌گلاس است.
      • زیبایی در عین سادگی که باعث می‌شود کابینت های‌گلاس به راحتی با انواع مختلف دکوراسیون هماهنگ شود.
      • تنوع رنگی بسیار بالای کابینت های‌گلاس یکی دیگر از ویژگی‌های آن است که در هیچ نوع کابینتی دیده نمی‌شود.
      • تمیز کردن کابینت های‌گلاس بسیار راحت است و به دلیل داشتن سطحی صاف و صیقلی، با یک دستمال نمدار فایبرگلاس به راحتی تمیز می‌شود.
      • اگر به خوبی از یک کابینت های‌گلاس با متریال مرغوب در برابر نم و رطوبت محافظت شود سال‌های بسیاری زیبایی بخش آشپزخانه شما خواهد بود.
      • مقرون به صرفه بودن کابینت  های‌گلاس نسبت به سایر کابینت مهم‌ترین ویژگی آن است و برای شما که قیمت کابینت های‌گلاس را جویا هستید این مطلب بسیار مهم است.
      قیمت کابینت های گلاس
      کابینت آشپزخانه -پتروگ

      نکات مهم در قیمت گرفتن کابینت های‌گلاس که اگه ندونید سرتون کلاه میره

      قیمت کابینت‌ های‌گلاس روز را به صورت شفاف از کابینت‌ساز بخواهید. یعنی وقتی کابینت‌ساز به شما قیمت می‌دهد از او بخواهید که قیمت داده شده به شما براساس چه متریال، برند و طرحی است. زیرا  محاسبه قیمت کابینت های‌گلاس به این صورت است که

      • کابینت‌ساز براساس طرح انتخابی شما و برند متریال کابینت مورد نظرتان یک قیمت حدودی کابینت های‌گلاس را به شما می‌دهد.
      • در مرحله دوم پس از بازدید و اندازه‌گیری دقیق فضای آشپزخانه شما و با توجه به متریال درنظر گرفته می شود و پس از محاسبات، قیمت نهایی کابینت های‌گلاس و یا بهتر است بگوییم قیمت دقیق‌تری را به شما اعلام می‌کند.
      • محاسبه قیمت کابینت های‌گلاس مانند سایر انواع کابینت ها از قانون 60، 40 پیروی می‌کند.
      • طرح کابینت انتخاب شده توسط شما در قیمت کابینت بسیار تاثیرگذاراست. نوع متریال، یراق‌آلات، اکسسوری‌ها و همچنین کابینت دکوری، کمدی و نیمه کمدی و همچنین بودن جزیره یا کانستر در طرح شما، بر قیمت نهایی کابینت های‌گلاس بسیار تاثیرگذار بوده که  در ادامه مطلب به صورت دقیق‌تری با نمایش عکس به بیان آن می‌پردازیم.
      قیمت هر متر کابینت های گلاس

      قیمت هر متر کابینت های‌گلاس چقدره؟

      قیمت کابینت آشپزخانه
      اردیبهشت ماه 1401
      نوع و متریال کابینت قیمت پتروگ
      قیمت کابینت مدرن تمام ام دی اف 3000،000 تومان
      قیمت کابینت مدرن هایگلاس ایرانی 3500،000 تومان
      قیمت کابینت مدرن هایگلاس خارجی 3800،000 تومان
      قیمت کابینت کلاسیک وکیوم یا ممبران 4200،000 تومان
      قیمت کابینت کلاسیک روکشی با رنگ پلی استر 4500،000 تومان

      مطلبی که در مورد قیمت انواع کابینت های‌گلاس صدق می‌کند متعلقات یک متر کابینت استاندارد است که در ادامه به بیان آن می‎‌پردازیم. یک متر کابینت های‌گلاس استاندارد شامل تمامی موارد زیر می‌باشد.

      1. یک متر یونیت زمینی و یک متر یونینت هوایی
      2. یک متر صفحه روی کابینتی شرکتی
      3. درب یونیت
      4. یک متر تاج، پاخور و زیرچراغ
      5. کلیه یراق‌ آلاتی که برای یک متر کابینت استاندارد مورد نیاز است( دستگیره، جک پمپی یا ساعتی، ریل، پایه و قرنیز)
      6. کلیه ابزار آلاتی که برای یک متر کابینت های‌گلاس مورد نیاز است.

      هر کدام از موارد گفته شده شامل استاندارد خاصی است که اگربخواهید آن را تغییر دهید قیمت نهایی کابینت های‌گلاس شما تغییر می‌کند.

      کابینت آشپزخانه های گلاس

      ابعاد استاندارد اجزای یک متر کابینت های‌گلاس

      کابینت دیواری

      عمق کابینت دیواری 30سانتی‌متر و ارتفاع استاندارد آن70 سانتی‌متر است و 40درصد از قیمت داده شده برای یک متر کابینت های‌گلاس را شامل می‌شود. برای آشپزخانه‌هایی که سقف بلندتری دارند ارتفاع کابینت به 90سانتی‌متر هم قابل تغییر است.

      • قیمت کابینت دیواری با ارتفاع 90 با قیمت کابینت زمینی برابر است.
      • باید توجه داشت که ابعاد کابینت دیواری نباید بیشتراز حد استاندارد باشد زیرا افزایش وزن برای کابینت‌های دیواری ممکن است خطرآفرین باشد.

      ابعاد کابینت هوایی برقیمت کابینت های‌گلاس روز ارتباط مستقیم دارد.

      کابینت زمینی

      ارتفاع استاندارد کابینت‌های زمین برابر72 سانتی‌متر و عمق 55 سانتی‌متر است. ارتفاع نهایی کابینت به صفحه روی کابینتی 32میلی‌متری و پایه 14سانتی‌متری به 90سانتی‌متر می‌رسد. تغییر هرکدام از اندازه‌های داده شده بر قیمت کابینت های‌گلاس موثر است.

      کابینت کمدی

      به کابینت‌هایی که از زمین شروع شده و تا انتهای کابینت‌های هوایی امتداد دارند کابینت کمدی گفته می‌شود. نحوه محاسبه قیمت کابینت کمدی های‌گلاس 3برابر کابینت‌های زمینی است.

      کابینت نیمه کمدی

      به کابینت‌هایی که از روی زمین تا کف کابینت‌های هوایی است کابینت نیمه کمدی گفته می‌شود. کابینت‌های نیمه کمدی ارتفاع بین 120تا 150سانتی‌متر دارند و قیمت آن‌ها دو برابر کابینیت‌های زمینی است.

      کابینت ویترینی

      کابینت‌هایی که برای قرار گرفتن لوازم دکوری به کار گرفته می‌شوند ویترین گفته می‌شود. نحوه محاسبه قیمت کابینت ویترینی زمینی 2برابر کابینت‌های زمینی و برای کابینت‌های ویترینی هوایی 2برابر کابینت‌های هوایی محاسبه می‌شود.

      درب نما

      در قسمت هایی از کابینت که دیواره پهلویی کابینت در معرض دید قرار می‌گیرد برای زیبایی بیشتراز ورق اصلی کابینت های‌گلاس و هم رنگ کابینت استفاده می‌شود و به آن درب‌نما گفته می‌شود. از درب نما برای دیواره پشتی اپن و یا جزیره استفاده می‌شود و هزینه آن به قیمت کابینت های‌گلاس اضافه می‌شود.

      جزیره یا کانتر

      یک قسمت از کابینت‌های زمینی که به کابینت اصلی متصل نیست و به دو نوع ثابت و متحرک ساخته می‌شود. نحوه محاسبه کابینت جزیره یک  و نیم برابر کابینت‌های زمینی است.

      صفحه روی کابینتی

      قیمت متراژ قسمت‌های گاز، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی از قیمت اصلی کابینت های‌گلاس کسر شده و فقط قیمت صفحه روی کابینتی برای این قسمت‌ها در نظر گرفته می‌شود.

      کاور یخچال

      برای زیبایی بیشتر و محافظت از پشت یخچال در اطراف آن از ورق های‌گلاس پوششی ساخته می‌شود که بسته به سایز یخچال و متریال مورد استفاده قیمت کابینت دور یخچالی محاسبه می‌گردد.

      شماره تماستو بفرست تا مشاوره رایگان دریافت کنی 🙂

        کابینت های گلاس قیمت

        قیمت کابینت های‌گلاس به چه عواملی بستگی دارد؟

        عوامل مختلفی بر قیمت کابینت های‌گلاس روز موثرند در ادامه مطلب این عوامل را با هم بررسی می‌کنیم.

        نوع بدنه کابینت های‌گلاس

        یکی از مهم ترین و اصلی ترین عوامل در تعیین قیمت کابینت های‌گلاس مربوط به نوع ام دی اف استفاده شده برای مغزی بدنه کابینت است. برترین انواع ام دی اف در کشورهایی هم چون آلمان، ایتالیا، اسپانیا و اتریش تولید می شود که قیمت بالاتری نسبت به ام دی اف های ترک و ایرانی قیمت بالاتری دارند. نوع این متریال در قیمت کابینت های‌گلاس روز بسیار تاثیرگذار است.

        تاثیر طرح کابینت بر قیمت روز کابینت های‌گلاس

        کلیات و جزئیات طرح مورد نظر شما و قسمت‌های مختلف تشکیل دهنده آن بر قیمت کابینت آشپزخانه کوچک های‌گلاس اثر داشته و بهتر است که ابتدا از بین عکس‌های ارائه شده در این مطلب نمونه دلخواه را انتخاب کرده و با تمام جزئیات آن با کابینت‌ساز خود صحبت کرده و به نتیجه برسید.

        قیمت روز کابینت های گلاس

        رابطه نوع روکش با قیمت کابینت های گلاس

        در ساخت های‎‌گلاس از روکش‌های مختلفی استفاده می‌شود که ویژگی‌های آن بر قیمت کابینت های‌گلاس موثر است درادامه انواع آن را بیان می‌کنیم.

        • روکش پلی گلاس

        پلی گلاس دارای ویژگی مقاومت و براقیت بسیار زیادی است که استفاده از آن با کیفیت‌ترین نوع کابینت های‌گلاس را به شما می‌دهد و برندهای مختلفی دارد. استفاده از این روکش قیمت ساخت کابینت های‌گلاس را افزایش می‌دهد.

        • روکش های‌گلاس

        روکش‌ های‌گلاس ظاهری زیبا و براق به کابینت داده و از جمله پرکاربردترین روکش در ساخت کابینت های‌گلاس است. قیمت کابینت های‌گلاس با این متریال بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

        • روکش ملامینه

        براقیت این روکش کم بوده و بعد از مدتی استفاده مات‌تر نیز می‌شوند. قیمت کابینت های‌گلاس با این روکش بسیار کمتر از نمونه‌های قبلی است.

        • روکش اکرلیک

        این روکش بیشترین براقیت در بین انواع روکش را دارد و دارای ضخامت بالایی است و در زمان خش افتادن به راحتی با یک پولیش تعمیر می‌شود.

        • روکش پی وی سی

        روکش پی وی سی یکی دیگر از انواع روکش است که در ساخت کابینت های‌گلاس مورد استفاده قرار می‌گیرد و قیمت مناسبی دارد.

        دستگیره کابینت های گلاس

         کابینت های‌گلاس در سبک مدرن به دو صورت بدون دستگیره و دستگیره دار ساخته می‌شوند. در نمونه‌های بدون دستگیره از مگنت برای بسته شدن درب‌ها استفاده می‌شود.

        کابینت با دستگیره ممکن است به صورت دستگیره مخفی و یا دستگیره‌های مشخص در ظاهر کابینت ساخته شود. نوع انتخاب شما در قیمت تمام شده کابینت های‌گلاس موثر است.

        یراق‌آلات و اکسسوری‌ها و قیمت کابینت های گلاس

        تمامی یراق‌آلات از جمله دستگیره، لولا، جک و … در برندهای مختلفی در بازار وجود دارند و استفاده از هرکدام از این برندها قیمت کابینت های‌گلاس شما را تغییر خواهد داد.

        تاثیر صفحه روی کابینتی بر قیمت کابینت های گلاس

        صفحه روی کابینتی نیز در انواع مختلفی از جمله سنگ طبیعی و مصنوعی در بازار وجود دارد و قیمت آن‌ها متفاوت است.

        هزینه‌های مربوط به طراحی، ساخت و نصب کابینت

        پس از انتخاب نهایی تمامی موارد گفته شده در بالا و نهایی کردن طرح کابینت آشپزخانه‌تان هزینه طراحی، ساخت و نصب کابین نیز به قیمت نهایی کابینت افزوده می‌شود.

        بهتر است برای سفارش کابینت های‌گلاس از یک تیم حرفه‌ای کمک بگیرید که قیمت منصفانه را به همراه کابینت بسیار عالی و زیبا به شما  هدیه بدهند. تیم حرفه‌ای پتروگ با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه کابینت‌سازی می‌تواند مشاور خوبی برای شما در این زمینه باشد.

        شماره تماستو بفرست تا مشاوره رایگان دریافت کنی 🙂

          قیمت جذاب‌ترین مدل‌های کابینت های‌گلاس

          اگر به دنبال خرید کابینت ‌های‌گلاس هستید بهتر است طرح مورد نظر خود را از بین عکس‌های مدل کابینت آورده شده در ادامه مطلب انتخاب کنید و سپس برای گرفتن قیمت کابینت های‌گلاس به کابینت‌ساز مراجعه کنید.

          قیمت کابینت های گلاس طوسی روشن


          کابینت های‌گلاس طوسی جدیدترین رنگ در این نوع کابینت است که طرفداران بسیاری دارد. رنگ طوسی کابینت های‌گلاس با صفحات روی کابینتی سفید براق و همره با یراق‌آلات نقره‌ای در این عکس به زیبایی به نمایش گذاشته شده است. قیمت کابینت های‌گلاس آماده این کابنیت را با در دست داشتن عکس کابینت به راحتی از کابینت‌ساز دریافت کنید.

          قیمت کابینت های گلاس

          کابینت های‌گلاس طوسی روشن به همراه کابینت‌های کمدی های گلاس و کاور یخچال در عکس بالا به کارگرفته شده است. ترکیب رنگ طوسی روشن با صفحات سفید براق روشنایی آشپزخانه شما را افزایش می‌دهد. جزیره زیبایی به رنگ کابینت‌ها در مرکز این آشپزخانه جلوه این کار را افزایش داده است. قیمت کابینت های‌گلاس سفید طوسی ارائه شده در این عکس به دلیل داشتن کابینت جزیره و کابین کمدی و همچنین یراق‌آلات طلایی برند خوب بالاتر از یک کابینت ساده است.

          قیمت روز کابینت های گلاس

          ترکیب رنگ طوسی تیره در کابینت‌های زمینی و طوسی روشن در کابینت‌های هوایی با صفحه روی کابینتی سفید براق بسیار چشم‌نواز و زیباست. استفاد ه از یراق‌آلات نقره‌ای بسیار هوشمندانه است. استفاده از کفپوش طرح چوب در کنار این ترکیب رنگی کنتراست خوبی را به وجود آورده است. قیمت متری کابینت های‌گلاس در این عکس از قیمت استاندارد پیروی می‌کند.

          قیمت روز کابینت های گلاس
          1.5/5 - (2 امتیاز)

          مشاوره و طراحی رایگان

          جهت دریافت مشاوره رایگان و یا طراحی رایگان تنها کافیست تلفن خود را وارد کنید.

          Step 1 of 2

          فهرست مطالب

          دیدگاهتان را بنویسید

          نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

          مکالمه را شروع کنید
          ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم

          پروفایل

          تمامی حقوق برای گروه صنعتی هنری پتروگ محفوظ است
          گروه صنعتی هنری پتروگ
          شماره تماس : 3634

          واتساپ : 09151172080

          دفتر مرکزی : 05138466965
          ایمیل : petrog.group@gmail.com
          آدرس شرکت : مشهد, خیابان چمران
          چمران 9 ساختمان نشان طبقه 1 واحد 105