پتروگ ، طراحی و اجرای کابینت و کمد دیواری

کابینت آشپزخانه سفید قهوه ای به همراه عکس

3.9/5 - (8 امتیاز)
کابینت سفید قهوه ای

شماره تماستو بفرست تا مشاوره رایگان دریافت کنی :)

    مهم ترین مرحله پس از انتخاب طرح و مدل، انتخاب رنگ کابینت است. خوشبختانه تنوع بالای طرح و رنگ در صنعت کابینت سازی موجب شده تا هر فردی متناسب با سلیقه و دکوراسیون آشپزخانه خود بتواند رنگ مورد نظر را انتخاب و سفارش دهد.
    کابینت سفید قهوه ای جزو محبوب ترین و پرطرفدارترین کابینت های آشپزخانه است که به راحتی می توان با سایر وسایل و دکوراسیون داخلی خانه هماهنگ نمود. ترکیب رنگ سفید با طیف رنگ های تیره مانند قهوه ای در کابینت های گلاس مانند کابینت سفید گردویی و غیره جلوه شیک و زیبایی را به محیط اطراف می بخشد.

    اگر به دنبال یک ترکیب رنگ خاص و جذابی برای کابینت آشپزخانه خود هستید و می خواهید در فضایی مدرن لذت یک آشپزی و صرف غذا در کنار خانواده را تجربه کنید، پیشنهاد ما به شما ترکیب رنگ سفید و قهوه ای است.

    در این مقاله قصد داریم مطالبی را در خصوص کابینت سفید قهوه ای، ویژگی و هم چنین نکاتی به هنگام انتخاب آن در اختیارتان قرار دهیم. پس تا انتها همراه ما باشید.

    کابینت سفید قهوه ای، مناسب برای همه سلیقه ها

    از گذشته تا به امروز در آشپزخانه ها رنگ های روشن در کنار رنگ های تیره جلوه خاص و زیبایی به محیط اطراف می دهد به طوری که سلیقه بسیاری، انتخاب کابینت هایی با ترکیب رنگ های آرامش بخش و جذاب مانند سفید و قهوه ای است.

    کابینت سفید قهوه ای جزو آن دسته از کابینت هایی است که به دلیل ترکیب رنگ آن، هم برای آشپزخانه های بزرگ و هم کوچک مناسب بوده البته به گونه ای که میزان استفاده از رنگ سفید و قهوه ای متناسب با محیط باشد. همیشه رنگ های روشن به راحتی با فضا و دکوراسیون خانه هماهنگ شده و در کنار رنگ های تیره زیبایی دو چندانی دارد. از این رو این مدل کابینت می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی باشد که به دنبال اجرای کابینت مدرن برای آشپزخانه خود هستند.
    افرادی که علاقه زیادی به طبیعت دارند بیشتر، کابینت هایی با طرح و رنگ های تیره مانند قهوه ای را می پسندند، اما حضور رنگ سفید که از پرطرفدارترین رنگ ها در صنعت کابینت سازی بوده می تواند علاوه بر این که حس آرامش را به فضای اطراف منتقل می کند، موجب خستگی اعضای خانواده در طولانی مدت نشده و در روشنایی فضا و بزرگ جلوه دادن محیط اطراف تاثیر بسزایی دارد.

    کابینت سفید قهوه ای

    کابینت قهوه ای و سفید از چه ویژگی هایی برخوردارند؟

    همان طور که در بخش قبلی گفته شد، رنگ قهوه ای در دسته رنگ های گرم قرار داشته و از نظر روانشناسی رنگ های گرم به ویژه رنگ قهوه ای حس نشاط و شادابی را به محیط آشپزخانه می بخشد. حتی این رنگ از گذشته تا به امروز محبوبیت خود را از دست نداده و بسیاری برای کابینت های آشپزخانه رنگ قهوه ای را انتخاب می کنند.
    اما یک ترکیب رنگی فوق العاده در کنار رنگ قهوه ای، رنگ سفید بوده که از پرکاربرد ترین رنگ ها به شمار می آید و برای اجرای کابینت مدرن یکی از بهترین گزینه ها است.

    می توان گفت رنگ سفید در کابینت سفید قهوه ای جزو رنگ هایی است که جلوه شفاف و روشنی را به فضا می دهد.
    اما لازم به ذکر است یکی از ویژگی های رنگ سفید در کابینت سفید قهوه ای مدرن این است که لکه ها و آلودگی ها به وضوح دیده می شود، اما می توان به راحتی آنها را تمیز و پاک نمود.

    کابینت قهوه ای و سفید

    علاوه بر این برای آشپزخانه هایی که نورگیر مناسبی ندارند و می خواهند آشپزخانه روشنایی بیشتری داشته باشد، استفاده از ترکیب رنگ سفید با رنگ قهوه ای برای کابینت بسیار کاربردی است.

    نکات مهم در انتخاب کابینت جدید سفید قهوه ای

    یکی از مهم ترین نکاتی که به هنگام انتخاب کابینت جدید باید به آن توجه ویژه ای نمود، انتخاب نوع متریال و ترکیب رنگ ایده آل برای کابینت است.
    در خصوص ترکیب رنگ کابینت های آشپزخانه می توان گفت باید رنگ ها به گونه ای انتخاب شوند که حس خستگی و تکراری بودن را به فضای خانه ندهد و با رنگ دکوراسیون خانه و آشپزخانه همخوانی داشته که کابینت های سفید قهوه ای می تواند بهترین ترکیب رنگ برای هر نوع سلیقه و فضایی باشد.

    باید خاطر نشان کرد هماهنگی رنگ دیوار و یا کفپوش آشپزخانه و حتی صفحه کابینت با کابینت ترکیبی سفید قهوه ای نقش موثری در زیبایی و جذابیت محیط اطراف دارد.

    لازم به ذکر است افرادی که می خواهند رنگ قهوه ای را به نسبت رنگ سفید بیشتر استفاده کنند، باید به این نکته توجه داشته باشند که برای محیط مورد نظر خود نورپردازی حرفه ای را در نظر بگیرند، زیرا نحوه نور پردازی برای رنگ های تیره به ویژه قهوه ای در میزان نور و روشنایی فضا تاثیر بسزایی دارد.

    کابینت جدید سفید قهوه ای

    به کارگیری خلاقیت و سلیقه در کنار در نظر گرفتن رنگ مصالح و وسایل آشپزخانه به افراد کمک می کند تا بهترین و جدیدترین کابینت را انتخاب کنند.

    از دیگر نکات مهم در انتخاب این مدل کابینت رنگ سفید قهوه ای، کاربرد کابینت های گلاس و ام دی اف در کنار یکدیگر است. به نحوی که می توان کابینت های گلاس سفید رنگ را به همراه کابینت ام دی اف اجرا نمود. البته سلیقه برخی افراد استفاده کابینت سفید قهوه ای ام دی اف برای آشپزخانه است.

    کابینت جدید سفید قهوه ای

    کابینت سفید قهوه ای یا کابینت کرم قهوه ای؟

    از جمله سوالاتی که بسیاری از افراد به هنگام انتخاب رنگ کابینت با آن روبه رو می شوند” کابینت سفید قهوه ای یا کابینت کرم قهوه ای؟” است. برای پاسخ به این سوال می توان گفت انتخاب کابینت کرمی و یا سفید رنگ با رنگ قهوه ای کاملا به سلیقه و فضای مورد نظر بستگی دارد. اما هر کدام دارای ویژگی هایی هستند که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

    کابینت ترکیبی سفید قهوه ای جزو ترکیب رنگ هایی است از گذشته تا کنون به عنوان محبوب ترین و پرکاربرد ترین ترکیب رنگ برای کابینت های آشپزخانه شناخته می شود. نمای این مدل کابینت به گونه ای است که هم می توان از کابینت های براق و هم مات استفاده نمود.

    کابینت سفید قهوه ای

    نا گفته نماند طرفداران سبک مدرن و هم چنین کلاسیک برای آن که آشپزخانه را به یک محیطی با نمای خاص و بی نظیر تبدیل کنند، می توانند از ترکیب این دو رنگ برای کابینت ها بهره گیرند.

    کابینت رنگ سفید از جمله رنگ هایی است که ترکیب آن با اکثر رنگ ها به ویژه طیف رنگی قهوه ای از گردویی تا افرا و…، بسیار زیبا و خیره کننده است.

    اما در مورد کابینت کرم قهوه ای باید گفت در مقایسه با کابینت سفید قهوه ای می بایست دقت کافی را برای هم خوانی با دکوراسیون و محیط اطراف به کار گرفت. زیرا با طیف رنگی کمتری قادر است هماهنگ شود تا ترکیب رنگی مناسبی را ایجاد کند.

    از طرف دیگر رنگ کرم جزو رنگ های خنثی و منحصر به فردی است که در ترکیب آن با رنگ قهوه ای، آشپزخانه را به یک فضای خاص و چشم نوازی تبدیل می کند. البته یکی از مهم ترین مسائل در آشپزخانه هایی با کابینت کرم قهوه ای، نحوه نورپردازی آن است. اگر رنگ قهوه ای بیشتری به نسبت رنگ کرم استفاده شود می بایست برای جلوگیری از دلگیری محیط ، نور بیشتری را به کار گرفت.

    پرطرفدارترین مدل کابینت سفید قهوه ای

    پس از بررسی ویژگی های این ترکیب رنگ کابینت و نکات مهم به هنگام انتخاب آن، قصد داریم چند نمونه از پر طرفدارترین مدل کابینت سفید قهوه ای را معرفی کنیم. هم چنین در ادامه به چند مدل از ترکیب رنگ سفید با طیف رنگی قهوه ای اشاره خواهیم کرد. البته باید گفت نحوه استفاده از رنگ های سفید و قهوه ای کاملا سلیقه ای است و هر فردی می تواند متناسب با سلیقه و فضای آشپزخانه خود، کابینت ترکیبی سفید قهوه ای را اجرا کند.

    یکی از متداول ترین مدل های کابینت سفید و قهوه ای این است که کابینت های سفید رنگ در مرکز و کابینت های قهوه ای اطراف آن را احاطه کرده باشد که این مدل می تواند به صورت برعکس هم اجرا شود. در این حالت افراد می توانند رنگ کفپوش و یا سایر وسایل آشپزخانه مانند میز ناهارخوری و یا جزیره را سفید یا قهوه ای و یا ترکیب هر دو انتخاب کنند تا فضایی گرم و فوق العاده و جلوه شیک و بی نظیری داشته باشد.

    مدل کابینت سفید قهوه ای

     هم چنین بر اساس سلیقه افراد می توانند یکی از رنگ های سفید و قهوه ای را به عنوان رنگ اصلی در نظر گرفته و از رنگ دوم برای کفپوش، لوستر، دکور و صفحه کابینت استفاده کنند. طراحان معتقدند که استفاده از رنگ دوم در بخش های دیگر از یکنواختی و دلزدگی محیط آشپزخانه جلوگیری می کند.

    کابینت سفید قهوه ای تیره

    اگر می خواهید طراحی دکوراسیون آشپزخانه تان امروزی و مدرن و در عین حال گرم و صمیمی باشد، می توانید از کابینت سفید قهوه ای تیره بهره مند شوید. علاقه مندان طبیعت بیشتر به دنبال مدل ها و ترکیب رنگ هایی هستند که بتوان حس نوستالژی و بی نظیری را در آشپزخانه ایجاد کرد. از این رو انتخاب آن ها کابینت سفید قهوه ای تیره است.

    تنها مسئله ی مهمی که در خصوص این نوع رنگ کابینت ها باید به آن توجه نمود، اجرای نورپردازی حرفه ای است. زیرا جای گذاری درست چراغ ها تاثیر بسزایی در نمای ظاهری کابینت ها به ویژه کابینت های تیره رنگ دارد.

    3.9/5 - (8 امتیاز)

    مشاوره و طراحی رایگان

    جهت دریافت مشاوره رایگان و یا طراحی رایگان تنها کافیست تلفن خود را وارد کنید.

    Step 1 of 2

    فهرست مطالب

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مکالمه را شروع کنید
    ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم

    پروفایل

    تمامی حقوق برای گروه صنعتی هنری پتروگ محفوظ است
    گروه صنعتی هنری پتروگ
    شماره تماس : 3634

    واتساپ : 09151172080

    دفتر مرکزی : 05138466965
    ایمیل : petrog.group@gmail.com
    آدرس شرکت : مشهد, خیابان چمران
    چمران 9 ساختمان نشان طبقه 1 واحد 105