پتروگ ، طراحی و اجرای کابینت و کمد دیواری

زیباترین مدل های کابینت ممبران سفید صدفی به همراه عکس

4.3/5 - (16 امتیاز)
کابینت ممبران سفید صدفی

شماره تماستو بفرست تا مشاوره رایگان دریافت کنی :)

    کابینت ممبران رنگ سفید صدفی، یکی از جدیدترین طرح و مدل کابینت است که در همه سبک دکوراسیون کاربرد دارد. این مدل کابینت با منبت‌کاری‌های زیاد برای سبک کلاسیک و با طرح و نقش و نگار کمتر برای سبک مدرن به کارگرفته می‌شود. کابینت ممبران به دلیل داشتن روکش پی وی سی خاصیت ضدآب بودن دارد و در برابر رطوبت مقاومت زیادی دارد.

    کابینت کلاسیک بسیار گران‌ قیمت بوده و پس از پیدایش ممبران داشتن کابینت کلاسیک با هزینه بسیار کمتری ممکن شده است. کابینت ممبران با رنگ و طرح‌های مختلف ساخته می‌شود که کابینت ممبران رنگ سفید صدفی، پرکابردترین رنگ در این مدل کابینت است. در ادامه مطلب مدل کابینت ممبران سفیدصدفی را با ارائه عکس به شما معرفی می‌کنیم و سعی می‌کنیم همراه با بررسی این مدل کابینت به سوالات شما در مورد این کابینت پاسخ دهیم.

    مقاله مرتبط

    قیمت کابینت

    قیمت کابینت ممبران

    مدل کابینت ممبران صدفی

    همان طور که می‌دانید کابینت ممبران از ام دی اف خام ساخته می‌‌شود که توسط دستگاه خاصی با طرح مورد نظر تراشکاری شده و پس از اتمام کار سطح حکاکی شده چسب‌کاری شده و به وسیله روکش پی وی سی پوشانده می‌شود و توسط دستگاه پرس شده و یا در اصطلاح وکیوم می‌شود. این روکش بدون هیچ درزی بر روی کابینت کشیده می‌شود و همین موضوع، دلیل اصلی ضدآب بودن این کابینت است.

    مقاله مرتبط: کابینت ممبران بهتره یا ام دی اف

     زیباترین و پرکاربردترین رنگ کابینت ممبران همین رنگ صدفی است که بیش‌ترین کابینت‌های ممبران موجود در بازار با همین رنگ هستند.

    بسته به مقدار حکاکی‌های انجام شده بر روی کابینت، کابینت ممبران سفید صدفی به سبک کلاسیک، نئوکلاسیک و یا مدرن تعلق می‌گیرد.

    کابینت ممبران سفید صدفی کلاسیک

    اگر میزان منبت‌کاری‌های انجام شده برروی کابینت زیاد باشد این کابینت ممبران برای سبک دکوراسیون کلاسیک مناسب است.

    • کابینت ممبران سفید صدفی کلاسیک برای فضاهای بزرگ و دارای سبک کلاسیک مناسبند، استفاده از این مدل کابینت در آشپزخانه‌های کوچک فضای بسیار دلگیر و خسته‌کننده‌ای را به وجود می‌آورد.
    • کابینت‌های سبک کلاسیک بسیار مجلل و باشکوه هستند و استفاده از یک کابینت ممبران سفید طلایی می‌تواند خانه شما را به یک قصر باشکوه تبدیل کند.
    • کابینت ممبران با سبک کلاسیک می‌تواند دارای ستون، سرستون و همچنین تاج‌های بسیار زیبای حکاکی‌شده باشند.
    • هرچه حکاکی‌های انجام شده برروی کابینت ممبران سفید صدفی بیشتر باشد، قیمت آن نیز افزایش پیدا می‌کند. این مدل کابینت با منبت‌کاری زیاد، بیشترین قیمت در بین انواع مدل کابینت ممبران را داراست.

    اگر خانه و آشپزخانه بزرگ با سبک کلاسیک دارید، کابینت ممبران با نقش و نگارهای فراوان و زیبا برای شما مناسب است. در ادامه برای ایده دادن به شما برای انتخاب کابینت دلخواهتان چند مدل از این مدل کابینت آورده شده است.

    کابینت ممبران سفید صدفی
    کابینت ممبران سفید صدفی

    کابیینت ممبران سفیدصدفی بسیار زیبا با منبت‌کاری‌های فراوان که با داشتن ستون و سرستون‌های رومی یک کابینت ممبران سبک رومی را به وجود آورده است. این مدل کابینت برای خانه‌هایی با سبک کلاسیک مناسب است.

    کابینت ممبران سفید صدفی

    نمونه بسیار زیبای دیگری از این مدل کابینت با نقش و نگارهای ظریف و زیبا که برروی تاج و پایه ستون‌ها به راحتی قابل مشاهده است. این مدل کابینت اصلا برای آشپزخانه‌های کوچک مناسب نیست.

    کابینت ممبران سفید صدفی


    کابینت ممبران سفید طلایی بسیار زیبا، مجلل و باشکوه که نمایی بسیار خیره‌کننده دارد. استفاده از دستگیره‌های با رنگ طلایی تجلل این کابینت را افزایش داده است.

    کابینت ممبران سفید صدفی

    کابینت ممبران سفیدصدفی بسیار زیبا با یک جزیره هلالی شکل در مرکز در عکس بالا دیده می‌شود. استفاده از سنگ طبیعی بر روی این جزیره جذابیت این طرح را دوچندان کرده است. استفاده از لوسترهای بزرگ و شیک شکوه یک قصر را به آشپزخانه داده است. حکاکی‌های بسیار ظریف و زیاد این کابینت را به یک کابینت لاکچری و مجلل تبدیل کرده است.

    شماره تماستو بفرست تا مشاوره رایگان دریافت کنی 🙂

      کابینت ممبران سفید صدفی نئوکلاسیک

      کابینت ممبران اگر دارای حد متوسطی ار حکاکی و نقش و نگار باشند، درسبک نئوکلاسیک جای می‌گیرد.

      • سبک نئوکلاسیک تلفیقی از سبک مدرن و کلاسیک است. این سبک، سادگی سبک مدرن و زیبایی سبک کلاسیک را هم‌زمان به شما ارائه می‌دهد.
      • کابینت‌ ممبران سفید صدفی نئوکلاسیک، حد متوسطی از نقش و نگار را دارد. این طرح کابینت هم در سبک کلاسیک و هم در سبک مدرن کاربرد دارند.
      • این مدل کابینت ممبران، حد متوسط قیمت را در بین کابینت های ممبران دارد.

      در ادامه چندین نمونه از این طرح کابینت را به شما ارائه می‌دهیم.

      کابینت ممبران سفید صدفی

      کابینت ممبران سفیدصدفی در عکس بالا با اینکه برای فضای زیادی مورد استفاده قرارگرفته شده است اما سادگی زیبا و دلنشینی را به فضای آشپزخانه بخشیده است. استفاده از یک جزیره بسیار بزرگ در مرکز بر زیبایی و جذابیت آشپزخانه افزوده است.

      کابینت ممبران سفید صدفی


      این مدل از کابینت حکاکی‌های بسیار کمتری نسبت به سبک کلاسیک دارد. با اینکه تاج در کابینت به کارگرفته شده است اما حکاکی های بسیار ساده برروی آن به کارگرفته شده است.

      کابینت ممبران سفید صدفی

      کابینت ممبران در عکس بالا زیبایی سبک کلاسیک و سادگی سبک مدرن را به شکل خیره‌کننده‌ای به نمایش گذاشته است. در عین سادگی خاصی که در فضای آشپزخانه قابل مشاهده است جلوه و زیبایی کابینت‌ها نیز چشم‌نواز و قابل تحسین است.

      کابینت ممبران سفید صدفی

      این عکس نیز نمونه‌ای زیبا از یک کابینت ممبران سفیدصدفی را با جزیره بزرگ و دکوری‌های شیک و زیبا به نمایش گذاشته است.

      کابینت ممبران سفید صدفی

      کابینت ممبران رنگ سفیدصدفی نمایش بسیار زیبایی از یک کابینت ممبران را نشان می‌دهد. نورپردازی بسیار زیبا به شکل زیبایی انجام شده است که براقیت و جذابیت این کابینت را دوچندان کرده است.

      کابینت ممبران سفید صدفی

      کابینت ممبران سفید طلایی نیز بسیار زبیاست. استفاده از دستگیره‌های طلایی تجلل این کابینت را افزوده است. دکوری‌های زیبا در کنار رنگ صدفی کابینت و رنگ طلایی یراق‌آلات کابینت ممبران زیبایی را ساخته است.

      شماره تماستو بفرست تا مشاوره رایگان دریافت کنی 🙂

        کابینت ممبران سفید صدفی مدرن

        اگر کابینت ممبران دارای طرح و نقش و نگارهای محدود و بسیار کمی باشد می‌توان از آن در سبک مدرن دکوراسیون نیز استفاده کرد.

        • کابینت ممبران با این ترکیب رنگ به همراه طرح کم، گزینه مناسبی برای آشپزخانه‌های کوچک است. رنگ صدفی این مدل کابینت با یک مقدار کم براقیت باعث انعکاس نور شده و فضای آشپزخانه را دلبازتر نشان می‌دهد.
        • کابینت ممبران سفید صدفی مدرن گزینه بسیار خوبی برای افرادی است که سطح صاف کابینت‌های مدرن را نمی‌پسندند و به دنبال یک مدل کابینت طرح‌دار برای آشپزخانه مدرن خود هستند.
        • این مدل کابینت ممبران کمترین قیمت را در بین انواع کابینت ممبران دارد. این مدل کابینت نسبت به کابینت ام دی اف رنگ صدفی قیمت بیشتری دارد.

        در ادامه چند طرح و مدل کابینت آشپزخانه ساده صدفی آورده شده است.

        کابینت ممبران سفید صدفی
        کابینت ممبران سفید صدفی

        خانه‌های امروزی بیش‌تر از سبک مدرن دکوراسیون پیروی می‌کنند. این مدل کابینت ممبران با ترکیب رنگی فوق العاده، گزینه بسیار مناسبی برای سبک مدرن است. استفاده از رنگ طلایی دستگیره در عین حفظ سادگی کابینت، جذابیت آن را افزایش داده است.

        نمونه دیگری از کابینت ممبران سفیدصدفی ساده که استفاده از یراق‌آلات نقره‌ای به حفظ این سادگی کمک بسیار زیادی کرده است. این کابینت در عین زیبایی به راحتی سادگی آشپزخانه را حفظ کرده و آشپزخانه شلوغ و شلخته را به ما نشان نمی‌دهد.

        4.3/5 - (16 امتیاز)

        مشاوره و طراحی رایگان

        جهت دریافت مشاوره رایگان و یا طراحی رایگان تنها کافیست تلفن خود را وارد کنید.

        Step 1 of 2

        فهرست مطالب

        دیدگاهتان را بنویسید

        نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

        مکالمه را شروع کنید
        ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم

        پروفایل

        تمامی حقوق برای گروه صنعتی هنری پتروگ محفوظ است
        گروه صنعتی هنری پتروگ
        شماره تماس : 3634

        واتساپ : 09151172080

        دفتر مرکزی : 05138466965
        ایمیل : petrog.group@gmail.com
        آدرس شرکت : مشهد, خیابان چمران
        چمران 9 ساختمان نشان طبقه 1 واحد 105