پتروگ ، طراحی و اجرای کابینت و کمد دیواری

پرطرفدارترین کابینت های سفید مشکی به همراه عکس

1/5 - (3 امتیاز)
کابینت سفید مشکی

شماره تماستو بفرست تا مشاوره رایگان دریافت کنی :)

    از گذشته تا به امروز کابینت ها یکی از مهمترین و اصلی ترین تجهیزات آشپزخانه ها به شمار می آید. تولید کابینت ها در طرح های گوناگون و رنگ های مختلف این امکان را به افراد می‌دهد تا بتوانند مطابق با سلیقه و دکوراسیون داخلی منزل، کابینت مورد نظر خود را انتخاب کنند.

    همانطور که می دانید انتخاب رنگ و مدل کابینت تاثیر بسزایی در زیبایی فضای  آشپزخانه دارد. از این رو بانوان خوش سلیقه به دنبال رنگ هایی هستند که علاوه بر اینکه با سایر وسایل آشپزخانه همخوانی داشته باشد، بتواند محیط اطراف را به یک فضای شیک و مدرن تبدیل کند. کابینت سفید مشکی یکی از محبوب ترین کابینت هایی است که امروزه افرادی که طرفدار دکوراسیون خاص و به روز هستند از این ترکیب رنگی زیبا برای کابینت ساده آشپزخانه خود استفاده می کنند.

    نمونه پروژه های اجراشده توسط گروه هنری پتروگ

    کابینت سفید مشکی

    ترکیب دو رنگ متضاد سفید و مشکی برای کابینت موجب شده تا فضای آشپزخانه را از حالت یکنواختی خارج کرده و یک محیط مدرن و زیبایی را به ارمغان بیاورد. ناگفته نماند اجرای کابینت سفید مشکی هم برای آشپزخانه های کوچک و هم بزرگ مناسب هست، در صورتی که در نورپردازی این مدل کابینت ها به صورت اصولی و حرفه ای عمل شود.

    اگر شما هم طرفدار دکوراسیون های مدرن و خاص برای آشپزخانه هستید و می‌خواهید از انواع کابینت های سفید مشکی مانند کابینت ام دی اف سفید مشکی و یا های گلاس در آن استفاده کنید اما اطلاعات کاملی در این زمینه ندارید، پیشنهاد می کنیم تا انتها همراه ما باشید.

     ما در این مقاله قصد داریم مطالبی را در خصوص کابینت سفید مشکی در اختیارتان قرار دهیم.

    کابینت سفید مشکی
    کابینت سفید مشکی
    کابینت سفید مشکی
    کابینت سفید مشکی

    شماره تماستو بفرست تا مشاوره رایگان دریافت کنی 🙂

      کابینت سفید مشکی، سبکی خاص برای آشپزخانه ها

      این روزها انتخاب رنگ برای کابینت ها به صورت ترکیبی طرفداران زیادی پیدا کرده است به صورتیکه بسیاری از آنها به دنبال یک ترکیب رنگ خاص و در عین حال مدرن هستند.

      گفتنی است ترکیب رنگ کابینت سفید مشکی، یک ترکیب جذاب و به روزی است که به راحتی می‌تواند با سایر وسایل و دکوراسیون داخلی خانه و آشپزخانه هماهنگ شود. جدیدترین مدل کابینت سفید مشکی  بیشتر با متریال های،
      های گلاس و ام دی اف تولید و روانه بازار می‌شود.

      لازم به ذکر است کاربرد یکسان از رنگ سفید و مشکی در کنار یکدیگر باعث شده تا محیط اطراف نه بزرگ و نه کوچک به نظر آید. بنابراین اگر می‌خواهید تغییری در محیط آشپزخانه ایجاد کنید، به این نکته توجه کنید که رنگ سفید جلوه بزرگ و رنگ مشکی موجب کوچک نشان دادن فضای آشپزخانه خواهد شد.

      بر اساس سلیقه‌ی مصرف کننده، رنگ سفید می‌تواند در کابینت غالب باشد و یا بالعکس. از این رو انتخاب مدل کابینت رنگ سفید مشکی، کاملا بر اساس نوع سلیقه وهم چنین فضای داخلی آشپزخانه است.

      در مورد قیمت کابینت آشپزخانه سفید مشکی، می توان گفت قیمت این مدل کابینت بستگی به مواردی از قبیل جنس چوب، جنس روکش و نوع آن و غیره دارد. اما کابینت های پلی گلاس به نسبت سایر کابینت ها  به دلیل ضخیم بودن جنس و براق تر بودن سطح آن در مقایسه با کابینت های گلاس از قیمت بالاتری برخوردار است.

      کابینت سفید مشکی
      کابینت سفید مشکی
      کابینت سفید مشکی

      تاثیر نورپردازی در کابینت آشپزخانه سفید مشکی

      یکی از مهمترین مواردی که به هنگام اجرای کابینت سفید مشکی می بایست به آن توجه ویژه ای داشت، نورپردازی در آشپزخانه است.
      گفتنی است زمانی کابینت سفید و سیاه جلوه و زیبایی خاصی را به نمایش خواهد گذاشت که طراحی نورپردازی اصولی و به بهترین شکل ممکن اجرا شده باشد.

      بسیاری از طراحان برای کابینت های ردیف بالا نورهای مخفی به صورت اریب نصب می‌کنند تا نور بیشتری بر روی سطح کار تابیده و به فضای اطراف جلوه زیبایی دهد.

      لازم به ذکر است اگر قصد دارید از کابینت های گلاس سفید مشکی استفاده کنید حتما به فکر نورهای مخفی و نورپردازی باشید. از این رو برای جذابیت بیشتر و اجرای درست و حرفه ای توصیه می‌شود از نظرات طراحان و کارشناسان در این زمینه بهره مند شوید.

      کابینت سفید مشکی
      مدل کابینت سفید مشکی
      کابینت سفید مشکی

      کاربرد کابینت مدرن سفید مشکی در آشپزخانه های کوچک

      همانطور که در بخش های ابتدایی گفته شد برای آشپزخانه های بزرگ و کوچک میتوان از زیبا ترین کابینت سفید مشکی استفاده نمود.

      اما کاربرد این مدل کابینت ها در آشپزخانه های کوچک باید به گونه ای باشد که اگر جنس آنها را ام دی اف انتخاب کردید می بایست سهم بیشتری از کابینت ها به ویژه کابینت های بالایی، متعلق به کابینت ام دی اف سفید باشد. به این دلیل که رنگ سفید نور بیشتری را بازتاب کرده و در نهایت آشپزخانه بزرگ، روشن و دلباز به نظر می رسد.
      می‌توان بخشی کوچکی از کابینت ها را به رنگ مشکی اختصاص داد. به این دلیل که رنگ مشکی مانع از بازتاب نور شده و آن را به خود جذب می‌کند. بنابراین برای آشپزخانه های کوچک می‌بایست رنگ سفید نسبت به رنگ مشکی غالب باشد، زیرا رنگ مشکی موجب کوچک تر شدن فضای آشپزخانه می‌شود.

      اما برای آشپزخانه های بزرگ محدودیتی در استفاده از رنگ مشکی وجود ندارد، اما باید به نحوی استفاده شود که باعث دلگیر شدن محیط خانه و آشپزخانه نشود.

      کابینت سفید مشکی
      کابینت سفید مشکی

      کابینت سفید مشکی مات یا براق؟

      انتخاب کابینت سفید مشکی براق یا مات بستگی به دکوراسیون و سلیقه مصرف کننده دارد. زیرا هر یک جلوه و نمای خاص و زیبایی را به فضای اطراف میدهد.

      اگر می‌خواهید نور بیشتری بازتاب شده و نمای دلنشین و دلبازی داشته باشید، کابینت سفید سیاه براق بهترین گزینه است. اما باید خاطر نشان کرد نظافت و نگهداری این مدل کابینت ها که معمولا از جنس های گلاس یا پلی گلاس بوده کار سختی به نظر می آید. زیرا تمامی کثیفی ها و لکه ها چربی به وضوح دیده میشود. اما در مقایسه با کابینت های مات به راحتی میتوان سطح آن را تمیز کرد.
      گفتنی است کابینت سفید مشکی مات به فضای آشپزخانه حس آرامش را منتقل  کرده و آن را به یک فضای مدرن و خاص تبدیل می کند.
      به طور کلی اگر به دنبال روشنایی بیشتر هستید، کابینت های گلاس سفید مشکی که سطح براق و شفافی دارد، بهترین انتخاب خواهد بود. اما اگر نظافت و تمیزی کابینت ها برایتان اهمیت بالایی دارد، می‌توانید از کابینت های مات استفاده کنید.

      کابینت سفید مشکی
      کابینت سفید مشکی
      کابینت سفید مشکی
      کابینت سفید مشکی
      کابینت سفید مشکی
      کابینت سفید مشکی

      کابینت های گلاس سفید مشکی

      بسیاری از آشپزخانه ها از فضای دلگیر و کم نور برخوردارند، بنابراین استفاده از کابینت های گلاس می‌تواند بهترین راه حل برای این مدل آشپزخانه ها باشد.
      همچنین این روزها کابینت های سفید مشکی طرفداران بسیاری پیدا کرده و افرادی که می‌خواهند دکوراسیون شیک و مدرنی را برای آشپزخانه خود طراحی کنند از این ترکیب رنگی استفاده می کنند.
      کابینت های گلاس سفید مشکی از جمله کابینت هایی است که علاوه بر اینکه سطح کاملا درخشان و براقی دارد و به راحتی نور را منعکس کرده، فضای آشپزخانه را به یک فضای به روز و خاصی تبدیل می کند. در ادامه می‌خواهیم به چند مدل کابینت های گلاس سفید مشکی اشاره کنیم.

      1/5 - (3 امتیاز)

      مشاوره و طراحی رایگان

      جهت دریافت مشاوره رایگان و یا طراحی رایگان تنها کافیست تلفن خود را وارد کنید.

      Step 1 of 2

      فهرست مطالب

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

      مکالمه را شروع کنید
      ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم

      پروفایل

      تمامی حقوق برای گروه صنعتی هنری پتروگ محفوظ است
      گروه صنعتی هنری پتروگ
      شماره تماس : 3634

      واتساپ : 09151172080

      دفتر مرکزی : 05138466965
      ایمیل : petrog.group@gmail.com
      آدرس شرکت : مشهد, خیابان چمران
      چمران 9 ساختمان نشان طبقه 1 واحد 105