پتروگ ، طراحی و اجرای کابینت و کمد دیواری

مدل های مختلف کابینت آشپزخانه ممبران طوسی

2.6/5 - (8 امتیاز)

شماره تماستو بفرست تا مشاوره رایگان دریافت کنی :)

    کابینت ممبران سفید طوسی جدیدترین ترکیب رنگی پرطرفدار است که امروزه در کابینت بسیار پرکاربرد شده است. همانطور که می‌دانید رنگ مهم‌ترین فاکتور در دکوراسیون داخلی است. رنگ  عناصر و المان‌های مختلف در سبک دکوراسیون و ظاهر کلی فضا بسیار موثراست. در سفارش کابینت که بخش مهم و اصلی یک آشپزخانه است انتخاب رنگ بسیار مهم است و اشتباه کردن در این مورد ممکن است شما را متحمل هزینه‌های اضافی بسیاری کرده و در نهایت نیز از کابینت نهایی خود ناراضی باشید. کابینت ممبران که یکی از محبوب‌ترین مدل و سبک کابینت است که در بازار وجود دارد در رنگ‌های متنوعی در بازار وجود دارد که جدیدترین این ترکیب رنگی، کابینت ممبران طوسی و کابینت ممبران سفید طوسی است که در ادامه مطلب به آن می‌پردازیم با ما همراه باشید تا به سوالات شما در مورد این کابینت پاسخ داده شود.

    مدل‌های جدید کابینت ممبران طوسی

    کابینت ممبران طوسی

    کابینت ممبران طوسی برای آشپزخانه‌هایی با سبک کلاسیک و مدرن مناسب است. این مدل کابینت به دلیل قدرت انطباق پذیری بالایی که با انواع محیط دارد، طرفداران بسیاری پیدا کرده است. این رنگ خنثی با توناژ مختلف در کابینت ممبران طوسی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ادامه عکس کابینت ممبران طوسی با طرح‌های مختلف را نمایش داده و با هم مورد بررسی قرار می‌دهیم.

    کابینت ممبران طوسی

    کابینت ممبران سفید طوسی جدیدترین ترکیب رنگی در کابینت ممبران است که بسیار زیباست. استفاده از کابینت‌های زمینی طوسی و کابینت‌های هوایی سفید به این دلیل است که کابینت‌های سفید انعکاس نوری بیشتری داشته و فضای آشپزخانه شما را روشن‌تر نشان می‌دهند. استفاده از دکوری‌های شیشه‌ای جذاب نمای شیک و زیبایی را برای کابینت آشپزخانه به وجود آورده است. نورپردازی توسط یک لوستر پرنور در مرکز آشپزخانه جلوه بسیار درخشانی را به کابینت‌ها داده است.

    کابینت ممبران طوسی

    شماره تماستو بفرست تا مشاوره رایگان دریافت کنی 🙂

      کابینت ممبران طوسی روشن انتخاب بسیار جذابی برای این آشپزخانه بوده است. بهترین روش برای دادن روح و جلوه بیشتر به این مدل کابینت، استفاده از رنگ چوب در ترکیب این کابینت است. در این آشپزخانه شلف‌های بسیار زیبا و جذابی از چوب و همچنین جزیره چوبی در مرکز آشپزخانه کنتراست رنگی بسیار زیبایی را به وجود آورده است. استفاده از کفپوش هماهنگ با رنگ چوب کابینت‌، بسیار چشم‌نواز است. نورگیربودن این آشپزخانه جلوه‌گری کابینت ممبران رنگ طوسی را افزایش داده است.

      کابینت ممبران طوسی

      کابینت ممبران طوسی روشن اگر نورپردازی درستی هم داشته باشد گزینه بسیار مناسبی برای آشپزخانه‌های کوچک است. در عکس بالا این کابینت به زیبایی با صفحه روی کابینتی سفید پوشانده شده است. دیوارهای تماما سفید و کفپوش سفید کاملا این ترکیب را برای فضاهای کوچک مناسب کرده است. استفاده از یراق‌آلات طلایی کابینت ممبران طوسی طلایی را به زیبایی به نمایش گذاشته است.

      کابینت ممبران طوسی

      کابینت ممبران طوسی رنگ می‌تواند از توناژ مختلف رنگ طوسی در کنار هم ساخته شود. عکس کابینت ممبران طوسی روشن و تیره در کنار هم در بالا نمونه زیبایی از این کار است. کابینت‌های ممبران طوسی تیره در کنار یک جزیره طوسی روشن به خوبی نشان داده شده است. نورپردازی بالای این کابینت توسط چندین پنجره موجود در آشپزخانه رنگ تیره کابینت را خنثی کرده است. استفاده از صفحه روی کابینت سفید کاری بسیار هوشمندانه برای ایجاد هماهنگی بین رنگ‌های موجود در محیط آشپزخانه است که به زیبایی انجام شده است.

      کابینت ممبران طوسی

      کابینت ممبران طوسی طلایی، ترکیب رنگ جذابی است که آشپزخانه را بسیار شیک و مجلل نشان می‌دهد. رنگ تیره طوسی به همراه رنگ طلایی یراق‌آلات و لوسترها نمای لاکچری را به آشپزخانه داده است. استفاده از رنگ سفید در صفحه روی کابینتی و دیوارها رنگ طوسی تیره را کمتر نشان می‌دهد. استفاده از کفپوش چوبی سردی رنگ طوسی کابینت را به خوبی خنثی کرده است. از همه مهم‌تر نورگیری بسیار بالای این آشپزخانه است که محدودیت استفاده از رنگ‌های تیره کابینت را از بین برده است و طراح به راحتی و دست باز از کابینت ممبران طوسی تیره برای این آشپزخانه استفاده کرده است. کابینت ممبران طوسی سفید، جدیدترین ترکیب رنگی در کابینت است.

      کابینت ممبران طوسی

      نورپردازی یکی از مهم‌ترین اصول طراحی کابینت است. اگر از کابینت ممبران طوسی با رنگ تیره استفاده می‌کنید یک نورپردازی قوی لازم دارید. عکس کابینت ممبران در بالا نورپردازی بسیار قوی را به نمایش گذاشته است. استفاده از چندین لامپ در سقف، لامپ‌های تعبیه شده در سقف و کف کابینت‌های دکوری و همچنین استفاده از نورهای مخفی مابینت کابینت‌های زمینی و هوایی به زیبایی اتفاق افتاده است. با اینکه از تیره‌ترین رنگ طوسی استفاده شده است اما نورپردازی قوی، کابینت بسیار زیبایی را نشان می‌دهد. استفاده از یخچال و فر نقره‌ای و سیلور راه بسیار هوشمندانه برای از بین بردن سردی رنگ طوسی است.

      کابینت ممبران طوسی

      کابینت ممبران به رنگ طوسی به صورت فلت کار شده است. یکی از روش‌های ساخت کابینت امروزه فلت یا نواری بوده که کابینت به صورت یک نوار در کنار یکی از دیوارهای سالن پذیرایی ساخته شده و هیچ جداکننده‌ای ندارد. عکس بالا کابینت ممبران طوسی طلایی بسیار زیبا را به شکل نواری به شما نشان داده است. استفاده کامل از رنگ طوسی تیره در کابینت باید با احتیاط انجام شود زیرا اگر نورگیری مناسبی نداشته باشید آشپزخانه بسیار دلگیری خواهید داشت. در این عکس استفاده از صفحه روی کابینتی سفید و همچنین سرامیک‌های سفید براق تیرگی رنگ کابینت را خنثی کرده است.

      کابینت ممبران طوسی

      مدل کابینت ممبران در عکس بالا دلگیر به نظر می‌رسد و این به دلیل عدم استفاده درست از رنگ‌ لوازم اطراف این کابینت است. اگر صفحه روی کابینتی سفید در نظرگرفته می‌شد و کفپوش به طور کامل سفید و یا چوبی در نظر گرفته می‎‌شد به طور حتم کابینت‌هایی زیباتر و با جلوه بهتری را داشتیم. با اینکه مدل و طرح کابینت‌ها بسیار زیباست اما ناهماهنگی در استفاده درست از رنگ‌ها در آشپزخانه جلوه نهایی کابینت را کم کرده است.

      کابینت ممبران طوسی

      کابینت ممبران طوسی روشن یکی دیگر از کابینت‌هایی است که به راحتی می‌توان آن را جایگزین رنگ سفید کرد. نورگیری بسیار بالای این آشپزخانه کابینت‌ها را بسیار روشن‌تر از رنگ خود به نمایش گذاشته است. استفاده از یک جزیره بزرگ در مرکز آشپزخانه که سینک برروی آن نصب شده است و به عنوان میز ناهارخوری نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد کاربری فضای آشپزخانه را افزایش داده است.

      کابینت ممبران طوسی

      کابینت ممبران بسیار زیبا که نمونه ناقص آن در دو عکس قبل مورد بررسی قرار گرفت در این عکس به صورت بسیار کامل و بی‌نقص با نورپردازی بسیارعالی به نمایش گذاشته شده است. نورپردازی در سقف، دکوری‌ها و فضای بین کابینتی به نحو احسنت انجام شده است. استفاده از رنگ سفید برای کفپوش، دیوارها و همچنین صفحه روی کابینتی به درستی صورت گرفته است. تمامی موارد گفته شده در این عکس در دو عکس قبل باید انجام می‌شد تا نتیجه قابل قبولی را می‌داشتیم.

      کابینت ممبران طوسی

      کابینت ممبران طوسی در عکس بالا به وسیله پنجره بسیار بزرگ نورپردازی شده است. با این که از رنگ طوسی تیره استفاده شده است اما استفاده از صفحه روی کابینتی سفید و دیوارهای سفید تیرگی رنگ طوسی را خنثی کرده است. استفاده از هود، فرو سایر لوازم سیلور در کنار رنگ طوسی کنتراست رنگی زیبایی را به وجود آورده است.

      کابینت ممبران طوسی

      کابینت ممبران سفید طوسی بسیار ساده و مناسب برای سبک مدرن در عکس قابل مشاهده است. استفاده از یک جزیره بزرگ طوسی با صفحه روی کابینتی سفید کاربری فضا را افزایش داده است. حفظ سادگی در این طرح کابینت مناسب سبک مدرن است.

      کابینت ممبران طوسی

      کابینت ممبران طوسی تیره با نورگیری بسیار خوب که استفاده از یراق‌آلات کشیده و بلند مدرنیته فضای آشپزخانه را افزایش داده و این کابینت را برای آشپزخانه مدرن مناسب کرده است.

      کابینت ممبران طوسی

      کابینت سفیدطوسی ممبران در عکس گزینه بسیار مناسبی برای آشپزخانه‌های کوچک است. استفاده از رنگ سفید برای صفحه روی کابینتی و طوسی بسیار روشن برای کابینت گزینه درستی برای آشپزخانه‌های کوچک است.

      کابینت ممبران طوسی

      کابینت ممبران سفید و طوسی بسیار زیبایی در عکس دیده می‌شود. کابینت‌های تماما سفید و جزیره طوسی ترکیب زیبایی را به وجود آورده است. نورپردازی درست، استفاده از رنگ طلایی برای یراق‌آلات و وسایل سیلور بر تجلل و شکوه این کار افزوده است.

      سخن پایانی

      امروزه در هر کجا از یک کابینت جدید صحبت کنید به احتمال زیاد کابینت ممبران طوسی اولین گزینه باشد که به شما معرفی می‌شود. طوسی رنگی خنثی است که استفاده بیش از حد آن سردی بسیاری را به شما القا خواهد کرد. بهتر است برای از بین بردن سردی این رنگ از بافت چوب در کنار آن در کفپوش و یا سایر اجزا استفاده شود. استفاده از رنگ طلایی در کابینت طوسی یک کابینت لاکچری و مجلل را برای شما خواهد ساخت و همچنین رنگ سفید رنگ مکمل بسیار خوبی برای استفاده در کنار رنگ طوسی است.

      اگر دوست دارید از کابینت ممبران طوسی استفاده کنید و از اینکه نتوانید بهترین طرح را برای کابینت آشپزخانه ساده خود انتخاب کنید بهتر است از یک کابینت‌ساز حرفه‌ای کمک بگیرید. تیم حرفه‌ای پتروگ با بیش از یکدهه فعالیت در زمینه کابینت‌سازی با ارائه مشاوره رایگان می‌تواند بهترین مشاور و همراه برای شما تا رسیدن به کابینت دلخواهتان باشد.

      سوالات متداول

      کابینت ممبران طوسی برای چه سبک‌ دکوراسیون کاربرد دارد؟

      کابینت ممبران به رنگ طوسی برای سبک مدرن، کلاسیک و نئوکلاسیک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

      به چه روشی سردی رنگ طوسی کابینت ممبران را از بین ببریم؟

      استفاده از متریال چوب در طرح و مدل کابینت ممبران طوسی بهترین راه برای از بین بردن سردی رنگ طوسی کابینت ممبران است.

      مهم‌ترین و تاثیرگذارترین عامل بر کابینت ممبران کدام است؟

      نورپردازی موثرترین عامل در جلوه دادن کابینت ممبران طوسی است. نورپردازی خوب، بهترین و زیباترین کابینت ممبران را به شما خواهد داد.

      2.6/5 - (8 امتیاز)

      مشاوره و طراحی رایگان

      جهت دریافت مشاوره رایگان و یا طراحی رایگان تنها کافیست تلفن خود را وارد کنید.

      Step 1 of 2

      فهرست مطالب

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

      مکالمه را شروع کنید
      ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم

      پروفایل

      تمامی حقوق برای گروه صنعتی هنری پتروگ محفوظ است
      گروه صنعتی هنری پتروگ
      شماره تماس : 3634

      واتساپ : 09151172080

      دفتر مرکزی : 05138466965
      ایمیل : petrog.group@gmail.com
      آدرس شرکت : مشهد, خیابان چمران
      چمران 9 ساختمان نشان طبقه 1 واحد 105