پتروگ ، طراحی و اجرای کابینت و کمد دیواری

مدل کابینت های گلاس سفید قهوه ای به همراه عکس

2.7/5 - (3 امتیاز)

شماره تماستو بفرست تا مشاوره رایگان دریافت کنی :)

    وقتی صحبت از آشپزخانه و طراحی دکوراسیون آن می‌شود اولین مطلبی که به ذهن می‌آید طرح، مدل و رنگ کابینت است. امروزه تنوع طرح، مدل و رنگ کابینت آنقدر زیاد است که برای هر نوع سلیقه‌ای ترکیب رنگی خاصی وجود دارد. رنگ قهوه‌ای از آن دسته از رنگ‌ها است که از دیرباز مورد توجه قرار داشته است. کابینت های‌گلاس قهوه‌ای نیز در بین مصرف‌کنندگان محبوبیت خاصی دارد و هنوز مورد استفاده قرار می‌گیرد. رنگ قهوه‌ای به راحتی با رنگ‌های روشن مانند سفید ترکیب شده و کابینت های‌گلاس سفید قهوه‌ای بسیار جذاب و زیبایی را به وجود می‌آورد.

    در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با ارائه چندین مدل عکس کابینت های‌گلاس سفید قهوه‌ای و بررسی آن با هم بتوانید بهترین ایده را برای کابینت آشپزخانه ساده خود انتخاب کنید.

    دلیل انتخاب کابینت های‌گلاس سفید قهوه‌ای

    انتخاب رنگ کابینت از بین تنوع بسیار بالایی که در بازار وجود دارد، کار بسیار سخت و پیچیده‌ای است و برای تمامی افراد با سلیقه‎‌های متفاوت، نمی‌توان یک طرح و مدل رنگی را پیشنهاد کرد. در بین ترکیب رنگ‌های موجود برای متریال های‌گلاس، ترکیب سفید قهوه‌ای از مد نرفته و محبوبیت خود را همچنان در بین افراد حفظ کرده است.

    رنگ سفید، رنگی خنثی است که با تمامی رنگ‌ها ترکیب زیبایی را می‌سازد. رنگ گرم قهوه‌ای دارای توناژ بسیار زیادی از رنگ‌ها است که می‌توان از آن در ترکیب رنگ کابینت های‌گلاس سفید قهوه‌ای استفاده کرد. کابینت‌های دو رنگ جذابیت بسیار زیادی خواهند داشت اگر بتوانیم به صورت طراحی شده از رنگ‌های درست و به میزان کافی در ترکیب کابینت بهره گرفت.

    شماره تماستو بفرست تا مشاوره رایگان دریافت کنی 🙂

      کابینت های‌گلاس سفید قهوه‌ای

       3 نکته مهم درانتخاب کابینت های‌گلاس سفید قهوه‌ای

      اگر می‌خواهید کابینت های‌گلاس سفید قهوه‌ای را برای آشپزخانه خود انتخاب کنید، بهتر است که توجه ویژه‌ای به رعایت نکات زیر داشته باشید.

      • رنگ کفپوش و دیوارهای آشپزخانه را با ترکیب رنگ کابینت های‌گلاس سفید قهوه‌ای خود ست کنید. استفاده از رنگ‌های ناهماهنگ، حتما دکوری بسیار شلخته و شلوغ را برای شما خواهد ساخت.
      • اگر قصد دارید از کابینت های‌گلاس قهوه‌ای به تنهایی و یا بیشتر از رنگ قهوه‌ای استفاده کنید، باید نورپردازی بسیار قوی در آشپزخانه داشته باشید. نداشتن نور کافی در آشپزخانه، فضایی دلگیر و خسته کننده را برای شما به وجود می‌آورد.
      •  کنتراست رنگی بین کابینت قهوه‌ای و وسایل موجود در آشپزخانه را حفظ کنید تا هارمونی رنگی جذابی ایجاد کرده و آشپزخانه زیبا و چشم نوازی را به شما بدهد.

      جدیدترین مدل کابینت های‌گلاس آشپزخانه سفید قهوه‌ای

      اگر انتخاب شما کابینت های‌گلاس سفید قهوه‌ای است در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا چندین نمونه کابینت های‌گلاس را با نمایش عکس به شما ارائه داده و با هم مورد بررسی قرار دهیم.

      کابینت های‌گلاس سفید قهوه‌ای

      کابینت های‌گلاس سفید قهوه‌ای روشن یکی از بهترین گزینه‌های این ترکیب رنگی برای آشپزخانه‌های کوچک و مدرن امروزی است. کابینت آشپزخانه مدرن بسیار زیبا در عکس بالا، نمونه بسیار جذابی از کابینت سبک مدرن را به نمایش گذاشته است. استفاده از شلف‌های قهوه‌ای بسیار روشن یا نسکافه‌ای و استفاده از همین رنگ به صورت طبقاتی بر روی کابینت جزیره تمام سفید، زیبایی این طرح را دوچندان کرده است. استفاده از رنگ طوسی روشن در کفپوش، دیوارها و هود کاربرد جالبی از ترکیب سفید قهوه‌ای طوسی را نشان داده که بسیار زیبا و چشم‌نواز است.

      کابینت های‌گلاس سفید قهوه‌ای

      طراحی کابینت های‌گلاس سفید قهوه‌ای برای آشپزخانه کوچک کمی دشوار است. در آشپزخانه کوچک کمی ناهماهنگی بین رنگ و طرح، فضا را ناهماهنگ و شلوغ جلوه می دهد. عکس بالا نمونه خوبی از مدل کابینت آشپزخانه کوچک را نشان می‌دهد. کابینت‌های هوایی کشیده شده تا سقف و همچنین استفاده از کابینت ‌های بدون دستگیره کاربری این فضا را افزایش داده است. هماهنگی رنگ قهوه‌ای روشن چوب کابینت با صفحه روی کابینتی، میزناهار خوری و کفپوش کف آشپزخانه کنتراست رنگی زیبایی را به وجود آورده است. وجود یک پنجره نور کافی را برای آشپزخانه تامین می‌کند.

      کابینت های‌گلاس سفید قهوه‌ای

      عکس کابینت های‌گلاس سفید قهوه‌ای نمونه دیگری از این طرح کابینت برای آشپزخانه‌های کوچک امروزی است. هماهنگی رنگ کفپوش با صفحه روی کابینتی قهوه‌ای و رنگ فضای بین کابینت‌ها سادگی فضا را حفظ کرده و از شلخته نشان دادن آشپزخانه جلوگیری شده است. براقیت های‌گلاس این طرح کابینت را گزینه مناسبی برای آشپزخانه کوچک کرده است. درست است که از رنگ قهوه‌ای نسبتا تیره استفاده شده است اما بقیه آشپزخانه بلا استثنا از رنگ سفید ساخته شده است که باعث حفظ زیبایی و سادگی این آشپزخانه کوچک شده است.

      کابینت های‌گلاس سفید قهوه‌ای

      این کابینت چوبی طرحدار طرفداران زیادی دارد. هماهنگی بین رنگ‌های کابینت و کف آشپزخانه باعث حفظ سادگی در فضای آشپزخانه شده است. استفاده از کابینت‌های مگنتی و بدون دستگیره، جذابیت این کابینت مدرن را بیش‌تر کرده است. نورپردازی که مهم‌ترین گزینه در مورد این کابینت است با یک پنجره به خوبی انجام شده است. استفاده از وسایل مشکی در این ترکیب رنگی نیز به زیبایی کابینت‌ها افزوده است.

      کابینت های‌گلاس سفید قهوه‌ای

      شماره تماستو بفرست تا مشاوره رایگان دریافت کنی 🙂

        کابینت های‌گلاس سفید قهوه‌ای روشن یکی دیگر از ترکیبات رنگی این مدل کابینت است. استفاده بیش‌تر از رنگ قهوه‌ای در تمامی کابینت‌های زمینی، هوایی و کمدی و استفاده از رنگ سفید برای صفحه روی کابینتی و کفپوش در این عکس به نمایش گذاشته شده است. شاید فکرکنیم که استفاده از رنگ قهوه‌ای برای تمامی کابینت‌ها ممکن است دلگیر و خسته کننده باشد اما در عکس به خوبی قابل مشاهده است که یک نورپردازی خوب به راحتی این مشکل را حل کرده است. اگر این کابینت برای آشپزخانه‌ای با نور کم طراحی شده بود، حتما جذابیت اکنون خود را نداشت. استفاده از دستگیره‌های میله‌ای بلند استیل مدرنیته کابینت‌ها را بیشتر کرده است. استفاده از وسایلی با رنگ سیلور در این ترکیب رنگی، انتخابی خوب و هوشمندانه است.

        کابینت های‌گلاس سفید قهوه‌ای

        این مدل کابینت های‌گلاس با رگه‌های زرشکی و قرمز بسیار زیبایی برای یک آشپزخانه بلند و دراز سالنی به زیبایی به نمایش گذاشته شده است. در حالت معمولی می‌گوییم که رنگ‌های تیره مناسب آشپزخانه‌های کوچک نیستند ولی در این عکس قابل مشاهده است که اگر نورپردازی قوی و طراحی درستی داشته باشند چه ترکیب زیبایی را به وجود می‌آورند. رنگ سفید برای تمامی فضای آشپزخانه به جز کابینت‌ها استفاده شده است و این بازتاب نوری بسیار خوبی را به وجود آورده است. استفاده از وسایل سیلور در کنار قهوه‌ای بسیار مناسب و چشم‌نواز بوده و کنتراست رنگ خوبی را ساخته است.

        کابینت های‌گلاس سفید قهوه‌ای
        کابینت های‌گلاس سفید قهوه‌ای

        کابینت های‌گلاس سفید قهوه‌ای ایرانی در سبک مدرن به زیبایی طراحی شده است. یک کابینت جزیره سفید قهوه‌ای نمای این آشپزخانه را کامل کرده است. استفاده از دستگیره کابینت های‌گلاس استیل، نمای این کار را افزوده است. استفاده کمتر از کابینت‌های هوایی باعث جذابیت خاصی در این مدل کابینت شده است. وجود شلف‌های زیبا و ساده در کنار دکوری‌های سفید شیشه‌ای، تزیینات این مدل کابینت را کامل کرده است.

        کابینت های‌گلاس سفید قهوه‌ای

        کابینت های‌گلاس قهوه‌ای یکی دیگر از نمونه کارهای پرطرفدار در بین ایرانیان است. این کابینت به صورت نواری در کنار دیوار پذیرایی کارشده است. استفاده از صفحه روی کابینتی همرنگ با کفپوش، کنتراست رنگی خوبی را ساخته است. استفاده از دستگیره‌های میله‌ای بلند گزینه خوبی برای کابینت‌های مدرن امروزی است. استفاده از وسایل مشکی در کنار رنگ قهوه‌ای کابینت، هارمونی رنگی زیبایی با محیط اطراف به وجود آورده است. نورگیری بالای این آشپزخانه باعث شده است که رنگ تیره کابینت کمتر به چشم آمده و بیش‌تر زیبایی و جذابیت آن چشم‌گیر باشد.

        کابینت های‌گلاس سفید قهوه‌ای

        نمونه دیگری از کابینت های‌گلاس سفید قهوه‌ای سوخته که براقیت آن در کابینت‌های قهوه‌ای نیز به وضوح قابل مشاهده است. کابینت‌های قهوه‌ای رگه‌دار به تازگی وارد بازار شده و محبوبیت خاصی پیدا کرده است. استفاده از وسایل سیلور در کنار رنگ قهوه‌ای کابینت انتخاب خوبی است. کابینت‌های دکوری شیشه‌ای جذابیت این مدل کابینت را افزایش داده  است. اگر به دنبال استفاده رنگ تیره قهوه‌ای در کابینت هستید، بهتر است به مقدار کمتر در کنار رنگ سفید بوده و نورپردازی مناسبی نیز داشته باشید. طراحی کابینت های‌گلاس سفید قهوه‌ای کار سختی است و استفاده از رنگ‌های دیگر در این ترکیب باید بسیار حساب شده باشد که نتیجه نهایی رضایت شما را تامین کند.

        استفاده از رنگ قهوه‌ای چوب در کابینت های‌گلاس سفید قهوه‌ای

        کابینت های‌گلاس سفید قهوه‌ای

        یکی از جدیدترین روش‌های استفاده از رنگ قهوه‌ای در کابینت به کارگیری رنگ طبیعی قهوه‌ای چوب است. این روش بسیار جدید بوده و گزینه بسیار پرطرفداری در بین طراحان کابینت و کابران آن است. آشپزخانه‌های مدرن بسیار زیبایی از این ترکیب رنگی ساخته می‌شود که با حفظ مدرنیته، زیبایی چشم‌گیری دارند. رنگ قهوه‌ای چوب دارای توناژ مختلفی است که بسته به سلیقه شما به راحتی می‌تواند نیاز شما را در این زمینه تامین کند. رنگ چوب هرگز از مد نرفته و برای مدت زمان بسیار طولانی می‌توانید از کابینت های‌گلاس سفید قهوه‌ای چوبی خود در آشپزخانه‌تان لذت ببرید.

        2.7/5 - (3 امتیاز)

        مشاوره و طراحی رایگان

        جهت دریافت مشاوره رایگان و یا طراحی رایگان تنها کافیست تلفن خود را وارد کنید.

        Step 1 of 2

        فهرست مطالب

        دیدگاهتان را بنویسید

        نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

        مکالمه را شروع کنید
        ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم

        پروفایل

        تمامی حقوق برای گروه صنعتی هنری پتروگ محفوظ است
        گروه صنعتی هنری پتروگ
        شماره تماس : 3634

        واتساپ : 09151172080

        دفتر مرکزی : 05138466965
        ایمیل : petrog.group@gmail.com
        آدرس شرکت : مشهد, خیابان چمران
        چمران 9 ساختمان نشان طبقه 1 واحد 105