پتروگ ، طراحی و اجرای کابینت و کمد دیواری

کابینت فلزی آشپزخانه با درب ام دی اف

2.6/5 - (7 امتیاز)

شماره تماستو بفرست تا مشاوره رایگان دریافت کنی :)

    کابینت فلزی جز اولین کابینت هایی است که به خانه ها راه پیدا کرد. با گذشت زمان، این کابینت ها جای خود را به ام دی اف دادند‌. اما هزینه کابینت ام دی اف به نسبت بالا است. از این رو بیشتر افراد جهت صرفه جویی در هزینه ها، تنها تصمیم به عوض کردن درب کابینت کردند. بدین ترتیب کابینت فلزی با درب ام دی اف در آشپزخانه ها جا باز کرد.  

    امروزه نیز در اغلب خانه ها مخصوصا خانه های سنتی و قدیمی شاهد استفاده از این ترکیب (کابینت mdf بدنه فلزی) هستیم. بیشتر صاحبان مشاغل یا خانه دارها جهت صرفه جویی در هزینه های کلی، از کابینت فلزی با روکش ام دی اف برای دکوراسیون آشپزخانه استفاده می کنند.

    در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با تاریخچه این مدل کابینت، دلایل ساخت آن و قیمت کابینت فلز mdf مطالبی بیان کنیم. همچنین بررسی مختصری خواهیم داشت در خصوص این‌که کابینت فلزی بهتر است یا ام دی اف؟

    کابینت فلزی با درب ام دی اف

    تاریخچه کابینت mdf بدنه فلزی

    با گسترش تکنولوژی و صنعت، کابینت سازی نیز دچار تغییراتی شد. شرکت هایی که در زمینه طراحی و ساخت کابینت ساده فعالیت می‌ کردند، جهت کسب سود بیشتر، با بهره گیری از دانش طراحان مجرب محصولات متنوعی طراحی کردند. یکی از این محصولات، کابینت‌هایی بود که از ام دی اف ساخته می شدند. تولید کنندگان کابینت ام دی اف در زمینه ساخت کابینت ام دی اف تحول بزرگی ایجاد کردند، به گونه ای که انواع کابینت های چوبی در طرح ها و رنگ های متنوع وارد بازار شدند.

    کابینت فلزی با درب ام دی اف

    بدیهی است که وقتی محصولات جدید وارد بازار می ‌شوند، مشتریان بخواهند کابینت های خود را با کابینت های بهتر که رنگ و طرح جدید دارند، جایگزین کنند اما هزینه جایگزینی کابینت های فلزی با کابینت های ام دی اف برای مشتریان بالا در می آمد و به همین دلیل برخی از طراحان کابینت برای رفع این مشکل به جای تعویض کل کابینت ها، طرح کابینت فلزی ام دی اف را ارائه دادند.

    کابینت فلزی درب ام دی اف، مزیت هایی دارد که در ادامه می خواهیم به آن‌ها اشاره کنیم. با ما همراه باشید.

    مزایای کابینت فلزی با درب ام دی اف

    • قیمت کابینت فلزی mdf نسبت به سایر کابینت ها ارزان تر است‌.
    • به راحتی می توان داخل کابینت را شست.
    • کابینت mdf بدنه فلزی آسان‌ تر از سایر کابینت ها تمیز می شود.
    • با استفاده از ام دی اف می توان طرح های متنوعی برای درب کابینت فلزی ایجاد کرد‌.
    • با فروش کابینت فلزی ۳۰ درصد از هزینه کلی تعویض کابینت جبران می شود.

    دلایل ساخت کابینت فلزی با روکش mdf

    • معمولا بیشتر افرادی که به تمیزی اهمیت زیادی می دهند، دوست دارند که داخل کابینت ها را نیز با آب بشویند اما کابینت ام دی اف را نمی توان به طور کامل با آب تمیز کرد. به همین دلیل، این افراد تنها درب کابینت های خود را با ام دی اف عوض کردند تا با کابینت فلزی طرح mdf، بتوانند آشپزخانه خود را کاملا تحت کنترل داشته باشند‌.
    • از دیگر دلایل ساخت کابینت فلزی مدل ام دی اف می توان به استحکام بالای کابینت فلزی در چوبی اشاره کرد. معمولا خانواده هایی که بچه های کم سن و سال دارند با استفاده از کابینت فلزی با درب ام دی اف توانستند عمر و دوام کابینت ها را افزایش دهند و دیگر نگران خرابی کابینت های خود نباشند‌.
    کابینت فلزی با درب ام دی اف

    نکات مهم در انتخاب کابینت فلزی با درب ام دی اف

    افرادی که در آشپزخانه یا سایر قسمت های خانه کابینت فلزی نصب کرده اند و می خواهند تغییراتی در دکوراسیون و طرح کلی آشپزخانه ایجاد کنند باید به سه نکته مهم توجه داشته باشند تا بهترین کابینت فلزی جدید طرح چوب را انتخاب کنند:

    1. اولین مورد رنگ درب ام دی اف است. بنابراین افرادی که قصد تعویض درب کابینت فلزی خود با ورق ام دی اف را دارند، در اولین مرحله باید به رنگ ورق ام دی اف توجه کنند، زیرا رنگ درب باید با سایر وسایل آشپزخانه همخوانی داشته باشد. به عبارت دیگر رنگ کابینت فلزی با در ام دی اف باید به آشپزخانه رنگ و لعاب خاصی بدهد.
    2. فاکتور دوم طرح درب کابینت فلزی است. درب های ام دی اف طرح ها و رنگ های متنوعی دارند که هر فردی مطابق با سلیقه خود می تواند بهترین سبک را انتخاب کند.

    برای اینکه انتخاب خوبی داشته باشید، می توانید با مشاهده عکس کابینت فلزی طرح ام دی اف و مدل کابینت با انتخاب شیک ترین درب های ام دی اف و نصب آنها بر روی کابینت فلزی، صاحب بهترین و جذاب ترین آشپزخانه شوید.

    کابینت فلزی با درب ام دی اف
    • سومین نکته اساسی و بسیار مهم، نصب کابینت فلزی طرح ام دی اف است. درب ام دی اف بر روی کابینت فلزی است، حتماً باید توسط افراد متخصص و کار بلد انجام گیرد زیرا باید لولاها طوری انتخاب و تنظیم شوند که به هنگام باز و بسته کردن درب چوبی مشکلی به وجود نیاید.

    کابینت ام دی اف بهتر است یا فلزی؟

    بعد از این‌که کاملا با دلایل ساخت کابینت فلزی با درب ام دی اف و نکات مهم در انتخاب آن آشنا شدید ممکن است برای شما در رابطه با کابینت فلزی و ام دی اف سوالاتی از قبیل کابینت ام دی اف بهتر است یا فلزی پیش بیاید. در جواب به این سوال  و سوالات مشابه نظیر کابینت فلزی یا ام دی اف؟ کابینت ام دی اف خوبه یا فلزی و کابینت ام دی اف بهتره یا فلزی باید بگوییم که: هر کدام از کابینت های ام دی اف یا فلزی مزیت های خاص خود را دارند. اما اگر بخواهیم بهترین کابینت را بین این دو محصول معرفی کنیم، کابینت فلزی با درب ممبران است‌. زیرا این محصول بسیار شیک، بادوام و مقرون به صرفه است.

    کابینت فلزی با درب ام دی اف

    در حالت کلی و به بیان ساده تر هر فردی در جواب به سوال کابینت فلزی بهتر است یا ام دی اف؟ با توجه به سلیقه شخصی خود نظر متفاوتی خواهد داشت. بنابراین انتخاب نوع کابینت به سلیقه خود فرد بستگی دارد اما باید قبل از خرید کابینت حتما با افراد متخصص مشورت کند و با ویژگی ها و کاربرد های کدام از کابینت ها آشنا شود و سپس با توجه به نیاز خود بهترین کابینت را انتخاب کند.

    برای اینکه بتوانید با آگاهی بیشتری کابینت مورد نیاز خود را تهیه کنید، بهتر است با مراجعه به سایت و کلیک بر روی قسمت تصاویر، عکس کابینت فلزی با درب ام دی اف و انواع کابینت های دیگر را مشاهده کنید و سپس اقدام به خرید کنید.

    کابینت فلزی گرانتر است یا ام دی اف ؟

    قیمت کابینت فاکتور مهمی است که مشتریان به هنگام خرید کابینت باید به آن توجه کنند زیرا هر فردی متناسب با نیاز و بودجه ای که در دست دارد، کابینت خود را انتخاب و خریداری می کند. در جواب به این سوال کاربران که ” قیمت کابینت فلزی گرونتره یا ام دی اف ” باید بگوییم که قیمت کابینت فلزی از کابینت ام دی اف ارزان‌تر است. زیرا مراحل ساخت کابینت ام دی اف پیچیده تر از کابینت فلزی است. اما کابینت فلزی با درب ام دی اف بهترین گزینه برای داشتن آشپزخانه ای شیک و جذاب و صرفه جویی در هزینه های خرید است.

    کابینت ام دی اف بهتر است یا فلزی
    کابینت ام دی اف بهتر است یا فلزی
    کابینت ام دی اف بهتر است یا فلزی
    کابینت ام دی اف بهتر است یا فلزی

     سخن پایانی

    در این مقاله شما را با تاریخچه کابینت فلزی mdf، دلایل ساخت کابینت فلزی با درب ام دی اف و نکاتی که باید به هنگام انتخاب درب ام دی اف برای کابینت فلزی رعایت شود، آشنا کردیم. همچنین به این سوال کاربران که کابینت فلزی بهتره یا چوبی  پاسخ دادیم.

    اگر قصد دارید تا در های کابینت فلزی خود را با ام دی اف تعویض کنید اما اطلاعات زیادی در مورد چگونگی انتخاب رنگ و طرح ورق ام دی اف ندارید، می توانید با استفاده از شماره تماس های زیر با مشاوران ما تماس بگیرید و مشاوره دریافت کنید.

    2.6/5 - (7 امتیاز)

    مشاوره و طراحی رایگان

    جهت دریافت مشاوره رایگان و یا طراحی رایگان تنها کافیست تلفن خود را وارد کنید.

    Step 1 of 2

    فهرست مطالب

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مکالمه را شروع کنید
    ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم

    پروفایل

    تمامی حقوق برای گروه صنعتی هنری پتروگ محفوظ است
    گروه صنعتی هنری پتروگ
    شماره تماس : 3634

    واتساپ : 09151172080

    دفتر مرکزی : 05138466965
    ایمیل : petrog.group@gmail.com
    آدرس شرکت : مشهد, خیابان چمران
    چمران 9 ساختمان نشان طبقه 1 واحد 105