پتروگ ، طراحی و اجرای کابینت و کمد دیواری

زیباترین مدل های کابینت های گلاس سفید نسکافه ای

4/5 - (23 امتیاز)
کابینت های گلاس سفید نسکافه ای

شماره تماستو بفرست تا مشاوره رایگان دریافت کنی :)

    کابینت های‌گلاس سفید نسکافه‌ای یکی از جدیدترین رنگ‌های کابینت بوده که در سبک مدرن طرفداران بسیاری دارد. رنگ نسکافه‌ای یکی از توناژ رنگ قهوه‌ای و مابین رنگ کرم و قهوه‌ای است که باعث گرما بخشیدن به محیط شده و فضای آشپزخانه را بسیار دلپذیر می‌کند. این مدل کابینت با براقیت خاصی که دارد، فضای آشپزخانه را با جلوه‌گری بیشتری به نمایش می‌گذارد. رنگ نسکافه‌ای روشن تا تیره همراه با رنگ سفید تنوع بسیار زیادی داشته و کنتراست رنگی بسیار زیبایی را به وجود می‌آورد.

    همانطور که می دانید، استفاده از کابینت‌های تک رنگ به مرور زمان ممکن است باعث ایجاد حس یکنواختی و دلزدگی در محیط آشپزخانه شود، به همین دلیل بهتر است از ترکیب دو یا چند رنگ برای کابینت های‌گلاس آشپزخانه خود استفاده کنید. مدل کابینت های‌گلاس سفید نسکافه‌ای یکی از طرح‌هایی است که به شما توصیه می‌کنیم در زمان انتخاب رنگ کابینت توجه ویژه‌ای به آن داشته باشید. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا نکات مهم در مورد این مدل کابینت را با هم مورد بررسی قرار دهیم.

    مدل کابینت های‌گلاس نسکافه‌ای

    کابینت های گلاس سفید نسکافه ای

    های‌گلاس یکی از محبوب‌ترین متریال در کابینت‌های سبک مدرن است. زیبایی، درخشندگی، مقاومت و استحکام نسبتا بالای این متریال این مدل کابینت را پرطرفدار کرده است. های‌گلاس دارای تنوع رنگی بسیار بالایی بوده و یکی از جذاب‌ترین و جدیدترین این رنگ‌ها، رنگ نسکافه‌ای است. نسکافه‌ای یکی از توناژ رنگ قهوه‌ای بوده که در هر دو سبک مدرن و کلاسیک کاربرد دارد، اما کابینت گلاسه نسکافه‌ای مختص سبک مدرن بوده و در سبک کلاسیک کاربرد زیادی ندارد.
    رنگ نسکافه‌‌ای در ترکیب با رنگ‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد ولی بهترین و زیباترین آن، ترکیب رنگ نسکافه‌ای با رنگ سفید و توناژ این رنگ است که جذابیت رنگ نسکافه‌ای را بیشتر به نمایش گذاشته و جلوه آن را بیشتر می‌کند. اگر انتخاب شما کابینت های‌گلاس نسکافه‌ای با ترکیبات رنگ سفید است، بهتر است نکات گفته شده در ادامه مطلب را به خاطر بسپارید.

    نورپردازی کابینت های‌گلاس نسکافه‌ای

    کابینت های‌گلاس نسکافه‌ای

    نورپردازی نقش بسیار مهمی در زیباتر نشان دادن کابینت دارد. کابینت های‌گلاس سفید نسکافه‌ای را با نورهای یخی و مهتابی نورپردازی کنید. استفاده از لامپ‌هایی با نور سفید به دلیل تضاد رنگی که با رنگ نسکافه‌ای دارد، کابینت‌ها را روشن‌تر و جذاب‌تر نشان می‌دهد. استفاده از نورهای رنگی و زرد برای اینکار، جذابیت کابینت را کاهش داده و آشپزخانه‌ای کم‌نور و تیره را خواهد ساخت.

    اگر برای آشپزخانه کوچک خود از این مدل کابینت استفاده می‌کنید، یک نورپردازی قوی به شما کمک خواهد کرد که کابینت‌های بسیار جذاب و شیکی به همراه آشپزخانه‌ای پرنور و دلباز داشته باشید.

    استفاده از کفپوش‌های رنگ چوب در کنار کابینت های‌گلاس نسکافه‌ای

    یکی دیگر از کارهایی که برای زیبایی بیشتر کابینت های‌گلاس نسکافه‌ای باید انجام داد، استفاده از کفپوش‌های چوبی و یا رنگ چوب در آشپزخانه‌ای با این مدل کابینت است. هماهنگی رنگ کابینت‌ها و کفپوش آشپزخانه کنتراست رنگی زیبا و چشم‌نوازی را به وجود می‌آورد. ست بودن رنگ دکوراسیون هماهنگی بسیار زیبایی را در آشپزخانه به وجود آورده و نگاه هر بیننده‌ای را به سمت خود جلب می‌کند. استفاده از کفپوش‌های چوبی و یا لمینت همرنگ کابینت جذابیت کابینت نسکافه‌ای شما را دوچندان خواهد کرد.

    لزوم استفاده از رنگ نسکافه‌ای در طراحی دکوراسیون مدرن

    اگر آشپزخانه شما اپن بوده و یا به صورت پلن باز طراحی شده است حتما از رنگ نسکافه‌ای در دکوراسیون منزل خود کمک بگیرید. این کار جذابیت کابینت های‌گلاس نسکافه‌ای شما را افزایش می‌هد. آشپزخانه‌های امروزی با فضای منزل یکی بوده و جداکننده‌ای ندارند، به همین دلیل ترکیب رنگی هرکدام از این فضاها، بر دیگری تاثیر داشته و ممکن است ناهماهنگی در رنگ‌ها، فضای شلخته و ناموزونی را به وجود آورد. در زمان انتخاب رنگ و طراحی کابینت از یک طراح حرفه‌ای در این زمینه کمک گرفته و فضای دلنشینی را برای آشپزخانه و منزل خود بسازید.

    تمیزکاری کابینت های‌گلاس سفید نسکافه‌ای

    کابینت های‌گلاس دارای براقیت زیبایی است و این مزیت، کابینت های‌گلاس را پرطرفدار کرده است. های‌گلاس به دلیل براق بودن به راحتی لکه و کثیفی را نشان می‌دهد به همین دلیل نیاز به تمیزکاری مرتب دارد که زیبایی و جلوه اولیه خود را حفظ کند. کابینت های‌گلاس به دلیل داشتن سطحی براق و صیقلی، به راحتی با یک دستمال مرطوب تمیز می‌شود و نیاز به ماده شوینده خاصی ندارد.

    اگر انتخاب شما کابینت نسکافه‌ای های‌گلاس است تمیزکاری مرتب و هفتگی را در برنامه خود قرار دهید.

    مراقبت کابینت های‌گلاس نسکافه‌ای

    متریال های‌گلاس به دلیل داشتن روکش پی وی سی مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارد اما این به معنای ضدآب بودن آن نیست. کابینت های‌گلاس بهتر است در معرض مستقیم آب و رطوبت قرار نگیرد. محافظت این کابینت در برابر رطوبت، زیبایی کابینت را برای سال‌های زیادی حفظ می‌کند و شما از ظاهر زیبای این کابینت، برای مدت طولانی‌تری لذت خواهید برد.

    زیباترین ترکیب رنگی کابینت های‌گلاس نسکافه‌ای

    جذاب‌ترین ترکیب رنگی کابینت های‌گلاس نسکافه‌ای، به همراه رنگ سفید ایجاد می‌شود. رنگ سفید زیبایی کابینت های‌گلاس را به طرز خیره‌کننده‌ای به نمایش گذاشته و قرارگرفتن آن در کنار رنگ نسکافه‌ای بسیار جذاب و دلنشین است. کابینت های‌گلاس سفید بازتاب نوری بالایی داشته و فضای آشپزخانه را دلبازتر و پرنورتر از معمول نشان می‌دهد. در ادامه مدل‌های مختلفی از این طرح و مدل کابینت را با نمایش عکس با هم بررسی می‌کنیم.

    ترکیب رنگی کابینت های‌گلاس نسکافه‌ای

    عکس کابینت های‌گلاس سفید نسکافه‌ای بالا به زیبایی ترکیب رنگ نسکافه‌ای و سفید را به نمایش گذاشته است. استفاده از کابینت‌های زمینی و کمدی نسکافه‌ای و کابینت‌های هوایی سفید براق بسیار هوشمندانه و طراحی شده بوده است. کابینت‌های هوایی سفید بازتاب نوری بیشتری داشته و آشپزخانه شما را نورانی می‌کنند. استفاده از توناژ روشن‌تر رنگ نسکافه‌ای در فضای بین کابینت‌ها و همچنین کفپوش، کنتراست رنگی خوبی را ایجاد کرده است. نورپردازی این مدل کابینت با نور سفید ظاهری بسیار درخشان و زیبا را برای این کابینت ایجاد کرده است.

    ترکیب رنگی کابینت های‌گلاس نسکافه‌ای

    بهترین روش به کاربردن رنگ نسکافه‌ای در کابینت استفاده از چوب یا روکش چوب است. مدل کابینت های‌گلاس سفید با نسکافه‌ای بسیار زیبا و چشم‌نوازی از این طرح، در عکس بالا دیده می‌شود. استفاده از رنگ نسکافه‌ای برای فضای بین کابینت‌های زمینی و هوایی و همچنین استفاده از همین رنگ در کفپوش دکوراسیون آشپزخانه را بسیار جذاب کرده است. استفاده از یک جزیره در وسط آشپزخانه با همین رنگ نیز زیباست. کابینت‌های براق سفید تا سقف امتداد پیدا کرده که کاربرد فضای آشپزخانه را افزوده است و همچنین جلوه این مدل کابینت را بیشتر کرده است.

    استفاده از این مدل کابینت برای آشپزخانه‌های کوچک امروزی بسیار مناسب است و به مرور زمان، به دلیل استفاده از کابینت‌های روکش چوب دمده و قدیمی نمی‌شود.

    ترکیب رنگی کابینت های‌گلاس نسکافه‌ای

    کابینت های‌گلاس نسکافه‌ای بسته به فضای آشپزخانه شما و طراحی آن می‌تواند با استفاده‌ی کم از رنگ سفید ساخته شود. اگر شما همانند این عکس آشپزخانه‌ای پرنور دارید، استفاده از صفحه روی کابینتی سفید برای شما کفایت می‌کند. دیوارهای کاملا سفید هماهنگ با این صفحات، سادگی فضا را به خوبی حفظ کرده است. یک کابینت جزیره نسکافه‌ای براق با صفحه سفید، جذابیت این مدل کابینت را کامل کرده است. استفاده از کفپوش همرنگ با کابینت‌ها بهترین راه برای ایجاد هارمونی زیبا و جذاب در این آشپزخانه است. این مدل کابینت گزینه بسیار خوبی برای آشپزخانه‌های مدرن امروزی بوده و جذابیت این ترکیب رنگی هرگز کم نخواهد شد.

    کابینت های‌گلاس رنگ سفید نسکافه‌ای

    مدل دیگری از آشپزخانه‌های امروزی که به صورت سالنی و باریک هستند با کابینت های‌گلاس رنگ سفید نسکافه‌ای در عکس به نمایش گذاشته شده است. طراحی زیبای این کابینت و استفاده ناهماهنگ از رنگ سفید و نسکافه‌ای در کابینت‌ها، این مدل را بسیار چشم‌نواز کرده است. نورپردازی سفید برای کابینت‌ نسکافه‌ای بهترین راه برای افزایش جذابیت این مدل است که در این عکس به خوبی انجام شده است. کابینت‌های هوایی تا سقف امتداد داده شده و این کار، کاربری آشپزخانه و زیبایی آن را بیشترکرده است. رنگ سفید کف و سقف آشپزخانه درخشندگی و نورانی بودن آن را بیشتر به نمایش درآورده است. اگر از کابینت‌هایی با استفاده‌ی یکنواخت رنگ‌ها خسته شده‌اید این مدل طراحی می‌تواند نیاز شما را تامین کند.

    کابینت های‌گلاس رنگ سفید نسکافه‌ای

    کابینت های‌گلاس کرم نسکافه‌ای یک نمونه دیگر از انواع کابینت کرم قهوه‌ای است. رنگ کرم، تمامی خصوصیات رنگ سفید را داشته و برای کسانی که رنگ سفید برای آنها خوشایند نیست گزینه بسیار مناسبی است. استفاده از کابینت‌های هوایی و کمدی کرم براق و کابینت‌های زمینی نسکافه‌ای مات، هارمونی بسیار زیبایی در این آشپزخانه به وجود آورده است. استفاده از نمای سنگ با رنگ نسکافه‌ای برای فضای بین کابینت‌ها و دیوار آشپزخانه نیز به جذابیت کار افزوده است. به دلیل داشتن فضای کافی، استفاده از کابینت‌های دکوری زیبا در این مدل کابینت بسیار چشم‌گیر است. شلف‌های زیبای چوبی به همراه گلدان‌های زیبا حس طبیعت را به خوبی به بیننده القا می‌کند. نورپردازی بسیار خوب نمای بسیار زیبای این مدل کابینت را تکمیل کرده است. کابینت نسکافه‌ای و کرم یکی از زیباترین کابینت‌های مدرن است که آشپزخانه زیبایی را برای شما خواهد ساخت.

    4/5 - (23 امتیاز)

    مشاوره و طراحی رایگان

    جهت دریافت مشاوره رایگان و یا طراحی رایگان تنها کافیست تلفن خود را وارد کنید.

    Step 1 of 2

    فهرست مطالب

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مکالمه را شروع کنید
    ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم

    پروفایل

    تمامی حقوق برای گروه صنعتی هنری پتروگ محفوظ است
    گروه صنعتی هنری پتروگ
    شماره تماس : 3634

    واتساپ : 09151172080

    دفتر مرکزی : 05138466965
    ایمیل : petrog.group@gmail.com
    آدرس شرکت : مشهد, خیابان چمران
    چمران 9 ساختمان نشان طبقه 1 واحد 105