پتروگ ، طراحی و اجرای کابینت و کمد دیواری

کابینت آشپزخانه نسکافه‌ای به همراه عکس

3.3/5 - (15 امتیاز)
کابینت نسکافه ای

شماره تماستو بفرست تا مشاوره رایگان دریافت کنی :)

    کابینت آشپزخانه نسکافه‌ای، یکی از بهترین رنگ‌هایی است که باعث گرم‌تر نشان دادن فضای محیط شده و فضایی با صمیمیت بیشتر را برای شما فراهم می‌کند. رنگ نسکافه‌ای توناژی بین کرم و قهوه‌ای داشته، که در هردوسبک مدرن و کلاسیک کاربرد دارد. این رنگ دارای تنوع بالایی از تیره تا روشن است که طرفداران بسیاری در بین افراد و طراحان کابینت پیدا کرده است.

    اگر انتخاب شما کابینت نسکافه‌ای است در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به سوالات شما در مورد انواع کابینت نسکافه‌ای، مزایا و معایب آن پاسخ داده شده و نمونه عکس‌های زیبایی از این مدل کابینت را با هم مورد بررسی قرار دهیم.

    جایگاه کابینت آشپزخانه نسکافه‌ای در طراحی منزل

    کابینت نسکافه‌ای
    کابینت نسکافه‌ای

    آشپزخانه قلب تیپنده یک خانه است یک خانم خانه‌دار بیشتر وقت خود را در این فضا می‌گذراند به همین دلیل، دلباز بودن و زیبایی آن  نقش بسیار مهمی در روحیه افراد خانواده ایفا می‌کند. آشپزخانه‌های امروزی به صورت اپن و با پلن باز طراحی می‌شوند و جداکننده‌ای بین آن‌ها و نشیمن وجود ندارند. همین موضوع باعث شده دکوراسیون آشپزخانه به طور مستقیم بر فضای کل خانه تاثیر گذار باشد.

    همچنین تنوع بسیار بالای رنگ در کابینت تصمیم‌گیری و انتخاب را بسیار سخت کرده است. نسکافه‌ای یکی از شیک‌ترین و جدیدترین رنگ‌ها در طراحی دکوراسیون داخلی بوده که در زمینه‌های مختلف طرفداران بسیاری دارد. رنگ نسکافه‌ای یکی از توناژ رنگ قهوه‌ای است که حس گرما و صمیمیت را به محیط القا می‌کند.  به کارگیری این رنگ در دکوراسیون داخلی و به ویژه رنگ نسکافه‌ای در کابینت، به خوبی این حس را به افراد منزل منتقل خواهد کرد.

    کابینت نسکافه‌ای تک‌رنگ بهتر است یا دو رنگ؟

    انتخاب رنگ و ترکیب رنگی کابینت امری بسیار شخصی بوده و بسته به سلیقه افراد طرح‌های بسیار متفاوتی از این رنگ ممکن است وجود داشته باشد. آشپزخانه‌های بسیاری وجود دارند که با کابینت‌های کاملا یک‌دست نسکافه‌ای چیدمان شده و زیبایی بسیار زیادی دارند، البته که استفاده به تنهایی از این رنگ در سبک کلاسیک کاربرد بیشتری دارد.

    با توجه به اینکه رنگ نسکافه‌ای یک رنگ خنثی بوده و استفاده بیش از حد آن در دکوراسیون ممکن است خسته کننده باشد. طراحان برای جلوگیری از ایجاد این حس در افراد، در کنار این رنگ از رنگ‌های دیگری کمک گرفته و ترکیبات بسیار زیبای رنگی را به وجود آورده‌اند. از جمله این ترکیبات رنگی

    کابینت نسکافه‌ای با سفید

    کابینت نسکافه‌ای با کرم

    کابینت نسکافه‌ای و قهوه‌ای

    کابینت نسکافه‌ای طلایی

    کابینت نسکافه‌ای طوسی

     وکابینت نسکافه‌ای مشکی را می‌توان اشاره کرد. یکی از راه‌های دیگر تنوع بخشیدن به این رنگ استفاده از رویه‌های مات و براق برای این مدل کابینت است و کابینت نسکافه‌ای براق و مات زیبایی را ساخت. در ادامه چندین مدل زیبا با این ترکیبات رنگی زیبا آورده شده است.

    کابینت نسکافه‌ای
    کابینت آشپزخانه نسکافه‌ای
    کابینت نسکافه‌ای
    کابینت نسکافه‌ای
    کابینت نسکافه‌ای
    کابینت آشپزخانه نسکافه‌ای
    کابینت نسکافه‌ای
    کابینت نسکافه‌ای
    کابینت نسکافه‌ای
    کابینت نسکافه‌ای
    کابینت نسکافه‌ای
    کابینت نسکافه‌ای
    کابینت نسکافه‌ای
    کابینت نسکافه‌ای
    کابینت نسکافه‌ای
    کابینت نسکافه‌ای
    کابینت نسکافه‌ای
    کابینت نسکافه‌ای
    کابینت نسکافه‌ای
    کابینت نسکافه‌ای
    کابینت نسکافه‌ای

    کابینت نسکافه‌ای
    کابینت نسکافه‌ای
    کابینت نسکافه‌ای

    پرکاربردترین ترکیبات رنگ نسکافه‌ای

    استفاده دو رنگ در کنار هم حس بهتری را بیننده القا می‌کند. رنگ سفید و توناژ مختلف آن و همچنین رنگ قهوه‌ای و چوب و روکش چوب در کنار کابینت آشپزخانه نسکافه‌ای، پرکاربردترین ترکیب رنگی نسکافه‌ای در کابینت است. ترکیب رنگ نسکافه‌ای با طلایی و مشکی نیز بسیار زیبا و چشم‌نواز است. در هنگام انتخاب کابینت نسکافه‌ای به این ترکیبات رنگی توجه ویژه‌ای داشته باشید.

    کابینت نسکافه ای و رنگ چوب

    کابینت نسکافه‌ای

    یکی از جذاب‌ترین رنگ‌هایی که با نسکافه‌ای ترکیب بسیار زیبایی را می‌سازد و حس گرما و طبیعت را همزمان با خود دارد، ترکیب کابینت نسکافه‌ای قهوه‌ای با استفاده از چوب و یا روکش چوب است. این طرح با داشتن طرح طبیعی چوب برروی خود بافت بسیار زیبایی به کابینت داده و نمای ظاهری جذاب و دلنشینی را برای کابینت به وجود می‌آورد.

    این ترکیب رنگی در این‌روزها ترند بوده و استفاده بسیاری از این ترکیب رنگی در انواع سبک کابینت می‌شود.

    کابینت سفید نسکافه‌ای

    کابینت سفید نسکافه‌ای
    کابینت سفید نسکافه‌ای

    اگر فضای آشپزخانه شما کوچک است و یا نور کافی در آشپزخانه خود ندارید کابینت سفید نسکافه‌ای بهترین انتخاب برای شما است. همراهی رنگ سفید با نسکافه‌ای، فضای آشپزخانه شما را دلبازترو روشن‌تر نشان می‌دهد. برای آشپزخانه‌های کوچک از طرح براق و برای فضای بزرگ، از نوع مات آن استفاده کنید. متریال براق با بازتاب نور بالایی که دارد فضای آشپزخانه شما را بزرگ‌تر نشان می‌دهد.

    انواع کابینت نسکافه ای مخصوص خانم های خوش سلیقه

    کابینت نسکافه‌ای از نظر سبک، به سه دسته کلی مدرن، نئوکلاسیک و کلاسیک تقسیم بندی می‌شوند.

    • کابینت‌های مدرن با استفاده از  ام‌دی‌اف روکش شده ملامینه یا هایگلاس تولید می‌شوند. تنوع بسیار بالای رنگی در این مدل کابینت وجود دارد. کابینت نسکافه‌ای براق به این دسته از کابینت‌‌ها تعلق دارد.
    • سبک نئوکلاسیک دارای ترکیب رنگی بسیار زیادی است و بسته به کم یا زیاد بودن طرح و نقش‌ و نگارهای خود به سبک کلاسیک و یا مدرن تعلق دارد. کابینت ممبران قهوه‌ای و توناژ مختلف نسکافه‌ای چه  در سبک کلاسیک و چه درسبک مدرن کاربرد بسیاری دارد.
    • کابینت‌های کلا سیک  که با چوب یا روکش چوب ساخته می‌شوند در اکثر موارد با روکش pvc  یا رنگ پلی‌اورتان پوشیده می‌شوند و هر تنوع رنگی که انتخاب شود چه تیره و چه روشن، مات یا براق در این حالت  قابل اجرا است. در نتیجه در این سبک نیز تنوع رنگی بالایی وجود دارد هرچند که استفاده از رنگ طبیعی چوب طرفداران بیشتری دارد.

    اهمیت نورپردازی کابینت نسکافه ای

    برای نورپردازی کابینت نسکافه‌ای بهتر است از نورهای یخی و مهتابی متضاد با رنگ کابینت استفاده شود. این نورهای زیبا رنگ نسکافه‌ای را روشن‌تر نشان داده و فضای آشپزخانه شما را دلبازتر می‌کند.

    ست کردن پارکت و کفپوش‌های آشپزخانه با رنگ نسکافه‌ای و یا استفاده از کفپوش‌های چوبی، کنتراست رنگی زیبایی به وجود آورده و با ایجاد هماهنگی در محیط جلوه کابینت‌های شما را افزایش می‌دهد.

    عوامل تاثیرگذار بر انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه

     آشپزخانه کوچک یا بزرگ | ابعاد آشپزخانه

     هر چقدر آشپزخانه کوچک‌تر باشد باید رنگ‌های روشن و براق‌تر انتخاب کنیم زیرا رنگ‌های روشن و براق، نور را بیشتر انعکاس می‌دهند. رنگ‌های خنثی را بیشتر در آشپزخانه کوچک خود استفاده کنید، مثلا رنگ زمینه نسکافه‌ای روشن و ترکیب آن با خاکستری روشن و بژ، که با دکوراسیون منزل هماهنگی بیشتری دارد را انتخاب کنیم. کابینت بژ نسکافه‌ای یکی از زیباترین ترکیبات رنگی این مدل در سبک مدرن بوده و نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند.

    آشپزخانه‌ای با نور کم یا زیاد؟

    اگر آشپزخانه‌ای بزرگ با نورگیری خوب دارید از توناژ مختلف تیره تا روشن رنگ نسکافه‌ای همراه با رنگ‌های تیره‌ای همچون قهوه‌ای و مشکی استفاده کنید و از زیبایی آن لذت ببرید.

    اگر آشپزخانه‌ای کوچک با نور کم دارید استفاده از توناژ روشن رنگ نسکافه‌ای به همراه رنگ سفید را به شما پیشنهاد می‌کنیم. انتخاب این ترکیب آشپزخانه‌ای بزرگتر و پرنورتر را برای شما ایجاد می‌کند.

    سخن پایانی

    اگر کابینتی می‌خواهید که با  سبک مدرن و کلاسیک همخوانی داشته و ترکیب بسیار زیبایی با سایر رنگ‌ها به وجود بیاورد، رنگ نسکافه‌ای کابینت بهترین انتخاب برای شما است. رنگ نسکافه‌ای از آن دسته رنگ‌های خنثی است که اگر به تنهایی در دکوراسیون مورد استفاده قرار گیرد ممکن است حس دلزدگی و خستگی را در شما ایجاد ‌کند. بهتر است رنگ نسکافه‌ای را به عنوان رنگ اصلی و غالب در نظرگرفته و از رنگ‌های همچون کرم، سفید، قهوه‌ای، مشکی و طلایی در کنار آن استفاده کنید.

     امیدواریم این مطلب به شما کمک کرده باشد تا انتخاب بهتری داشته باشید. برای اینکه از نتیجه انتخاب و ساخت کابینت نسکافه‌ای خود راضی باشید از یک کابینت‌ساز حرفه‌ای برای طراحی و ساخت آن کمک بگیرید. گروه هنری صنعتی پتروگ با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه کابینت‌سازی مشاور و همراه خوبی برای شما در این زمینه خواهد بود.

    سوالات متداول

    قیمت کابینت جدید نسکافه‌ای چقدر است؟

    بسته به اینکه این مدل کابینت با چه متریال و برای چه سبکی ساخته شده باشد قیمت متفاوتی خواهد داشت.

    کابینت کرم نسکافه‌ای مات بهتر است یا براق؟

    رنگ مات کابینت برای آشپزخانه‌های بزرگ و رنگ براق آن برای آشپزخانه‌های کوچک مناسب است.

    کابینت مدرن سفید نسکافه‌ای برای چه آشپزخانه‌ای مناسب است؟

    این مدل کابینت برای آشپزخانه‌های کوچک و مدرن امروزی با نور کم، گزینه بسیار مناسبی است.

    3.3/5 - (15 امتیاز)

    مشاوره و طراحی رایگان

    جهت دریافت مشاوره رایگان و یا طراحی رایگان تنها کافیست تلفن خود را وارد کنید.

    Step 1 of 2

    فهرست مطالب

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مکالمه را شروع کنید
    ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم

    پروفایل

    تمامی حقوق برای گروه صنعتی هنری پتروگ محفوظ است
    گروه صنعتی هنری پتروگ
    شماره تماس : 3634

    واتساپ : 09151172080

    دفتر مرکزی : 05138466965
    ایمیل : petrog.group@gmail.com
    آدرس شرکت : مشهد, خیابان چمران
    چمران 9 ساختمان نشان طبقه 1 واحد 105