پتروگ ، طراحی و اجرای کابینت و کمد دیواری

به روز ترین مدل های کابینت هایگلاس سفید اکلیلی

3.2/5 - (11 امتیاز)

شماره تماستو بفرست تا مشاوره رایگان دریافت کنی :)

    کابینت های‌گلاس سفید اکلیلی یکی از جدیدترین مدل کابینت های‌گلاس است. شما حتما کابینت های‌گلاس را می‌شناسید که به دلیل سطح صاف و بسیار درخشنده‌ای که دارد در سبک مدرن شناخته می‌شود. کابینت آشپزخانه های‌گلاس سفید اکلیلی درخشندگی بسیار بیشتری نسبت به کابینت های ‌گلاس معمولی دارد و به همین دلیل طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

    کابینت های‌گلاس سفید اکلیلی که در ترکیب رنگ آن از اکلیل‌های براق استفاده شده است به فضای آشپزخانه شما درخشندگی زیبا و چشم‌نوازی خواهد داد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا مدل‌های مختلف کابینت های‌گلاس اکلیل‌دار را با نمایش عکس، با هم بررسی کنیم.

    کابینت آشپزخانه -پتروگ

    کابینت های‌گلاس سفید اکلیلی

    کابینت آشپزخانه های گلاس سفید طلایی

    شماره تماستو بفرست تا مشاوره رایگان دریافت کنی 🙂

      کابینت‌ سفید از گذشته تا امروز طرفداران بسیاری داشته و با گذشت زمان خسته‌کننده نمی‌شود. در طول زمان تغییرات زیادی در سبک و مدل کابینت اتفاق افتاده است اما همیشه کابینت‌های سفید پای ثابت دکوراسیون آشپزخانه بوده است. کابینت های‌گلاس سفید اکلیلی جدیدترین عضو این خانواده است که براقیت بسیار بیشتری نسبت به های‌گلاس شناخته شده  از قبل را دارد.

      • کابینت های‌گلاس اکلیلی از ام دی اف خام با روکش پلکسی‌گلس  هم‌راه با اکلیل تشکیل شده است. پوشش پلکسی‌گلس از جنس پلاستیک بوده که ظاهری شفاف و شیشه مانند داشته و باعث ایجاد سطحی با ظاهر براق و بسیار درخشان مانند آینه می‌شود.
      • انعکاس نور کابینت های‌گلاس سفید اکلیلی بیشتر از انواع های‌گلاس بوده و جلوه‌ای بسیار زیبا به آشپزخانه شما می‌دهد.
      • در استفاده از رنگ‌ سفید هیچ محدودیتی وجود نداشته و شما  به راحتی می‌توانید از کابینت های‌گلاس سفید اکلیلی برای فضاهای کوچک و بزرگ استفاده کنید.
      • استفاده از کابینت آشپزخانه های‌گلاس سفید اکلیلی برای آشپزخانه‌های کوچک بسیار مناسب بوده و بازتاب نور توسط این کابینت باعث بزرگتر نشان دادن آشپزخانه شما می‌شود.
      • مهم‌ترین خصوصیت کابینت های‌گلاس سفید اکلیلی این است که به راحتی با هر دکوراسیونی هماهنگ شده و می‌توان در کنار آن از رنگ‌های دیگر کابینت در دکوراسیون آشپزخانه استفاده کرد.

      اگر آشپزخانه‌های ساده  و شیک مدنظر را می‌پسندید، کابینت‌ های‌گلاس سفید اکلیلی با ظاهری درخشان بهترین گزینه برای شما است.

      مدل‌های کابینت اکلیل‌دار

      کابینت های‌گلاس اکلیلی بسته به اینکه با چه طرح و رنگی تولید شود مدل‌های مختلفی خواهد داشت.پرطرفدارترین رنگ‌ها در کابینت های‌گلاس، رنگ‌های روشنی مانند رنگ سفید، کرم و بژ است که به‌صورت تکرنگ و ترکیب چند رنگ ساخته شده و مدل‌های جدیدی از کابینت مدرن را به وجود می‌آورد. تنوع رنگی بسیاری که در ها‌یگلاس وجود دارد برای های‌گلاس اکلیل‌دار نیز قابل اجرا است. در ادامه مطلب عکس چندین مدل از کابینت اکلیل‌دار به همراه توضیحات مربوطه آورده شده است.

      کابینت هایگلاس اکلیلی

      کابینت های‌گلاس سفید اکلیلی یکی از مدل کابینت است که با تمامی فضاها هماهنگ شده و بسیار جذاب هستند. کابینت های‌گلاس سفید اکلیلی در عکس بالا به صورت کامل با رنگ سفید ساخته شده است. در این کابینت صفحه روی کابینتی نیز سفید استفاده شده است. استفاده از کابینت کمدی چوبی و همچنین کفپوش چوبی ترفند بسیار خوبی است که از خستگی توسط رنگ سفید کابینت جلوگیری می‌کند و حس طبیعت را به فضای دکوراسیون آشپزخانه اضافه کرده است.

      شماره تماستو بفرست تا مشاوره رایگان دریافت کنی 🙂

        کابینت های گلاس نسکافه ای اکلیلی

        کابینت‌ هوایی و زمینی طوسی براق که بازتاب نور بسیار زیبایی داشته و درخشندگی آن به وضوح در تصویر قابل مشاهده است. کابینت جزیره طوسی در وسط آشپزخانه به زیبایی جلوه ‌گری کرده و صفحات سفید بسیار براقی نیز سطح کابینت‌ها و جزیره را پوشانده است. مدل کابینت های‌گلاس سفید طوسی با استفاده بیشتر از رنگ طوسی در عکس بالا به نمایش گذاشته شده است.

        کابینت های گلاس بنفش اکلیلی

        کابینت بنفش یکی از رنگ‌های ترند سال در کابینت بوده است. کابینت های‌گلاس بنفش اکلیل‌دار با درخشندگی بسیار چشم‌نواز در عکس بالا دیده می‌شود. کنتراست رنگی بسیار جذابی با همراهی رنگ سفید کابینت و رنگ بنفش بوجود آمده است. کابینت های‌گلاس سفید بنفش اکلیلی یکی دیگر از ترکیبات رنگی پرطرفدار در این مدل کابینت است.

        کابینت های گلاس نسکافه ای اکلیلی
        کابینت آشپزخانه

        عکس بالا نمونه‌ای از مدل کابینت های‌گلاس سفید اکلیل دار است که تمامی کابینت‌ها از های گلاس اکلیلی ساخته شده است و استفاده از صفحه روی کابینتی سنگ طوسی و هماهنگی آن با کفپوش آشپزخانه از یکنواختی و دلزدگی رنگ سفید جلوگیری کرده است. کابینت های‌گلاس سفید طوسی اکلیلی یکی دیگر از مدل‌های پرطرفدار این کابینت است.

        کابینت های گلاس نسکافه ای اکلیلی

        شماره تماستو بفرست تا مشاوره رایگان دریافت کنی 🙂

          کابینت های‌گلاس سفید که در آن رنگ سفید به تنهایی برای  ساخت تمامی کابینت‌ها به کار رفته است و آشپزخانه‌ای بسیار روشن و براق را به وجود آورده است. به صورت جزئی در ساخت آن از رنگ نقره‌ای برای شیرآب، شلف دیواری و گاز استفاده شده است که به زیبایی کابینت بسیار کمک کرده است. استفاده از کفپوش چوبی از دلزدگی توسط رنگ سفید کابینت جلوگیری می‌کند.

          کابینت هایگلاس اکلیلی

          کابینت های‌گلاس سفید براق بسیار زیبا به همراه کابینت جزیره بزرگی که برای نصب سینک از آن استفاده شده است شیک‌ترین مدل کابینت های‌گلاس سفید اکلیلی مدرن را به نمایش گذاشته است. آشپزخانه‌ای با نورگیری عالی شکوه این کابین را بیشتر کرده است زیرا هر چه نور بیشتری به این مدل کابینت برسد براقیت و درخشندگی آن چشم‌نوازتر خواهد بود.

          کابینت های گلاس سفید طلایی براق

          کابینت های‌گلاس کرم اکلیلی مدل بسیار جذابی از کابینت های‌گلاس اکلیلی است که در عکس بالا به زیبایی به نمایش گذاشته شده است. کابینت‌های هوابی کشیده شده تا سقف که سادگی این کابینت را افزایش داده است. استفاده از کابینت بدون دستگیره این مدل کابینت را بسیار زیبا و جذاب کرده است.

          کابینت های گلاس سفید نسکافه ای اکلیلی

          کابینت سفید طوسی اکلیلی طرفداران زیادی دارد. طوسی یکی از رنگ‌هایی است که در سال‌های اخیر پرطرفدار بوده و در سبک مدرن بسیار پرکاربرد است. عکس بالا نمونه بسیار خوبی از این مدل کابینت است. استفاده از رنگ طوسی اکلیلی برای ساخت کابینت و استفاده از صفحه روی کابینتی سنگ سفید و کابینت دکوری سفید از یکدست شدن رنگ طوسی در دکوراسیون آشپزخانه جلوگیری کرده است.

          کابینت های گلاس سفید نسکافه ای اکلیلی

          عکس بالا نمونه دیگری از مدل‌های کابینت های‌گلاس سفید اکلیلی را نشان می‌دهد. استفاده از این کابینت برای آشپزخانه‌های کوچک و کم نور نیز دکوراسیون زیبایی را می‌سازد. انعکاس نور توسط این کابینت فضا را بسیار روشن‌تر و دلبازتر از قبل نشان می‌دهد. با اینکه در عکس بالا از رنگ سفید برای تمامی کابینت‌ها استفاده شده است باز هم زیبا بوده و احساس خستگی و دلزدگی برای ما به وجود نمی‌آورد.

          شماره تماستو بفرست تا مشاوره رایگان دریافت کنی 🙂

            کابینت های‌گلاس اکلیل‌دار

            علاقه‌مندان به کابینت‌های هاگلاس اکلیل‌دار ترجیح می‌دهند از رنگ‌ سفید این کابینت استفاده کنند و برای جلوگیری از دلزده شدن توسط رنگ سفید معمولا این رنگ را با رنگ‌های دیگر ترکیب می‌کنند. به دلیل داشتن اکلیل‌های طلایی و یا نقره‌ای در های‌گلاس اکلیل‌دار بهتر است که از یراق‌آلات همرنگ با اکلیلهای کابینت استفاده شود.

            یکی دیگر از کارهایی که بهتر است در زمان استفاده از کابینت‌های اکلیل‌دار مدنظر داشته باشیم  حفظ تعادل در استفاده از رنگ و وسایل براق در فضای آشپزخانه است زیرا براقیت و درخشندگی بیش از حد هم می‌تواند خستگی به همراه داشته باشد. در ادامه پرطرفدارترین مدل‌های کابینت اکلیل‌دار برای شما به نمایش گذاشته شده است.

            کابینت های‌گلاس سفیداکلیلی

            کابینت هایگلاس اکلیلی

            پرطرفدارترین رنگ در هر مدل و طرح از کابینت رنگ سفید است. کابینت های‌گلاس سفید اکلیل‌دار نیز پرطرفدارترین رنگ در کابینت های‌گلاس اکلیلی بوده و استفاده از آن برای تمامی فضاهای کوچک و بزرگ مناسب است.

            کابینت های‌گلاس بژ اکلیلی

            کابینت ام دی اف سفید اکلیلی

            بژ رنگ بسیار زیبایی است که اگر مقداری براقیت به آن افزوده شود بسیار جذاب خواهد شد. کابینت های‌گلاس بژ اکلیلی به دلیل داشتن اکلیل و استفاده از ورقه پلکسی گلاس بسیار براق بوده و استفاده ازآن در آشپزخانه دکوراسیون بسیار لاکچری را برای شما خواهد ساخت.

            کابینت های‌گلاس نسکافه‌ای اکلیلی

            کابینت های گلاس سفید اکلیل دار

            عکس بالا کابینت سفید نسکافه‌ای بسیار زیبایی را به شما نشان می‌دهد. کابینت‌های هوایی به صورت دو ردیف نسکافه‌ای و سفید و همچنین کابینت‌های زمینی  به صورت دورنگ، هارمونی رنگی بسیار زیبایی به وجود آورده است. درخشان بودن کابینت های‌گلاس سفید نسکافه‌ای در عکس بالا به روشنی قابل دیده شدن است.

            مدل کابینت های گلاس سفید اکلیلی

            کابینت های‌گلاس نسکافه‌ای اکلیلی به صورت جذابی در عکس به نمایش گذاشته شده است. استفاده از کابینت‌های کمدی در این طراحی فضای بیشتری را برای آشپزخانه به شما می‌دهد. استفاده از صفحه روی کابینتی سفید از دلزدگی رنگ نسکافه‌ای جلوگیری کرده است.

            شماره تماستو بفرست تا مشاوره رایگان دریافت کنی 🙂

              کابینت سفید طلایی اکلیلی

              -کابینت هایگلاس اکلیلی
              -کابینت هایگلاس اکلیلی

              رنگ طلایی از دیرباز بخاطر هم‌رنگی با طلا رنگ تجلل است. کابینت ‌سفید زمانی که با رنگ طلایی هم‌راه شوند کابینت‌های بسیار لوکس و لاکچری را به وجود می‌آورند. اگر می خواهید در کابینت های‌گلاس سفید اکلیلی خود از رنگ طلایی استفاده کنید بهتر است که به صورت محدود از این رنگ استفاده شود. استفاده بیش از حد از رنگ‌های براق در کنار هم باعث خستگی شما می‌شود. دونمونه از کابینت های‌گلاس سفید طلایی اکلیلی با مدل‌های مختلف در ادامه آورده شده است.

              کابینت سفید مشکی اکلیلی

              کابینت های‌گلاس سفید مشکی اکلیلی در عکس بالا نمونه‌ای از این مدل کابینت است. کابینت‌های سفید اکلیلی براق که به صورت کم و محدود از رنگ مشکی در طراحی آن استفاده شده است. استفاده از دکوری‌های زیبا هم‌راه با نورپردازی بالای سینک جذابیت این طرح را افزایش داده است.

              کابینت سفید مشکی اکلیلی
              کابینت آشپزخانه سفید مشکی اکلیلی

              کابینت های‌گلاس سفید مشکی اکلیلی مدرن به زیبایی طراحی شده است. این مدل کابینت برای آشپزخانه‌های کوچک بسیار مناسب است. استفاده از جزیره بزرگ سفید در مدل کابینت بسیار چشم‌نواز است. کابینت‌های هوایی مشکی اکلیلی بسیار درخشنده است. در عین براق بودن کابینت سادگی دکوراسیون هم‌چنان حفظ شده است.

              شماره تماستو بفرست تا مشاوره رایگان دریافت کنی 🙂

                3.2/5 - (11 امتیاز)

                مشاوره و طراحی رایگان

                جهت دریافت مشاوره رایگان و یا طراحی رایگان تنها کافیست تلفن خود را وارد کنید.

                Step 1 of 2

                فهرست مطالب

                دیدگاهتان را بنویسید

                نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

                مکالمه را شروع کنید
                ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم

                پروفایل

                تمامی حقوق برای گروه صنعتی هنری پتروگ محفوظ است
                گروه صنعتی هنری پتروگ
                شماره تماس : 3634

                واتساپ : 09151172080

                دفتر مرکزی : 05138466965
                ایمیل : petrog.group@gmail.com
                آدرس شرکت : مشهد, خیابان چمران
                چمران 9 ساختمان نشان طبقه 1 واحد 105