پتروگ ، طراحی و اجرای کابینت و کمد دیواری

جدیدترین مدل کابینت سفید طوسی- کابینت ام دی اف سفید طوسی + کابینت های گلاس سفید طوسی

3.5/5 - (2 امتیاز)
کابینت سفید طوسی

شماره تماستو بفرست تا مشاوره رایگان دریافت کنی :)

    کابینت سفید طوسی جدیدترین و پرطرفدارترین ترکیب‌ رنگی مدل کابینت در کابینت‌سازی سبک مدرن است. استفاده از رنگ‌های خنثی در کابینت بسیار هوشمندانه است زیرا به راحتی با سایر رنگ‌ها هماهنگ‌ شده و می‌توان ترکیب ایده‌آل و دلخواه را با آن به دست آورد.

    استفاده از رنگ‌های روشن در کابینت، نور بیشتری را منعکس کرده و این موضوع برای آشپزخانه‌های کوچک امروزی بسیار مهم است و آشپزخانه را روشن‌تر و دلبازتر نشان می‌دهد. کابینت سفید طوسی از آن دسته از کابینت هایی است که هر دوی این موارد را در خود جای داده است. در ادامه مطلب، عکس انواع کابینت آشپزخانه کوچک با این ترکیب رنگ را به شما نشان خواهیم داد. پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

    کابینت آشپزخانه -پتروگ

    جدیدترین مدل کابینت سفید طوسی مخصوص افراد خاص‌پسند

    کابینت سفید طوسی - پتروگ
    مدل کابینت سفید طوسی
    کابینت سفید طوسی
    زیباترین مدل کابینت طوسی
    کابینت طوسی
    کابینت سفید طوسی

    شماره تماستو بفرست تا مشاوره رایگان دریافت کنی 🙂

      یکی از کامل‌ترین ترکیب‌رنگی کابینت مدرن در طراحی دکوراسیون آشپزخانه در دنیای مدرن امروزی که نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند، ترکیب کابینت سفید طوسی است و باتوجه به این که این دورنگ از طیف وسیع رنگی برخوردارند، تنوع رنگی بسیار زیادی را به وجود می‌آورند.

      کابینت آشپزخانه سفید طوسی هر فضایی را از نظر ابعاد بزرگتر نشان داده و با بازتاب نوری خوبی که دارد، فضای آشپزخانه شما را بسیار روشن‌تر نمایش خواهد داد. این ترکیب رنگی کابینت قدرت انطباق‌پذیری زیادی با سایر رنگ‌ها داشته و می‌توان کابینت را به راحتی با رنگ‌های دیگر ترکیب کرده و کنتراست رنگی بسیار زیبایی را به وجود آورد.

      قسمت‌های تیره رنگ طوسی باعث عمق دادن به فضای آشپزخانه شده و فضای شما را بیشتر از معمول نشان می‌دهد.

      عکس کابینت های‌گلاس سفید طوسی

      کابینت سفید با طوسی
      • اگر آشپزخانه منزل شما کوچک و کم نور است کابینت های‌گلاس سفید طوسی می‌تواند در روشنایی بیشتر و بزرگ‌تر نشان دادن فضای آشپزخانه‌تان به شما کمک کند.
      • کابینت های‌گلاس با داشتن ویژگی منحصر به فرد براقیت، با افزایش انعکاس نور فضای روشن تری را برای شما ایجاد می‌کند.
      • های‌گلاس به دو صورت براق و مات در بازار وجود دارد که هرکدام مزایای خاص خود را داشته و این باعث می‌شود که بتواند طیف وسیعی از طرفداران خود را راضی نگه دارد.

      کابینت ام دی اف جدید سفید طوسی

      کابینت ام دی اف جدید سفید طوسی

      کابینت آشپزخانه یک سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود و مهم است که کابینتی را انتخاب کنید که زیبای منزل شما را تامین کرده و در طولانی مدت شما را خسته و دلزده نکند.

      • کابینت ام دی اف با توجه به ویژگی ها مزایا و قیمت کابینت مناسب نسبت به سایر متریال‌ ساخت کابینت، سهم زیادی از دکوراسیون آشپزخانه مدرن را به خود اختصاص داده است.
      • کابینت ام دی اف سفید طوسی، گزینه مناسب برای افرادی است که می‌خواهند با صرف هزینه مناسب آشپزخانه‌ای شیک و زیبا داشته باشند. قابلیت ابزارخوری، استحکام و تنوع رنگ در این مدل کابینت، مهم‌ترین ویژگی این کابینت است.
      کابینت آشپزخانه -پتروگ

       چرا خانم‌های خوش‌سلیقه کابینت سفیدطوسی را برای آشپزخانه خود می پسندند؟

      خانم‌های خوش‌سلیقه زیرکانه به دنبال مدلهایی از کابینت هستند که تمامی نیازهای آن‌ها را برآورده کند و در ضمن داشتن زیبایی و مدرن بودن به مرور زمان هم خسته‌کننده نباشند.

      مدل کابینت سفید طوسی ساده
      • مدل کابینت سفید طوسی جزو معدود ترکیب رنگی است که درهر دوسبک کلاسیک و مدرن به کارگرفته می‌شود و همین ویژگی باعث شده که بتواند طیف وسیعی از طرفداران خود را راضی کند. اگر به دنبال به وجود آوردن آشپزخانه ایده‌آل برای منزلتان هستید که سال‌ها از آن لذت ببرید و شما را خسته و دلزده نکند کابینت سفید طوسی فارغ از جنس و متریال استفاده شده در ساخت، شما را به هدفتان خواهد رساند.
      • کابینت آشپزخانه سفید طوسی برای آشپزخانه‌های کوچک و بزرگ قابل اجرا است و فقط ترکیب رنگی آن متفاوت خواهد بود. این ترکیب رنگی بسیار شیک و جدید است و فضای زیبا و مدرن را به آشپزخانه شما می‌دهد.
      • در ادامه مطلب دو نمونه از ست کابینت سفید طوسی برای آشپزخانه کوچک وبزرگ گذاشته شده است که در آشپزخانه‎‌های بزرگ از توناژ رنگ طوسی تیره‌تر و در آشپزخانه کوچک از توناژ رنگی روشن‌تر استفاده شده است.
      کابینت سفید طوسی
      کابینت طوسی
      • زمانی که از کابینت با این ترکیب رنگ صحبت می‌کنیم، قطعا طیف وسیعی از رنگ سفید مانند سفید گچی، صدفی، مرمری، عاجی، کرم روشن، شیری، استخوانی و …، بوده و طوسی روشن و تیره و یا  خاکستری و متمایل به نوک مدادی را شامل شده و می‌تواند مات و یا نقره‌ای باشد. بهتر است طیف طوسی متناسب با اندازه و نورگیر بودن آشپزخانه شما انتخاب شود.‌
      • در طراحی کابینت سفید طوسی از توناژ مختلفی از این دورنگ استفاده می‌شود که در این مقاله عکس‌های متفاوتی از ترکیب این دو رنگ را به نمایش گذاشته‌ایم.

      شماره تماستو بفرست تا مشاوره رایگان دریافت کنی 🙂

        کابینت چوبی سفید طوسی | کابینت سفید طوسی طرح چوب

        یکی دیگر از مزایای انتخاب کابینت با ترکیب رنگ سفید طوسی قدرت انطباق‌پذیری آن با رنگ‌های گرمی همچون قهوه‌ای چوب است که باعث شده این ترکیب رنگی طرفداران زیادی درطراحی مدرن داشته باشد.

        • برای گرما بخشیدن به فضا و داشتن فضایی گرم، می‌توان قسمتی از کابینت‌های آشپزخانه را کابینت چوبی به کار گرفت و یا از اکسسوری‌های چوبی برای فضای آشپزخانه استفاده کرد. کفپوش چوب نیز می‌تواند ما را در رسیدن به هدفمان کمک کند.
        • طراحی کابینت سفید طوسی به همراه رنگ قهوه‌ای چوب در عکس‌های ادامه مطلب به صورت چشم نوازی جلوه‌گری می‌کند. امیدواریم با دیدن این ست با چوب بتوانید ایده‌های خوبی برای دکوراسیون منزل خود پیدا کنید.
        کابینت سفید طوسی
        کابینت سفید طوسی
        کابینت طوسی
        مدل کابینت طوسی
        کابینت ام دی اف سفید طوسی
        عکس کابینت طوسی
        عکس کابینت سفید طوسی
        کابینت سفید طوسی
        زیباترین مدل کابینت سفید طوسی

        ست کابینت سفید طوسی با رنگ طلایی به صورت محدود و کم زیبای خاصی را بوجود می‌آورد. مثلا می‌توان دستگیره‌های کابینت، شیرآلات، هالوژن‌ها، لوستر، کلید و پریزها و سایر اکسسوری‌های داخل آشپزخانه را به رنگ طلایی و یا برنجی انتخاب کرد و زیبای آشپزخانه را دوچندان کرد.

        استفاده از چند ظرف طلایی در دکور آشپزخانه می‌تواند زیبایی کابینت را افزایش دهد. البته توجه داشته باشید که در استفاده از رنگ طلایی زیاده روی نکنید.

        شماره تماستو بفرست تا مشاوره رایگان دریافت کنی 🙂

          • عکس مدل کابینت سفید طوسی آورده شده در ادامه مطلب استفاده از اکسسوری و یراق‌آلات طلایی، نقره‌ای و برنجی بر روی کابینت را به صورت بسیار زیبایی به نمایش گذاشته است.
          مدل کابینت سفید طوسی
          یراق الات کابینت طوسی

          طراحی کابینت طوسی و کابینت سفید طوسی مدرن

          ‌در اینجا مدل‌های مختلفی از مدل کابینت سفید طوسی با آوردن عکس به شما نشان داده شده است که هر کدام ویژگی خاصی از ترکیب رنگ سفید طوسی را به زیبایی به نمایش گذاشته است.

          کابینت سفید با رویه طوسی

          کابینت طوسی تیره به همراه کاشی بین کابینتی سفید و سرامیک کف تمام سفید، جلوه زیبایی از ترکیب این دو رنگ را به نمایش گذاشته است. استفاده از صفحه روی کابینتی رنگ چوب و اکسسوری‌های مشکی در این عکس کابینت طوسی بسیار چشم‌نواز است.

          کابینت طوسی روشن

          کابینت طوسی روشن به نمایش گذاشته شده در عکس بالا همراه با اکسسوری‌ها و شیر آلات نقره‌ای و صفحه روی کابینتی سفید نیز بسیار زیبا و خیره کننده است.

          جزیره کابینت طوسی

          جزیره کابینت یکی دیگر از نوع کابینت است که بسیار طرفدار دارد. استفاده از کانستر با صفحه و کناره تمام سنگ توانسته است کابینت سفید طوسی شیک و زیبایی را بسازد. استفاده از اکسسوری‌های مشکی در دکوراسیون آشپزخانه جلوه خاصی به آن داده است.

          کابینت طوسی تیره

          کابینت سفید طوسی تیره برای آشپزخانه‌هایی با نورگیر زیاد مناسب است. این نوع از ترکیب رنگی کابینت در عکس بالا به زیبایی نمایش داده شده است.

          کابینت سفید طوسی
          زیباترین مدل کابینت سفید طوسی

          کابینت سفید طوسی جدید با کانستر تمام طوسی با توناژ مختلف و صفحه روی کابینتی سفید در تصاویر بالا با جذابیت خاصی نشان داده شده است. جزیره یکی از گزینه‌های مناسب برای آشپزخانه‌های بزرگ است که فضای کافی برای قرار دادن آن در دکوراسیون وجود داشته باشد. کابینت سفید طوسی کلاسیک دراین عکس‌ها دیده می‌شود.

          کابینت ام دی اف طوسی

          کابینت سفید با رویه طوسی یکی دیگر از جذابترین نوع ترکیب این دو رنگ در کابینت است.عکس، کابینت سفید طوسی براق را نمایش داده است.

          کابینت طوسی مشکی

          کابینت سفید طوسی مشکی با صفحه روی کابینتی مشکی که برای جلوگیری از دلزدگی و به وجود آمدن کنتراست رنگی از رنگ زرد کابینت در ترکیب آن استفاده شده است.

          مدل کابینت طوسی سفید

          کابینت بالا سفید، پایین طوسی یکی دیگر از زیباترین ترکیب این دو رنگ از کابینت  است که در عکس به زیبایی به نمایش گذاشته شده است. وجود جزیره در مرکز این چیدمان از کابینت نیز یکی از ترکیبات پرطرفدار و مناسب برای آشپزخانه‌های بزرگ است.

          کابینت سفید طوسی

          کابینت سفید صفحه طوسی که با سنگ طبیعی کار شده بر روی کابینت، به زیبایی جلوه‌گری می‌کند. استفاده از اکسسوری‌های نقره‌ای به همراه این ترکیب رنگی کنتراست جالبی را به وجود آورده است.

          کابینت طوسی تیره

          کابینت سفید طوسی تیره در عکس بالا عمق دادن رنگ طوسی به فضای آشپزخانه را نشان می‌دهد. استفاده از اکسسوری‌هایی با رنگ طوسی براق و نقره‌ای این ترکیب رنگی را بسیار زیباتر کرده است. بازتاب نور توسط این دورنگ زیبا در تصویر به زیبایی دیده می‌شود.

          شماره تماستو بفرست تا مشاوره رایگان دریافت کنی 🙂

            سخن پایانی

            درقدیم کابینت‌ها رنگ‌های محدودی داشت ولی در دنیای پر زرق و برق امروز و تنوع بسیار زیادی که در دنیای رنگ و متریال کابینت‌سازی وجود دارد، انتخاب ترکیب رنگی برای کابینت آشپزخانه که به مرور زمان از مد نرفته و ما را دلزده و خسته نکند بسیار سخت به نظر می‌رسد. اما در میان این تنوع بسیار درانتخاب رنگ، ست کابینت سفید طوسی از آن دسته است که جلوه‌گری بیشتری داشته و کار ما را برای چیدمان دکوراسیون منزل راحت می‌کند و بدون شک بعد از گذشت زمان از خرید آن پشیمان نخواهید شد.

            امیدواریم که این مطلب توانسته باشد شما را در انتخاب کابینت برای منزلتان کمک کند. گروه هنری پتروگ با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه کابینت‌سازی با مشاوره رایگان در این زمینه می‌تواند شما را به انتخاب دلخواهتان برساند.

            سوالات متداول

            چرا کابینت سفید طوسی برای تمامی دکوراسیون مورد استفاده قرار می‌گیرد؟

            کابینت آشپزخانه با این ترکیب رنگ به دلیل داشتن دو رنگ خنثی در ترکیب خود برای تمامی دکوراسیون‌های مناسب است.

            کابینت های‌گلاس سفید طوسی برای چه آشپزخانه‌هایی مناسب‌تر است؟

            این نوع کابینت با توجه براقیتی که های‌گلاس دارد برای تمامی آشپزخانه‌ها مناسب بوده و برای آشپزخانه کوچک بهترین گزینه است.

            کابینت سفید طوسی تیره برای چه آشپزخانه‌هایی مناسب‌تر است؟

            مدل کابینت سفید طوسی با خاکستری تیره برای آشپزخانه‌های بزرگ و یا آشپزخانه‌هایی با نورگیری زیاد مناسب هستند.

            3.5/5 - (2 امتیاز)

            مشاوره و طراحی رایگان

            جهت دریافت مشاوره رایگان و یا طراحی رایگان تنها کافیست تلفن خود را وارد کنید.

            Step 1 of 2

            فهرست مطالب

            دیدگاهتان را بنویسید

            نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

            مکالمه را شروع کنید
            ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم

            پروفایل

            تمامی حقوق برای گروه صنعتی هنری پتروگ محفوظ است
            گروه صنعتی هنری پتروگ
            شماره تماس : 3634

            واتساپ : 09151172080

            دفتر مرکزی : 05138466965
            ایمیل : petrog.group@gmail.com
            آدرس شرکت : مشهد, خیابان چمران
            چمران 9 ساختمان نشان طبقه 1 واحد 105